Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2012-12-23, 00:26
  #37
Medlem
Reddots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Du får ursäkta men ditt resonemang är bara snurrigt och väldigt krystat att jag har svårt att ta dig ens på allvar.
Ta mig inte på allvar! Ta mig på snoppen!

Men du måste ju se helheten. AlienJesus sänds hit för att ena folket och få med jorden i AlienJesus allians. Men Judarna som styrs av en "ond" alien som är motståndare till AlienJesus gör givetvis allt för att förhindra att jorden enas under en tro och ledare. Detta stärker för övrigt tesen om att juden vill utrota kristna.
Citera
2012-12-23, 00:43
  #38
Avstängd
Tweechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
För helvete, läs historia själv. Visa att Pontius Pilatus var jude då, det är jag säker på att du kommer att få väldigt svårt att göra och efter ditt snara misslyckande så kommer du tillbaka hit och säger "Förlåt skunkjobb, jag hade helt djävla fel som vanligt."
Hur fan ska jag kunna visa det ditt mupphövve, lever han ??
Citera
2012-12-23, 00:44
  #39
Avstängd
Tweechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Vart lade jag min foliehatt..?
Jag har på mig min, gör en ny
Citera
2012-12-23, 00:50
  #40
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tweech
Jag har på mig min, gör en ny

Citera
2012-12-23, 00:56
  #41
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reddot
Ta mig inte på allvar! Ta mig på snoppen!

Men du måste ju se helheten. AlienJesus sänds hit för att ena folket och få med jorden i AlienJesus allians. Men Judarna som styrs av en "ond" alien som är motståndare till AlienJesus gör givetvis allt för att förhindra att jorden enas under en tro och ledare. Detta stärker för övrigt tesen om att juden vill utrota kristna.

Det där bevisade bara för mig att du är oseriös eller på örat.

Din tes är ett bevis på brist på okunskap, lär dig lite religionskunskap så blir inte livet så inskränkt.
Citera
2017-05-30, 19:05
  #42
Medlem
Lao Tzus avatar
Jag är helt säker på att det ligger till enligt trådstarten.

Beviset är att till och med en enkel miljardär med insyn vet att berätta att dom finns här och att hans föräldrar mött dom och även han själv.
Citat:
Billionaire helping develop NASA spacecraft says aliens are HERE - but it's covered up

http://www.express.co.uk/news/weird/...elow-Aerospace
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback