Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2005-04-27, 17:50
  #37
Medlem
Är väl egentligen lika irreterande med fjolliga och utseendefixerade människor oavsett om de är killar eller tjejer, men av någon anledning så stör man sig mer på killar.

Kierkegaard hade en bra benämning på sånna som följer mode och trender, dussinmänniskor.
Citera
2005-04-27, 18:42
  #38
Medlem
Svinpälss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embra
tja, ett par skor skulle väl sitta finare.
Nja, jag gillar tanken att dra på sig en krokodil innan man går ut på stan bättre

Någon som har en bild eller??

Citat:
Ursprungligen postat av Dawwe
Kierkegaard hade en bra benämning på sånna som följer mode och trender, dussinmänniskor.
Så behöver man ju nödvändigtvis inte vara en trendslav bara för att man är kläd- och modeintresserad.
Citera
2005-04-28, 12:08
  #39
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dawwe
Kierkegaard hade en bra benämning på sånna som följer mode och trender, dussinmänniskor.
Och jag som trodde mode var att skilja sig från mängden.
Citera
2013-06-18, 08:55
  #40
Medlem
Pasiphaes avatar
Såg att Andreas Lokko fick skriva anti-SD-tankar i tidningen så har nu sagt upp min prenumeration. Rekommenderar er alla att göra samma sak.
Citera
2013-06-18, 13:31
  #41
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pasiphae
Såg att Andreas Lokko fick skriva anti-SD-tankar i tidningen så har nu sagt upp min prenumeration. Rekommenderar er alla att göra samma sak.

Glöm inte att tala om varför ni säger upp prenumerationen.
Citera
2013-06-18, 23:43
  #42
Medlem
gavlips avatar
Att en man skulle läsa "modemagasin" är en motsägelse i sig självt.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback