Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-12-21, 14:15
  #1
Medlem
heyyoutheres avatar
Nån som lyssnar på denna podcast? Rätt bra i mitt tycke.
Anders Cedhamre på Eurosport intervjuar personer som verkar inom sportjournalistiken, bland annat har David Fjäll och Ola Wenström gästat programmet. Lite som Värvet fast med sportpersonligheter.
Citera
2013-07-24, 02:49
  #2
Medlem
Håller med. Riktigt bra är det. Lyssnade nyss på bojan, väldigt underhållande.
Citera
2013-08-31, 12:59
  #3
Medlem
Verbeeks avatar
Den är väldigt bra men jag kan inte ladda ner avsnitt till appen podkicker. Någon som har någon lösning på problemet?Fungerar det med andra appar?
Citera
2013-08-31, 13:30
  #4
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verbeek
Den är väldigt bra men jag kan inte ladda ner avsnitt till appen podkicker. Någon som har någon lösning på problemet?Fungerar det med andra appar?
Jag försökte också få in den till podkicker idag! Hopplöst. Är det någon som sitter på länken till någon rss-feed så man kan lägga in den manuellt?
Citera
2013-09-04, 00:16
  #5
Medlem
Verbeeks avatar
Efter lite letande så hittade jag den här

http://feeds.feedburner.com/Agendasattarna
Citera
2013-09-09, 20:04
  #6
Medlem
barnets avatar
Bra podd men grotesk jingel.
Citera
2014-07-29, 15:31
  #7
Medlem
Hur kan ni på allvar tycka att detta är bra?

För det första så kan han ju ingenting om sport, faller inte då tanken med att ha en sport-podcast? reasearch-arbetet han lägger ner verkar vara minimalt.

Jag lyssnade på två avsnitt, det med Linus Thörnblad och Stefan Holm. Holm-avsnittet var samma frågor msn alltid fått höra i Holm-intervjuer de senaste 10 åren, inte en enda ny infallsvinkel kom fram. Här har man möjligheten att verkligen diskutera Höjdhopp som idrottsgren med nån som är kunnig men det blir ingenting.

I Avsnittet med Thörnblad så hade man återanvänt 80 % av frågorna som han ställt till Holm. Hur fan kan man vara så fruktansvärt lat?
Citera
2014-07-29, 21:18
  #8
Medlem
Känns som att han alltid ställer samma frågor som visserligen är bra, men det är tråkigt när man hört det i alla intervjuer. Speciellt alla avsnitt med kommentatorer och med fotbollstränare.
Citera
2014-08-10, 21:41
  #9
Medlem
Riktigt bra podd
Citera
2014-08-22, 22:46
  #10
Medlem
ErPupones avatar
försöker väcka liv i tråden. Någon som lyssnat på Mats Olssons podcast? Nyfiken på om det tas upp något om AIK
Citera
2014-08-24, 14:08
  #11
Medlem
Verbeeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
försöker väcka liv i tråden. Någon som lyssnat på Mats Olssons podcast? Nyfiken på om det tas upp något om AIK

Det kanske nämndes men det var inget jag la på minnet. Var det något speciellt med AIK och Olsson du tänkte på?
Citera
2014-08-24, 23:21
  #12
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verbeek
Det kanske nämndes men det var inget jag la på minnet. Var det något speciellt med AIK och Olsson du tänkte på?
Han skrev en ganska smaklös krönika som innehöll en fråga huruvida "AIK debiterade Ivan Turinas familj för de fina orden"
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback