Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-12-25, 16:27
  #13
Medlem
Buffelo Balls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Jag blir så trött. Flashback är INTE synonymt med näthat, hur mycket SSU än vill framställa det så.
Jävla as!

Nej Flashback är inte synonymt med näthat. Men man måste vara både döv och blind om man inte ser att det finns både näthat och näthot på Flashback.

Att man använder Flashback som exempel när man diskuterar näthat är inte konstigare än att använda Flashback som exempel när man diskuterar möjligheten att få diskutera pedofili.

De som säljer annonsplats på Flashback klagar nog inte
Citera
2012-12-25, 17:44
  #14
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mediemannen
Var det så? Kommer du ihåg när detta skedde? Var det genom Twitter?
Jag såg några inlägg mellan Kawa och My Vingren på Twitter där de snackade om Pär och boken Mansförbjudet strax före att den gavs ut.
Minns inte vad han skrev eller vad de skrev till varandra, men man kan ju både gissa och ana. Fel kan jag ha också.
Citera
2012-12-25, 22:14
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
Jag såg några inlägg mellan Kawa och My Vingren på Twitter där de snackade om Pär och boken Mansförbjudet strax före att den gavs ut.
Minns inte vad han skrev eller vad de skrev till varandra, men man kan ju både gissa och ana. Fel kan jag ha också.
Kawa och Vingren i samma mening är otäckt, riktigt otäckt
Citera
2013-11-13, 19:02
  #16
Avstängd
Mikroprocessors avatar
Nu tar Aktuellt upp näthaten igen!!!
Citera
2013-11-15, 01:00
  #17
Medlem
Obscurites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Jag blir så trött. Flashback är INTE synonymt med näthat, hur mycket SSU än vill framställa det så.
Jävla as!

Alltså, låt oss inte förglömma att SVT, SSU, Aftonhoran och andra liknande mediala kanaler lever i sin egen bubbla. Jag tror inte för 5 öre att de är så korkade att de inte begriper vad ett forum är och att Flashback inte står bakom någonting utan alla som är här skriver, tycker och tänker i egenskap av enskilda individer (något som är oerhört läskigt för "The Hive Mind" AKA "Media-Sverige".

Verkligheten är dock att Flashback bryr sig inte, Jan Axelsson bryr sig inte, admins bryr sig inte och vi bryr oss inte om vad SVT & Co kokar upp när de diskuterar "näthatet" och Flashback Forum överlag eftersom den plattformen som finns här är så mycket jävla större än vad deras mediala kanaler någonsin kan bli och således är det irrelevant vad de tycker och säger om FB.

Att just SSU drar linjen mellan näthat och FB har ju som sagt att göra med "Hive Mind - Syndromet" som existerar bland dem. För inom SSU så är ju alla säkert en del av kollektivet, alla tänker och tycker lika så därför drar de slutsatsen att så måste det råda även på Flashback och självklart då blir ju admin och modsen någon form av frontfigurer för "näthatet".

Nej, den här skiten görs bäst i att totalt ignoreras, det är inte ens värt att diskutera längre.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback