Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-14, 12:58
  #1
Medlem
HouseProducents avatar
Ja sagt och gjort, det har länge gått rykten om att Valve ska släppa en konsol, men nu är det fastställt att det blir en dator istället.

Enligt ryktena så kommer mjukvaran vara "hårt kontrollerad" och dom rekomenderar att man köper en alldaglig pc om man inte instämmer.


Vad tycker vi om detta? Det känns väldigt off-time och onödigt enligt mitt tycke.

Det här skulle passat in 2010 istället tycker jag, ska bli spännande att se vad det blir för specs samt hur den ser ut och vad det blir för mjukvara!



Länkar:
Artikel på FZ

Hela intervjun med Kotaku
__________________
Senast redigerad av HouseProducent 2012-12-14 kl. 13:16.
Citera
2012-12-14, 13:14
  #2
Medlem
BMWfans avatar
Ordentliga länkar som funkar för i !
Citera
2012-12-14, 13:16
  #3
Medlem
HouseProducents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMWfan
Ordentliga länkar som funkar för i !

Nu ska dom fungera, var längesen jag gjorde en trådstart
Citera
2012-12-14, 13:44
  #4
Medlem
Så det kommer att vara en konsoldator, i stort sett? Då håller jag nog med om att det är onödigt. Kanske lite spännande att se hur den står sig mot den nya generationen dock.
Citera
2012-12-14, 13:46
  #5
Medlem
HouseProducents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meelim
Så det kommer att vara en konsoldator, i stort sett? Då håller jag nog med om att det är onödigt. Kanske lite spännande att se hur den står sig mot den nya generationen dock.

Jag håller med om att det känns onödigt, men det ska bli spännande att se vad det blir för innehåll, design, kontroll kanske?

Vi får se när tiden kommer, låter som överflöd om det bara är en pc med bra prestanda, som har steam förinstallerat när man köper den.
Citera
2012-12-14, 15:04
  #6
Medlem
bredbandskillens avatar
Detta kan ju vara kul, speciellt när de inte kommer från microsoft eller sony hehe de behövs nått nytt och detta verkar ju vara intressant..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback