2012-12-22, 09:50
Medlem
coffee5s avatar
Läst lite snabbt i tråden och kände igen Peter direkt. Allt som sagts om honom i tråden (och i media) är en klockren beskrivning. Peter Sjöberg är dömd pedofil och har förstört livet för flera barn. Han har tidigare bott i Stockholm där han jobbade på en grundskola och har senare flyttat till Göteborg. En del av övergreppen har varit ovanligt extrema (det är allt jag vet).

Inte sett mannen på ett år nu, men han ser litegrann ut som en nergången Robert Pontare (i brist på andra liknelser). Utgående, manipulativ, skämtsam (glimten i ögat) och dricker mycket. Umgås hellre med uppenbara missbrukare på fritiden än sina kollegor. Märklig jävel. Oväntat att han skulle vara nationalist dock, verkade mer bara yra omkring med flaskan (öl och åter öl) på sin fritid.

Källa: Är förälder som fattade proaktiva misstankar och kollade upp en granne, lärare eller kollega (när, var eller hur spelar ingen roll). Mer behöver ni inte veta.
Citera
2012-12-22, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Och hur vet du att dom ljuger när dom säger sig inte veta om domen?

För de visste det. Så gjorde Realisten hela tiden också. Fråga användaren Straybullet...jag skickade ett PM till han igår att det fanns kopplingar till Realisten. 3 timmar senare så outar Realisten honom.

Det är ingen tillfällighet du vet..
Senast redigerad av xcanucksx 2012-12-22 kl. 09:57.
Citera
2012-12-22, 09:56
Bannlyst
Exponerat är bara en täckmantel för en pedofilring, om ni inte visste det redan.
Citera
2012-12-22, 09:59
Medlem
KiaWs avatar
OT raderat.

Diskussioner om politik, media, rasister, antirasister, höger, vänster osv, osv hänvisas till för ämnena passande trådar och forumsdelar.
Åter till topic tack.

/Mod
Citera
2012-12-22, 10:10
Medlem
Argrashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicephorus
Och med tanke på vem som står bakom avslöjandet skall man nog ta info med en nypa salt.

Jag håller med, det är säkert en kulturberikare och detta är bara ett av "Judemedias" drag att förvränga sanningen!

Citera
2012-12-22, 10:12
Medlem
Kan någon fb-nasse svara på hurfan ni ska gräva er ur den här latrinen? Det är ju omöjligt Tänk varje gång ni triumferande länkat till Exponerat, kännt er skitnöjda och balla i brallan, fast sanningen har dessvärre varit en annan, i själva verket har ni indirekt stött en vidrig pedofil i hans dagliga arbete. Grattis, ni kan nu även skriva med "Peddosupporter" i erat annars redan fattiga CV.
Citera
2012-12-22, 10:15
Medlem
Peter Sjöberg!

http://www.realisten.se/2012/12/22/peter-sjoberg-fran-exponerat-info-domd-pedofil/

Pedofil äckel....
Citera
2012-12-22, 10:22
Medlem
Hittar direkt en Peter Sjöberg , 48 år, i Mölndal på Hitta.se .....
Citera
2012-12-22, 10:25
Medlem
Rakborstens avatar
Insidel: Du är bara korkad du lillen. Pedofiler är av vidrigaste sort. De flesta skriver nog under på det. Men du säger att folk som länkar till exponerat stöttar pedofiler? Då måste jag bara fråga om du är riktigt dum i huvudet?

Pedofiler finns dessvärre. Säkert har du handlat mat av någon som också är pedofil. Stöttar du pedofili då? Tillbaks till sandlådan pysen.
Tänk om Schlingmann (M) visar sig vara pedofil. Enligt din högst haltande logik så stöttar då de som röstar M pedofiler.
Citera
2012-12-22, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuminorBase
Riktigt vidriga brott. Och det är onekligen märkligt att vara sexualbrottsling och hänga ut andra som de värsta sortens pack när man själv är det.
Men lite som med alla vänsterdebattörer som hatar allt och alla så tycks en stor portion självförakt ligga bakom denna typ av hat.

Jag köper inte heller att man "kan sona för sina brott" om det är en pågående brottslighet där senaste domen var 2010. Dessutom har jag en väldigt låg syn på sexualbrott mot barn.

Det är direkt vidrigt.

Ändå märkligt att ALLA är dömda för brott och ägnar sig åt att kartlägga just brottslighet för invandrare?

inte så märkligt egentligen, så otroligt enkelt att påpeka brister hos andra människor i stället för att fokusera på sina egna. Det finns många problem med invandringspolitiken i Sverige, men är man dömd för att ha knullat småbarn så ska man fokusera på annat än problemet med invandrare, en bra början är att sluta doppa kuken i mindreåriga.

För mig har en pedofil sonat sitt brott när man har skurit av kulorna på honom och spolat ner dem i toaletten.
Citera
2012-12-22, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insdel
Kan någon fb-nasse svara på hurfan ni ska gräva er ur den här latrinen? Det är ju omöjligt Tänk varje gång ni triumferande länkat till Exponerat, kännt er skitnöjda och balla i brallan, fast sanningen har dessvärre varit en annan, i själva verket har ni indirekt stött en vidrig pedofil i hans dagliga arbete. Grattis, ni kan nu även skriva med "Peddosupporter" i erat annars redan fattiga CV.
Fantasistk intelligent hörru. När jag jobbade på det stora svenska mobiltelefonbolaget fick jag reda på att det jobbade en dömd pedofil där. Jag vet inte vem det var men enligt ditt sätt att associera skuld borde de övriga 100 000 anställda ha stött pedofiler. Kansk även alla kunder? Milda makter.
Citera
2012-12-22, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaxium
Fantasistk intelligent hörru. När jag jobbade på det stora svenska mobiltelefonbolaget fick jag reda på att det jobbade en dömd pedofil där. Jag vet inte vem det var men enligt ditt sätt att associera skuld borde de övriga 100 000 anställda ha stött pedofiler. Kansk även alla kunder? Milda makter.

Då kanske du kan förklara varför de ljuger att de inte visste om hans bakgrund? Kan du också i samma veva förklara varför Realisten hela tiden vetat om detta, men aldrig gått ut med det förräns igår?
Tragiskt försök att tvätta sin smutsiga byk med att outa honom igår när det väl började hetta till.

Än en gång, fråga Straybullet vem som sa till han igår ett par timmar innan Realisten outade honom att det fanns en koppling till Realisten.
Senast redigerad av xcanucksx 2012-12-22 kl. 12:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in