Hej.
Utan att gå in på detaljer så har jag stämt träff med en 59årig man på lördagen. Är själv 18 år. Mannen är en bekant till mig och attraktion har funnits från båda sidorna. Jag har även varit kär(!!) i mannen förut.
Vad ska jag tänka på när det gäller detta? Jag förstår att de flesta tycker att denna träff är moraliskt felaktig, men nu är det så att jag verkligen vill träffa honom.
En fråga som snurrar i mitt huvud är varför en person som han kan gå med på något sånt? Får folk reda på det här så är bådas liv över. Han har också fru att tillägga. Vad kan han ha för baktanke med det här?
Har ni något som jag bör veta innan denna träff, saker att tänka på, hur jag ska agera? Det känns ju om en stor grej, och om det blir fel kan jag bli scarred for life
Vill också förklara att detta inte är en trolltråd. Kommer inte heller utge så mycket mer info om mig själv då jag inte vill bli outad.
Vad tycker ni allmänt då, och inte bara mitt specifika fall. Vad kan vara anledningen till att folk med så stor åldersskillnad ligger?