Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-01-11, 20:11
  #25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sjukesvensken
Hejsan!

Jag har länge viljat bli tungt kriminell.

Jag skulle vilja göra stora internationella affärer. Vapen smuggling/affärer till stora terrornätverk. Ligga bakom stora delar av drog handeln/smugglingen till Europa och ligga bakom diamantsmuggling från fattiga Afrikanska korrupta länder till Europa. Jag vill vara en riktigt tung kille som kontrollerar mycket av smuggling och olaglig handel. Traffiking vill jag också kunna kontrollera. Ligga bakom stora internationella skandaler och politiska mord.

Jag skulle vilja ha min egen paradisö med ett stort hus finansierat av mina vinster.

För närvarande så är jag inte kriminell alls, utom att jag dealar lite Cannabis till mina närmsta vänner!

Någon som kan ge mig tips på hur jag ska lyckas? Vad tycker ni om mina visioner?
BILSTÖLD!
Citera
2016-01-12, 01:25
  #26
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Navoz
BILSTÖLD!
Denne totala skittråd som har varit död i drygt 3 år, väljer du att i ditt 12e inlägg att väcka genom att skriva bilstöld i caps. Wtf!!
Gå och lägg dig pöjk.
Citera
2016-01-13, 15:47
  #27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av InDrogoVeritas
Denne totala skittråd som har varit död i drygt 3 år, väljer du att i ditt 12e inlägg att väcka genom att skriva bilstöld i caps. Wtf!!
Gå och lägg dig pöjk.
NOPE GUBBE! bara skoja
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback