Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-09, 15:07
  #1
Medlem
Monsterdicks avatar
Tjena. Har känt en stor frustration över att jag sålde mitt ps1 när jag var liten. Samt att mitt ps2 inte fungerar. + att jag sålde alla mina klassiska spel.


Nu såhär massa år efter har man en djup ångest. Jag vill ju spela mina klassiska spel. Så som, spyro, croc, alla crash bandicoot spelen etc.

Så av en slump kom jag in på att jag skulle gå in på Ps3 store. För att kolla efter ett ps3 spel. SÅ såg jag fliken "klassiska spel". Där det stod Ps1 och ps2.
Jag tänkte liksom wtf? Det går väl inte att ladda ner och spela på ps3. Men det gjorde det. Dock blev jag så jävla besviken för jag blev först väldigt exalterad. Men när jag bläddra bland dom "klassiska spelen" som fanns där. Så fanns bara herkules, mickey mouse och crash bandicoot som jag spelade som liten.

Visst det är väl skoj att spela crash bandicoot. Men det är ett spel som jag vill spela över allt annat. Ett spel jag och min barndomskompis har ägnat all tid åt i alla åren. Från vi var jätte små till jätte stora. Vi spelade detta spel när våra föräldrar festa med varandra. SÅ spelade vi barnen tsm.

Spelet heter - HERC's Adventures. ÄR typ samma berättelse som herkuless men är ett jävligt roligt spel CO-OP. Finns inget bättre spel asså. Riktigt svårt också.
Trodde det skulle finnas på ps3 store men ICKE.

DÅ är mina frågor.

1. Vet någon varför ps3 inte lägger till alla klassiska spel? Istället för några halvdana.
2. Minns du detta spel? Hercs adventures

Liksom kan dom lägga in massa andra spel man aldrig sett förut så kan dom väl lägga in resten. Men i och med att dom inte har gjort det, så tror jag det aldrig kommer hända. Men annars var det en cool sak att man kan iaf spela några ps1 och ps2 spel på ps3 som man köper från ps3 store.


Ha en fortsatt trevlig dag och godjul
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback