Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-24, 07:24
  #313
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick

Att tjejer måste träna i tjejdelen om det finns en sådan ... Nej, det vore könsapartheid. Så illa kan det inte vara.

Nej. Tjejerna får använda hela gymmet, men killar har inte tillgång till tjejdelen.
Citera
2018-07-01, 20:36
  #314
Medlem
Askenars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Det är nästan så att jag överväger att gå dit och provträna, börjar de prata ”tjejgym” så tar jag för givet att man får halva priset om man använder det då man inte har tillgång till hela gymmet. Män borde begära samma sak.

Glöm det, räknas inte som diskriminering. Finns ett skäl till varför det är ett blattegym.
Citera
2018-07-03, 00:42
  #315
Medlem
Musiken och avsaknaden av en boxningssäck.
Citera
2018-07-07, 17:29
  #316
Medlem
snabelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wond
Hur gör ni när ni drar och duschar? På gymmet jag är så är det i stort sett ingen som låser sitt skåp när de går och duschar. Aldrig varit med om någon som snott något. Funderade på det senaste gångerna i alla fall och vore bäst att låsa även om jag oftast tar skåpen som man nästan ser direkt från duschen.

Bara att hänga på låsjäveln ifall du inte vill att folk ska vara och rota. Hur svårt ska det vara? Det är inte raketforskning det här.
Citera
2018-07-15, 23:24
  #317
Medlem
Askenars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snabelt
Bara att hänga på låsjäveln ifall du inte vill att folk ska vara och rota. Hur svårt ska det vara? Det är inte raketforskning det här.

Jag tömmer skåpet och fyller i med mina grejer och låser, klart!

Ibland hänger jag på ett extra lås som jag har med mig och lägger mina grejer i ett annat skåp.

Det kunde ju ha varit värre, deras saker kunde ju ha blivit stulna.
Citera
2018-07-24, 21:21
  #318
Medlem
moment-of-truths avatar
saknar en bastu samt att det krånglar ibland när man scannar fingeravtrycket - annars helt okey för en 199 i månaden!
saknar även det konstanta flödet av vackra kvinnor som det förekommer på sats
__________________
Senast redigerad av moment-of-truth 2018-07-24 kl. 21:44.
Citera
2018-07-24, 22:02
  #319
Medlem
ALLA äckliga babbar!

Tål inte att se dem.

Vill man leva ett bekymmerfritt liv i dagens Sverige måste man göra allt för att undvika dem så gott det går. De för bara med sig massa problem.
Citera
2018-07-30, 08:48
  #320
Medlem
Qusimotos avatar
Tränar där enbart för att det är billigt ( men ska byta inom en snar framtid ) det kassa med dom är att dom är riktigt dålig på att underhålla gymmet. Löpband som aldrig blir fixade kan stå i veckor utan att nån har fixat dom. Nu under värmeböljan så vill man gärna toraka rent efter sig. Men alltid slut på paper. Har skickat ett mail till dom ang dessa saker som är simpelt att fixa.
Citera
2018-07-30, 11:20
  #321
Medlem
Görs det ingen beläggningskalkyl på utrustningen innan den inhandlas, känns som att synonymt för alla 24/7 jag går på är ett kraftigt överflöd av cyklar, crosstrainers och i viss mån löpband även fast de oftast brukar vara upptagna på primetime, istället kan man glömma att komma in på gymmet och få ett rack mellan 17 och 21. Istället för 24 dammiga cyklar skulle man kunna sätta in två rack....
Citera
2018-07-30, 11:47
  #322
Medlem
snabelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askenar
Jag tömmer skåpet och fyller i med mina grejer och låser, klart!

Ibland hänger jag på ett extra lås som jag har med mig och lägger mina grejer i ett annat skåp.

Det kunde ju ha varit värre, deras saker kunde ju ha blivit stulna.

Jag gör likadant, slänger ut deras saker och lägger in mina grejor och låser skåpet. Ibland har jag extra lås och låser åt dom, försöker vara omtänksam ibland.
Citera
2018-08-12, 00:40
  #323
Medlem
Berra76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askenar
Håller med om vikterna, riktiga sandtomtar som inte lägger tillbaka de.

Jag duschar precis som vanligt, lite avkopplande att man får duscha ensam då den stora majoriteten av blattarna inte duschar.

Jag har varit med som olåsta skåp med väskor/kläder i. Jag tömmer skåpet och hänger på mitt egna lås. Vill du inte att folk ska rota i ditt skåp så lås det hur svårt ska det vara?

Ibland lämnar de kvar intressanta saker i de olåsta skåpen, dock har jag inte sett några bilnycklar eller buntar med sedlar

Fast det är väl du som är den största blatten som tömmer andras skåp? Vad är du för en luffare som inte respekterar andras egendom?

Hoppas ägaren till skåpets innehåll väntar ut dig nästa gång och ger dig en smäll på käften!
Citera
2018-08-12, 11:18
  #324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berra76
Fast det är väl du som är den största blatten som tömmer andras skåp? Vad är du för en luffare som inte respekterar andras egendom?

Hoppas ägaren till skåpets innehåll väntar ut dig nästa gång och ger dig en smäll på käften!

Det är intressant med fördomar för de säger mer om en själv än om personen man tror något om. Man ser det så klart och tydligt här. ”Svennen” beter sig svinaktigt åt men tycker på något sätt ändå att det är invandrarens fel, som inte gjort ett skit förutom att inte låsa sitt skåp. För svennen är det självklart att låsa skåpet eftersom han har det interna tankesättet att det är OK att sno/förstöra andras saker om det är olåst. Han förväntar sig nästan att hans mobil ska vara borta om han inte låst. Man får ”skylla sig själv”. För invandraren kanske det är helt otänkbart att stjäla, och han tror att alla andra också tänker så.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback