Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-03, 22:31
  #13
Avstängd
Vinnyjoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grymkheft


Nej du måste luta åt vänster, vara lättmanipulerad och ta till dig allt skit du blir matad med som "opinionsbildare", och ha nått psykfel.

http://nojesguiden.se/sites/default/...sson-30526.jpg
åh fyfan vilken vidrig bild! skulle precis gå o lägga mig. nu måste jag ta en redig sup och surfa in på sidor feminister hatar för att inte den bilden ska fastna på näthinnan. värsta mardrömmen vore ju att drömma om superfettot kakan h.

förvarna innan du postar bilder på vråltjockisar nästa gång
Citera
2012-12-13, 20:45
  #14
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Hörde henne i musikhjälpen, herregud vilken irriterande människa. Så jävla självupptagen, hela tiden det där snacket om att hon visst är konstnär och konstfack, åhh jag är troende, ska bli präst bla bla bla...

Riktigt Feminist PK hora, ja ni vet...
Citera
2012-12-16, 00:42
  #15
Medlem
ssols avatar
Era angrepp är ju inget annat än patetiska. Vad har hennes övervikt med någonting att göra? Avundsjuka över att en icke-normalviktig kvinna lyckats med mer i sitt liv än vad ni själva gjort?
Citera
2012-12-16, 12:50
  #16
Medlem
Stekt bacons avatar
Ett vanligt problem med självupptagna människor är att de inte tål att bli kritiserade eller emotsagda, uppenbarligen. Kakan har en modererad blogg, skriven på något slags bäbisspråk, på Nöjesguiden där en fjortishyllningskör kommer till tals (de skriver dessutom på samma löjliga sätt, bebisspråk). Skickar man en kritisk kommentar läggs den inte upp. Innan modereringen slank ju en och annan "okakig" åsikt upp. Väldigt kul att läsa när hon skulle försvara sina ståndpunkter och hetsade upp sig och svor och spottade. Höhö!
Citera
2012-12-16, 14:52
  #17
Medlem
birgerburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssol
Era angrepp är ju inget annat än patetiska. Vad har hennes övervikt med någonting att göra? Avundsjuka över att en icke-normalviktig kvinna lyckats med mer i sitt liv än vad ni själva gjort?

Är man fet har man inte lyckats med sitt liv!
Citera
2012-12-16, 16:20
  #18
Medlem
ssols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birgerburger
Är man fet har man inte lyckats med sitt liv!


Det är din åsikt. Ganska så dum sådan dessutom.
Citera
2013-02-01, 09:39
  #19
Medlem
GalnasteGunnars avatar
Skiter ifall hon/hen/det har ett behov att kalla sig feminist i varannan mening men...

Sitter och kollar på tv 4 morgon med "det", per nunstedt och Erik Haags brorsa som promotar deras nya program och känner hur jag måste dämpa kräkreflexen varje gång hon syns i bild eller öppnar munnen. Helt sjukt! Har hört henne nån enstaka gång på radio och var tvungen att byta kanal...

Har hört en skröna om att det finns en ton som gör att man bajsar på sig, men KAK-hermansson har fan förmågan att skapa samma kroppsliga reaktion fast då via oral okontrollerad vomering bara genom sin uppsyn!!!!
__________________
Senast redigerad av GalnasteGunnar 2013-02-01 kl. 09:45.
Citera
2013-03-08, 22:57
  #20
Medlem
Roland Janssons avatar
Har irriterat mig länge på henne när jag lyssnat på PP3, utan att ha en aning om utseendet. Hur som helst, en beskäftig och vidrig människa. Har sett och hört henne på "Veckans Svensk" just.
Citera
2013-03-21, 20:19
  #21
Medlem
Mikeyjamess avatar
För att vara självutnämnd feministisk, stark kvinna med attityd så får hon ju bara jobb med hjälp av Pär Lernström. Talk showen "Kaka på kaka" vetefan, men där Pär är, där är hon som sidekick. PP3, Veckans svensk och nu även Idol. Hon verkar inte kunna fixa nåt själv.
Citera
2013-03-27, 10:38
  #22
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
För att vara självutnämnd feministisk, stark kvinna med attityd så får hon ju bara jobb med hjälp av Pär Lernström. Talk showen "Kaka på kaka" vetefan, men där Pär är, där är hon som sidekick. PP3, Veckans svensk och nu även Idol. Hon verkar inte kunna fixa nåt själv.

Hon lever i en sån symbios med Lernström att jag börjat tvivla på hennes sexuella läggning.
Citera
2013-06-12, 17:12
  #23
Medlem
lendrygghs avatar
Hörde henne i Hallå i P3 hela förmiddagen idag med Gina Dirawi. Blev inte så vilt upprörd som vissa här, men det förvånar mig att man fick vara så politisk i statlig radio.

Programledarinnan Gina påpekade, som kommentar efter en lyssnarfråga från Ragnar, rörande Karins syrliga ovilja till män, som bekräftades, att (mans)hat inte löser någonting. Diskussion framförallt. Men K sade istället, helt utan avståndstagande, att generellt manshat i flertalet fall nog var berättigat/"inte så konstigt". Dock var inte manshat "problemet", enligt K, men fastmer kvinnohat, som tar sig uttryck i systematiskt förtryck, våldtäkter, diskriminering, etc. Detta helt bortsett att hat i sig kanske är problematikskt...

Oaktat fetman, feminismen eller flatheten, till vilka jag har inga invändningar, verkar hon bara överlag vara en relativt jobbig person. Det är mycket "ta ingen skit" och "vågar säga det jag tycker", vilket sannerligen inte är något signum på kvalitet i radio. Dessutom är musiksmaken inget vidare.
__________________
Senast redigerad av lendryggh 2013-06-12 kl. 17:18.
Citera
2013-06-12, 17:27
  #24
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birgerburger
Är man fet har man inte lyckats med sitt liv!
Nja, det finns väl en del fetton som blivit framgångsrika. Edvard Persson, Alfred Hitchcock, Svullo & några till.
Men man har iallafall misslyckats med bantningen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback