Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-24, 10:37
  #97
Medlem
Dezziwows avatar
Men hur kan det vara möjligt att ingen har gett honom en läxa än, nu har han varit på en Facebook vän. Vaknade i dag och kollade Fb det första jag ser var en stor bild på den idioten. Jag ville bara kräkas.
Citera
2015-11-30, 10:12
  #98
Medlem
https://m.facebook.com/story.php?sto...33694850009025
Citera
2015-12-03, 17:06
  #99
Medlem
Dezziwows avatar
Herr Öhrns senaste offer har slitit sig loss och kontaktat mig. Vi kämpar nu tillsammans för att få fast den jäveln. Tyvärr är det så att polisen inte jobbar lika snabbt som jag skulle önska. Han är fri och jobbar nu på att hitta ett nytt offer.. Och eftersom att han bor i en kappsäck så behöver han någonstans att bo och det är snabbt. Han har via sms skickat ett avskedsbrev, han säger att han ska ta livet av sig. Han är riktigt desperat nu och när sånna människor som han med alla personlighetsstörningar som han har så är han väldigt oberäknelig och farlig. Jag har kontaktat media och hoppas nu på att de kan hjälpa oss, och alla hans offer. Att måla ut honom i media med bild och namn är det enda kvar att göra i nuläget. Det finns inte längre utrymme för att känna någon som helst sympati eller förståelse för hans psykiska sjukdom. Han behöver proffesionellt hjälp, han behöve flera år av terapi om det ens kommers att räcka.

Jag har samlat ihop flera kvinnors berättelser, vad jag behöver nu är komma i kontakt med så många som möjligt av hans offer.

Sprid detta och dela på andra sociala medier..hjälp oss att stoppa George Hans Sven Öhrn.
Citera
2015-12-03, 23:22
  #100
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dezziwow
Herr Öhrns senaste offer har slitit sig loss och kontaktat mig. Vi kämpar nu tillsammans för att få fast den jäveln. Tyvärr är det så att polisen inte jobbar lika snabbt som jag skulle önska. Han är fri och jobbar nu på att hitta ett nytt offer.. Och eftersom att han bor i en kappsäck så behöver han någonstans att bo och det är snabbt. Han har via sms skickat ett avskedsbrev, han säger att han ska ta livet av sig. Han är riktigt desperat nu och när sånna människor som han med alla personlighetsstörningar som han har så är han väldigt oberäknelig och farlig. Jag har kontaktat media och hoppas nu på att de kan hjälpa oss, och alla hans offer. Att måla ut honom i media med bild och namn är det enda kvar att göra i nuläget. Det finns inte längre utrymme för att känna någon som helst sympati eller förståelse för hans psykiska sjukdom. Han behöver proffesionellt hjälp, han behöve flera år av terapi om det ens kommers att räcka.

Jag har samlat ihop flera kvinnors berättelser, vad jag behöver nu är komma i kontakt med så många som möjligt av hans offer.

Sprid detta och dela på andra sociala medier..hjälp oss att stoppa George Hans Sven Öhrn.
Bra initiativ Dezzi! Han behöver hjälp men frågan är om det komma att hjälpa en person som i hela sitt liv levt på att manipulera kvinnor (och män) för vinnings skull.
Men du/ni kanske kan vara behjälpliga i att han får det svårare att skaffa nya offer.
Citera
2015-12-04, 15:09
  #101
Medlem
Hur kommer offren i kontakt med dig Dezziwow?
Citera
2015-12-06, 11:22
  #102
Medlem
Dezziwows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagkanske
Hur kommer offren i kontakt med dig Dezziwow?
Mailar mig på dez1@live.se
Citera
2015-12-06, 22:21
  #103
Medlem
Dezziwows avatar
Här är berättelsen från Öhrns senaste offer.. Mindre än 1 vecka sedan.



Jag träffade på herr Öhrn eller Joey Smith för cirka 3 veckor sen på happypanncake. Han kontakta mig och jag vet inte jag fastna för honom och den historia han drog... Pappa,syrra död i tsunamin mamma bodde i newyork. Han jobbade inom försvaret som hundförare han hade dykt en massa och han körde hoj passa in på det jag letade efter på något sätt... Han hade ju också blivit lurad av sitt ex på pengar samt en graviditet där han sen fick reda på att barnet inte var hans därefter hade han varit singel i 2år men fann mig intressant.. En snyftarhistoria som jag tyvärr köpte lite naivt... Vi fortsatte prata och jag märkte lite tendenser på kontrollbehov men jag tänkte han är väl bara osäker.

Vi träffades på fredagen för 3-veckor sen. Han var väldigt charmig han var tidig med att säga att han var ute efter något seriöst och därför struntade vi i dejtandet och han kom hem till mig och lagade middag. Vilket han var ganska duktig på... Han stannade självklart över och ja vi hade sex tyvärr oskyddat då han sa att han hade latexallergi... På morgonen fixade han frukost och vi umgicks hela helgen... På måndagen åkte han vad jag trodde hem och jag åkte till jobbet. Han hade charmat mig ordentligt och jag pratade med mitt ex om att jag ville introducera honom för min son för att vi skulle kunna fortsätta ses... Min sons pappa hade ett önskemål att träffa honom för att veta vem det var vilket han inte ställde upp på. Så det blev lite tjafs men det slutade med att dom pratade med varandra i telefon. Mitt ex var inte imponerad men jag var för nykär så jag åkte in och hämta honom i stan. Han umgicks med mig och min son som var sjuk hela veckan. På denna korta period fick han mig att sluta med p-piller prata om hus, flytt, ensamvårdnad, köpa bil och på torsdagen började jag känna mig olustig varför allt skulle ske så snabbt... Jag pratade med min mamma och hon blev orolig... Åh jag fick massa grillor i huvudet. Jag har blivit utsatt för en psykopat innan och jag kunde dra vissa paralleller.

Jag åkte hem och han märkte att det var något så det blev tjafs... Men efter ett tag av då han endast gett mig sjukt dåligt samvete så fortsatte vi att hålla ihop. På fredagen åkte vi och köpte en hund som han konstigt nog betalade 6500:-... Men han skrev hunden på mig fast han sa att vi båda skulle stå skrivna... Han hade under den här tiden även fixat ny telefon som han sa att hans chef betalat han refererad även till en person som varit död sen 2007 en Sven Lampell eller dylikt. Detta var givetvis lögn jag stod som betalningsansvarig på det AB och telefonen. Han fick tag på mitt persnr när jag skrev under hundpapprena.

Vi grälade ytterligare en gång på helgen. Så på måndagen lämnade jag sonen men var själv sjuk. Men jag jobbade fram till torsdagen. Jag tyckte han hade ganska dålig kunskap om hundar för att jobba med det han gjorde... Nu ville han beställa förlovningsringar också vilket han tillslut gjorde sen hitta vi ett hus vi skulle titta på och han sa att han skulle sälja sin lägenhet och tjäna typ 5 milj. Han sa att han bodde inne på söder bohusgatan?... Men jag var aldrig där. Också lögn förstår jag! Hur som helst veckan gick helgen kom vi åkte till Ullared och köpte vanliga saker men det kostade typ 6500:- han fick mig att ta ett kreditkort för att betala med de lovorden att han skulle betala det när vi kom hem sen var han väldigt angelägen om att betala mina räkningar vilken hade gjorde framför mina ögon trodde jag men det var också lögn. Vi åkte och tittade på huset och det var jätte fint men inte riktigt bra så jag sa hur jag kände och då blev han jätte sur och jag var så negativ och barnslig och omogen och bortskämd...

Det fortsatte och jag mådde vi det här lagt ganska dåligt då han lovade mig gröna skogar men allt kändes jävligt fel. Så fick jag reda på att jag var gravid... Jag blev jätte glad för jag längtar efter ett barn till men han betedde sig ganska nonchalant och detta gjorde mig ganska iskall. Detta var i måndags... Det blev gräl tis och fortsatte på ons... Som slutade i att vi skulle vara isär några dagar jag var sjuk hela veckan men hade sonen. Onsdags grälet ledde bland annat till att jag lämnade huset och pratade med min mamma som tyckte att jag genast skulle avsluta relationen. Jag bad honom även lämna mitt hyreshus vid 22-tiden men eftersom jag började bli rädd för vad han var kapabel till så låtsades jag bli vän med honom igen... På morgonen lämnade jag sonen sen skjutsade jag honom till bussen jag trodde inte han skulle ta med den nyckeln som han fått som sin när han bodde hos mig men mycket planerat så tog han med sig ringarna och nyckeln...

Jag packade hans grejor och hittade bland annat kondomer jaha ingen allergi med andra ord. Jag konfronterade honom men han hade såklart en ursäkt. Jag sa att jag ville avsluta... Han lyckades nästan få mig att ta tillbaka honom men till slut avsluta jag det och då blev han väldigt otrevlig och hotfull. Jag var skyldig honom pengar och ja han sa så mycket vidrigt... Jag polisanmälde honom och körde in hans grejor till stan. Polisen visste ganska snabbt vem det handlade om och jag fick reda på hans riktiga namn. Han fortsatte med sms och det senaste fick jag igår...

Det visade sig att han inte betalat några räkningar jag stod som betalningsansvarig på ringarna på hans telefon och AB och på det vi köpt på Ullared. Jag står också skriven på hunden som jag inte vet var den är. Han hotade med att polisen skulle komma och hämta min son för han hade ju sett mig slå honom (inte sant) han önskade att jag skulle dö och försökte pressa mig på pengar jag upptäckte även en mapp på min dator med hans bilder och där han filmat min son gråtandes förmodligen för att använda som utpressning...

Ja det här var korta drag och alla små detaljer saknas men det var ett ungefärligt händelseförlopp. Jag lyckades lindra min skuld till ca 6500:- där hälften var mitt... Men graviditeten känslan av att bli våldtagen och ovetskapen om äcklet smittat mig med någon sjukdom kvarstår! Ska göra en abort och kolla könssjukdomar.

Jag vet att jag varit så jävla naiv och korkad men han är duktig på det han gör och han hittar sina sårbara offer.
Citera
2015-12-06, 22:29
  #104
Medlem
Dezziwows avatar
Senaste bilder på kräket

http://s15.postimg.org/og2rbzz4b/image.jpg
http://s5.postimg.org/x7wmg4azb/image.jpg
Citera
2015-12-07, 07:55
  #105
Medlem
bettybarettas avatar
Åh himmel och pannkaka!! Du har fått gå igenom samma register som hans tidigare brudar!
Bra att bilderna kommer ut, har du fler? Ut med dem också
Citera
2015-12-07, 11:55
  #106
Medlem
Dezziwows avatar
Lite fler bilder på luffaren

http://s5.postimg.org/titlusdqv/image.jpg
http://s5.postimg.org/yvig8x1nb/image.jpg
http://s5.postimg.org/yvig8x1nb/image.jpg
http://s5.postimg.org/p0rb2oxp3/image.jpg
http://s5.postimg.org/mxgvv0xw7/image.jpg
http://s5.postimg.org/70i3yb5hz/image.jpg
Citera
2015-12-07, 11:57
  #107
Medlem
Dezziwows avatar
Det finns en grupp på Facebook som sprids och delas för att han ska synas över hela Sverige, var med och dela ni med

Gruppen heter: George Hans Öhrn ska stoppas
Citera
2015-12-07, 18:05
  #108
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Detta är ju hans MO (Modus Operandi). Skulle kunnat berättas av i princip alla tjejer han utnyttjat genom åren. Lyssna på era vänner och familjer som ser detta utifrån då du som betuttad inte tänker klart för tillfället.
Röda flagg staplas på varandra men ni väljer att bortse från detta.
Hoppas ni får någon sorts upprättelse, konstigt att han klarat sig såhär länge utan konsekvenser.
Inte bara tjejer han lurat utan även krogar.
Lycka till Hasse
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback