Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-12-08, 00:20
  #1
Medlem
Jag Har en fråga. Just nu är jag både lessen och arg. Jag är ju uppe i en stad för att ta alla körkort (c,ce d de etc, utan taxi). Jag åkte hem för att hämta min son och mitt barnbarn. När jag skulle åka hem , så stod polisen (19-19.30ca) vid vägen, och körde efter mig. Jag kom ifrån motorvägen och skulle svänga vänster hemmåt. Det råder stop plikt där. Jag stannade och tre bilar paserade innan jag svängde ut. (fanns inga fler bilar). Polisen stoppade mig och jag gick ur bilen. Dom sa att jag ej hade stannat vid stop skylten. Jag sa att jag vill se filmen på det eftersom jag har stannat. Min son som är 24 och min styvson som också är 24 var med mig, och är vittne till att jag stannade. Men polisen sa åt mig att sätta mig i baksätet, vilket jag gjorde. Dom sa att "dom är 2 mot mig" så jag sa att ge mig dom jävla böterna så jag får åka hem. Jag va faktiskt rädd att dom skulle ta med mig ner till polisen, misshandla mig och åter igen fejka urinprovet som dom gjorde till tingsrätten för mig. Så utav två onda ting valde jag att ta böterna.... Konsekvensen av detta är att dom kanske kan återkalla mitt körkort. Och i så fall ryker min chans att få körkortstillstånd för alla behörigheterna.... Till saken hör att dom trakasserat mig under ganska lång tid. Hoppas att människor med kunskap svarar.... Allt annat dravell vill jag undvika......!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2012-12-08, 00:24
  #2
Medlem
KanLiteAvVarjes avatar
Men varför trakasserar de dig då?
Citera
2012-12-08, 00:34
  #3
Medlem
micaeles avatar
Vad vill du att vi ska säga? Att du är ett offer?
Citera
2012-12-08, 01:02
  #4
Medlem
Jag skrev TYDLIGT!!!!!!!!!!!!!!! INGA Jag e varken offer eller annat. Vill veta om det finns fler som har nått att säga......... SANNINGEN!!!!!!
Citera
2012-12-08, 01:06
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liteavvarge
Jag skrev TYDLIGT!!!!!!!!!!!!!!! INGA Jag e varken offer eller annat. Vill veta om det finns fler som har nått att säga......... SANNINGEN!!!!!!


Det blir lite svårt med "sanningen" eftersom att ingen av oss var där. Eller hur menar du?
Citera
2012-12-08, 01:25
  #6
Medlem
Vad vill du få fram av detta då?
Mig håller dom på o trakasserar också, olovliga efter olovliga hela tiden, men de beror på en viss sak, vilket de lär göra för dig också. Dom stoppar en inte o börjar jävlas utan anledning, speciellt inte om man har körkort
Räcker med att jag går utanför dörren så visiterar dom mig och jävlas.

Edit: Tro mig, om inte polisarna gillar dig personligen, så trakasserar dom dig hela tiden. Men frågan är då, VARFÖR är dom emot dig? Dom blir de inte utan anledning
__________________
Senast redigerad av KK24 2012-12-08 kl. 01:34.
Citera
2012-12-08, 01:36
  #7
Medlem
KanLiteAvVarjes avatar
Ingen har lagt till "pannklapp" men däremot relevanta frågor. Varför dissar du oss?
Citera
2012-12-08, 01:40
  #8
Medlem
vet igentligen inte vad jag ville med detta Kanske att Människor ska se hur vårt lilla samhälle fungerar.....Dock inte troligt, utan andra klassar väll undertäcknande som Hade hoppats på en lösning på ett problem....men men.
Citera
2012-12-08, 01:43
  #9
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liteavvarge
vet igentligen inte vad jag ville med detta Kanske att Människor ska se hur vårt lilla samhälle fungerar.....Dock inte troligt, utan andra klassar väll undertäcknande som Hade hoppats på en lösning på ett problem....men men.
Att vårat samhälle redan är förstört är det inget tvivel om. Man vad vill du ha lösning på? Som en god lakej erkände du böterna och tog inte strid, så du är lika medskyldig som alla andra rampljussökande.
Citera
2012-12-08, 01:48
  #10
Medlem
Jag dissar ingen.. i alla fall inte min mening.
Citera
2012-12-08, 01:53
  #11
Medlem
Vem säger att jag inte tar strid???? Precis det jag gör!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2012-12-08, 01:54
  #12
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liteavvarge
Vem säger att jag inte tar strid???? Precis det jag gör!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Genom att skriva några arga inlägg på internet? Du godtog böterna som en skyldig man när du satt i piketen. Du kommer inte undan den sanningen, så vad vill du ha sagt och gjort?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback