Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-19, 18:49
  #1117
Medlem
LightClouds avatar
Är det någon annan som blir trött av denna substans? Alltså gäspar, känner sig sömnig och vill sova typ.
Citera
2013-08-19, 22:49
  #1118
Medlem
rcilikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Är det någon annan som blir trött av denna substans? Alltså gäspar, känner sig sömnig och vill sova typ.
Jämfört med 6APB så visst blir man mer lugn och go i kroppen och vill gärna bara ligga och softa snarare än ut och härja.

Enda gången jag märkt av de symptom du nämner har varit vid ett tillfälle då jag inte haft tillräckligt uppehåll från droger som tömmer ens serotonin och dopamin nivåer.
Citera
2013-08-19, 23:12
  #1119
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rcilike
Jämfört med 6APB så visst blir man mer lugn och go i kroppen och vill gärna bara ligga och softa snarare än ut och härja.

Enda gången jag märkt av de symptom du nämner har varit vid ett tillfälle då jag inte haft tillräckligt uppehåll från droger som tömmer ens serotonin och dopamin nivåer.

Jo, jag har provat 6-APB innan och håller med dig. Även 5-MAPB har använts fast då när det var orangeaktigt. Personligen tycker jag att effekten var bättre av det pulvret. Är det bara jag som inbillar mig eller är det någon skillnad mellan det orangea och det nuvarande klarvita och lättklumpande pulvret?
Citera
2013-08-19, 23:21
  #1120
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Jo, jag har provat 6-APB innan och håller med dig. Även 5-MAPB har använts fast då när det var orangeaktigt. Personligen tycker jag att effekten var bättre av det pulvret. Är det bara jag som inbillar mig eller är det någon skillnad mellan det orangea och det nuvarande klarvita och lättklumpande pulvret?

Det kan inte vara så att du kört slut på dina serotonin / dopamin nivåer så du upplever ruset som sämre nu än tidigare?
Citera
2013-08-19, 23:33
  #1121
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Det kan inte vara så att du kört slut på dina serotonin / dopamin nivåer så du upplever ruset som sämre nu än tidigare?

Haha, jo, det är det säkert!

Men jag får ju bra effekt av 3-MMC. Det är så jävla lustigt!
Citera
2013-08-20, 21:51
  #1122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Jo, jag har provat 6-APB innan och håller med dig. Även 5-MAPB har använts fast då när det var orangeaktigt. Personligen tycker jag att effekten var bättre av det pulvret. Är det bara jag som inbillar mig eller är det någon skillnad mellan det orangea och det nuvarande klarvita och lättklumpande pulvret?

Tycker som någon sa, också att man blir lite sömnig och snarare vill chilla. "Råkade" dock testa tillsammans med den enligt alla, värdelösa substansen nitracaine, och fick en jävla fart och under en kortare stund, ett bättre självförtroende än någonsin
Citera
2013-08-29, 20:39
  #1123
Medlem
Tror ni den här substansen luktar liknande någon drog som hundar kan vara tränade på?
Citera
2013-08-30, 00:01
  #1124
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smilox
Tror ni den här substansen luktar liknande någon drog som hundar kan vara tränade på?

Omöjligt att säga, tippar på att de inte borde upptäcka det
Citera
2013-08-30, 12:57
  #1125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Omöjligt att säga, tippar på att de inte borde upptäcka det

Ok tack
Citera
2013-08-31, 18:53
  #1126
Medlem
Presentpappers avatar
Nästan exakt 1 månad nu sedan jag tog något (rökte dock lite, lite rökmix igår), och ikväll tänkte jag möjligtvis kasta ankar och segla iväg igen på 150 mg 5-MAPB. Det blir andra gången för mig med denna substans, vid första tillfället blev det till slut lite för mycket av det goda. Mådde aldrig taskigt eller så, men blev lite väl väck i pallet för min smak. Ikväll blir det 150 mg och inget mer.

Inte helt säkert än att det blir av, men det ser ut som det för tillfället.
Citera
2013-08-31, 19:55
  #1127
Medlem
siddyslickas avatar
Har enbart provat 5-mapb en gång, blev ganska besviken på ruset, tror dock det beror på att jag fegade med doseringar.


Har allt som oftast tillgång till mdma eller meph, dock så har jag hört att apb/mapb osv ska ha väldigt psykedeliskt rus och ha en ganska lång rustid, vilket gör den ganska så intressant ändå.

När jag provade mapb så fick jag i mig ca 150mg och rökte som en skorsten under ruset.
Vet att man inte ska förvänta sig en eufori som är i klass med mdma/meph, dock så upplevde jag den som väldigt ytlig och jobbig i sitt rus.
Borde jag ge substansen ett försök med lite bättre doseringar eller är det bara ett intensivare rus i stil med det jag fick mitt förra försök?
Citera
2013-09-01, 02:07
  #1128
Medlem
Presentpappers avatar
Mår så jäkla gott! Dock inte riktigt den där euforin men bra mår man ju!

Var en relativt intensiv upcome där jag blev speedad med det samma, även lite illamående men blev samtidigt fascinerad över färgerna och allt annat fint.
Nu seglar jag lugnt och fint på de sköna vågorna med ett underbart lugn i kropp och psyke, samtidigt som jag har lite ögonvobbel och även lite CEVs. Fint det!

Hoppas alla ni andra har en kanonkväll!

Edit: Märkbart trippigt är det också minsann, det gillar vi. Rätt häftig känsla vid upcomen då hela kroppen var speedad men allt jag upplevde gick långsamt. Låtarna pågick i vad som kändes som timmar, riktigt härligt.
__________________
Senast redigerad av Presentpapper 2013-09-01 kl. 03:02.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback