• 35 139 online
  • 1 194 355 medlemmar
  • 61 877 146 inlägg
  • 1
  • 2
2012-12-22, 15:11
Medlem
Hej, okej, ja brustabletterna var en sajt på svenska om hur man knarkar på bästa sätt med säkerhetstänkande. Syra löser upp tabletterna bäst skrev dem. Å då c-brus tabletter var bäst av något skäl vi inte minns.

Ang filtrering, hur ser man om det blivit renat? Efter han tvättade bort skalet så ser man inga partiklar i lösningen efter uppvärmning/kokning på en sked å med c-brus tablett. (Bara en gul färg efter c-bruset).
Vad filtrerade du med?

Vi har kikat upp de dära hjulfiltrerna, micro filterna man sätter mellan nålen å sprutan. Finns inte i norden å få tag i än... De verkar super. Man måste nog köpa sådana trots allt!
Citera
2012-12-22, 17:13
Medlem
Puttepastors avatar
Ja du måste tänka det var 10 år sen.

Tog en pump en 5ml eller lite större tog isär den la filtret!! cigg filter inte att föredra (va inte så bryd då) cigg bomul la i några millimeter typ 3-5. Malde tabletten till pulver lätt den ligga i typ 2 ml vatten en längre stund typ i ett snaps glas rörde om mycket och fyllde sedan pumpen med smeten. Kom ihåg att inte tok pressa igenom det pumpen sprängs då typ. Så sakta men säkert mycket sakta typ. I ett rent snapsglas och upprepa proceduren igen men med typ 2-3 mm filter blir som kvar en puk med all skit kvar i pumpen. Kan ev få vända på ordningen med filtret. Börja tunt och 2 gången ta lite mer filtermasa pga att det kan va svårt att trycka igenom det. Dolcontin mins jag var ett helvete att filtrera mycket skit i dom tabletterna. Använde mest själv oxycontin då. Fins säkert lika många sätt att göra det som det fins dom som gör det. Men slarva inte mycket bättre det tar tid än att det inte blir bra och skit i brustableterna för jag tror verkligen att dom gör mer skada än nytta och ELDA ALDRIG på tabletter om du inte tror mig goggla. Det fin en länk här på sidan som förklarar det bra kommer tyvär inte på vart jag såg den. Det gör det farligare än om du inte gör det och så hade man INGET att vinna på det heller alltså det kan inte lösas upp mer än det gör i vattnet. Men snälla tänk er för själv skulle jag aldrig idag riskera att ta tabletter IV och tycker att ni ska äta dom istället. Var försiktiga livet är mer värt än en tablett
Citera
  • 1
  • 2