Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-12-08, 18:44
  #1
Medlem
Med tanke på tråden om Reinfeldt och prostitution.
Vad är det för typ av män som går igång på att fota kvinnor och kan tänka sig betala för det?
Det måste väl vara nån typ av fetish eller? Nöjer de sig med att bara fota eller vill de göra annat också?
Citera
2012-12-08, 19:14
  #2
Medlem
Polyklorfenols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny-Sumo
Med tanke på tråden om Reinfeldt och prostitution.
Vad är det för typ av män som går igång på att fota kvinnor och kan tänka sig betala för det?
Det måste väl vara nån typ av fetish eller? Nöjer de sig med att bara fota eller vill de göra annat också?
Då har de ju härligt material att ruska tupp till under kalla vinterkvällar. Fullt förståeligt :-)
Citera
2012-12-15, 14:04
  #3
Medlem
Jag har full förståelse att män njuter av bilder på kvinnor de gillar eller beundrar.
Dessutom är det ju extra trevligt om någon kvinna/tjej varit så snäll att hon låtit sig fotograferas.
Jag vet inte om inlägget avser nakenbilder eller påklätt men kanske bådadera.
Jag har själv frågat lov några enstaka gånger att fotografera nån vacker kvinna jag råkat träffa på.
En del av dem har varit jättesnälla och stått till tjänst men andra har artigt tackat nej.
Jag har aldrig föreslagit nåt mer avancerade poser eller naket bara helt vanliga bilder.
Har tex fotat några flygvärdinnor samt stiliga kvinnor som jobbar på parfymavdelingar och sminkat sig snyggt.
Ibland har jag fotat kvinnor ur bekantskapskretsen på nån familjetillställning eller fest och då har det inte varit nåt speciellt att jag fotat.
Har ibland photoshoppat en del bilder men oftast ändå påklädda editeringar.
Citera
2012-12-24, 00:07
  #4
Medlem
Som redan har sagts så får man ju då en del material man kan "kika" på sedan, men om det är påklätt så vet jag inte riktigt vad det roliga med det skulle vara, fast gillar man att fotografera rent allmänt så är det väl kul, men förstår inte hur det skulle vara tändande i så fall. Själv skulle jag gärna ta naken bilder på en tjej och betala för det. Om man gillar vissa speciella poser så kan man ju fixa det, du kan ta bilder som du exakt bestämmer hur dom ska se ut
Sen vet jag också att det finns amatör fotografer som söker påklädda modeller för att öva på. Finns säkert samma sak fast för naket
Citera
2017-01-02, 10:13
  #5
Avstängd
Mertillens avatar
Slog mig igår, man borde ha haft kamera med sig. Jag hade gärna smygfotograferat bakifrån.

Föremålet var en "blattebrud" som drog sin resväska på hjul in i en hotellfoaje. Svart hår, brun kort päls, svart kjol, strumpbyxor, skor. Ja det var riktigt läckert. Kanske var hon en kvinna på jobbresa även om det var på nyårsdagen.

Svenska kvinnor kan inte se lika läckra ut. De vill inte, päls vill de ju inte klä sig i
Citera
2017-01-02, 12:38
  #6
Avstängd
therefores avatar
Har missat en massa här känner jag

Men jag uppskattar fotografi. Natur och annat jag tycker är vackert. Hade varit en dröm att fixa en fotostudio och fota skönheter dagarna i ända.
Men då är det inget sexuellt? Ger mig ett lätt moln i huvudet bara om att det hade varit det ultimata arbetet.
Citera
2017-01-02, 15:13
  #7
Medlem
Afrolovers avatar
Att kunna göra en konstnärlig avbildning av den mänskliga kroppen har sedan antiken ansetts som den högsta konstnärliga förmågan.

Efter arbetat med kroki och fotograferat/flimat lite ("snäll") porr har jag svår att först varför en del blir upphetsade av att avbildada/fotogarafera den motsatta könet - men de finns. En form av sexuell läggnig - någon annan förklaring har jag inte. Egentligen en ganska oskylldig sådan - dessutom.

Själv upplevede jag själv filmandet både för mig och för modellerna egentligen bara som jobbit. Det som blev en sen på en kvart kunda ta en halv dag att göra. Flera omtagningar, tappade erektioner, "utlösningar" i form av "påsmetad" torrmjölk upplöst i äggvita etc. Stor möda att redigera det så det såg "verkligt ut" också.
Citera
2017-01-07, 17:18
  #8
Medlem
P-Hofstadters avatar
Har länge funderat på att börja smygfota snygga kvinnor..
Citera
2017-01-09, 21:04
  #9
Medlem
Afrolovers avatar
Varför smygfota?

Många tjejer vill mer än gärna bli fotograferade och då blir bilderna bättre också.
Citera
2017-01-11, 17:01
  #10
Medlem
Har huvudet fyllt av ideer om "poser" , kläder , ljus , färger , konstiga bakgrunder , platser osv osv... Skulle vara sååå givande å roligt att få fota tjejer.... Inte bara naket , men även det såklart... Vart ska man få tag på modeller som vill ställa upp? Å tjaa... Skulle få lägga ut 3 förmögenheter minst på rekvisita å kläder för att få alla ideer förverkligade.... Men... Man borde vel börja någonstans...
Citera
2017-05-26, 07:22
  #11
Medlem
jag har tur; Min sexiga fru älskar att posera för både påklädda och avklädda, sexiga bilder. Vi har t.o.m. bilder där hon knullar andra män.
Hon har alltid varit exhibitionistiskt lagd och älskar att provocera och framför kameran har hon en perfekt ursäkt att "spela hora"
Citera
2017-05-26, 10:48
  #12
Medlem
Jag fotograferar en hel del tjejer och kvinnor, men det är oftast påklädda bilder.
Tycker faktiskt det är vackrast.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback