Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-05, 11:10
  #121
Medlem
babakuss avatar
Kakan om sin ADHD.
http://www.youtube.com/watch?v=xxb0rel5GMI
Citera
2013-10-14, 09:13
  #122
Medlem
lillefisks avatar
Det är direkt felaktigt att skriva en sån där titel! "Den oerhört feta kakan hermansson" och så beskriver du hur hennes vikt är avgörande för hennes personlighet. Så oerhört fördomsfullt. Det känns inte tryggt att det finns människor som tänker som du. Människor som går på utsidan och då skiter i att lära känna insidan om man inte gillar insidan. Förstår du vilka bra vänner du kunde haft nu om du inte såg allt så fördomsfullt. Nu kan inte jag veta hur du är i verkligheten men jag utgår ifrån hur du resonerar här i tråden. Sen kan du väl i alla fall skriva hennes namn i med stora bokstäver i början. Hon är en människa och det är en regel att skriva grammatiskt rätt här på FB.

Nåväl, nu till ämnet. Jag avskyr verkligen Kakan. Jag trodde aldrig att jag skulle känna så mot en människa jag bara sett på tv:n och radion. Jag trodde inte det var möjligt men det var det verkligen. Det jag inte gillar är hur hon alltid verkar söka konflikter med alla oavsett vem hon pratar med eller vilket ämne det är. Sen är det där med hennes feminism. Jag säger inte att jag ska bestämma hur folk ska tycka och tänka men jag tycker feminism är rätt underligt. Jag är för jämställdhet och jag tycker att alla människor ska ha samma/lika oavsett etnicitet, kön, längd, vikt, åsikt, hårfärg osv. Det jag dock hör ifrån Kakan så låter det bara som att hon vill vända på pannkakan och ge kvinnan överläge i samhället. Men då blir det ju precis samma situation som vi befinner oss i nu fast med ombytta kön.

Som sagt alla får tycka och tänka hur de vill och jag vill inte vara "den", men är inte det än rätt konstig åsikt? Eller är det bara jag som tycker det verkar vrickat?
Citera
2013-10-15, 02:12
  #123
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillefisk
Det är direkt felaktigt att skriva en sån där titel! "Den oerhört feta kakan hermansson" och så beskriver du hur hennes vikt är avgörande för hennes personlighet. Så oerhört fördomsfullt. Det känns inte tryggt att det finns människor som tänker som du. Människor som går på utsidan och då skiter i att lära känna insidan om man inte gillar insidan. Förstår du vilka bra vänner du kunde haft nu om du inte såg allt så fördomsfullt. Nu kan inte jag veta hur du är i verkligheten men jag utgår ifrån hur du resonerar här i tråden. Sen kan du väl i alla fall skriva hennes namn i med stora bokstäver i början. Hon är en människa och det är en regel att skriva grammatiskt rätt här på FB.

Nåväl, nu till ämnet. Jag avskyr verkligen Kakan. Jag trodde aldrig att jag skulle känna så mot en människa jag bara sett på tv:n och radion. Jag trodde inte det var möjligt men det var det verkligen. Det jag inte gillar är hur hon alltid verkar söka konflikter med alla oavsett vem hon pratar med eller vilket ämne det är. Sen är det där med hennes feminism. Jag säger inte att jag ska bestämma hur folk ska tycka och tänka men jag tycker feminism är rätt underligt. Jag är för jämställdhet och jag tycker att alla människor ska ha samma/lika oavsett etnicitet, kön, längd, vikt, åsikt, hårfärg osv. Det jag dock hör ifrån Kakan så låter det bara som att hon vill vända på pannkakan och ge kvinnan överläge i samhället. Men då blir det ju precis samma situation som vi befinner oss i nu fast med ombytta kön.

Som sagt alla får tycka och tänka hur de vill och jag vill inte vara "den", men är inte det än rätt konstig åsikt? Eller är det bara jag som tycker det verkar vrickat?

Din godtyckliga duktighet är bara medhjälp till överfläskifiering av offerkartellen.
Citera
2013-10-15, 02:16
  #124
Medlem
gato12s avatar
Inte helt förvånande är Kakan och Hanna Hellquist kompisar.

Två överviktiga feminister som jobbar i media liksom. Så kan de mumsa bakverk och gnälla på män tills korna kommer hem.
Citera
2013-10-17, 11:47
  #125
Medlem
Är hon döpt till Kakan? Om inte, vart kommer namnet ifrån och varför vill man ens kalla sig för Kakan i vuxen ålder?
Citera
2013-10-17, 12:16
  #126
Medlem
Gullegubbens avatar
Det finns ingen anledning att hacka på henne för att hon är fet.

"... In the end these are people who love food more than other human beings, including themselves. In doing so, they will never get to interact with and engage other humans (the most important thing on Earth) to the capacity normal humans do. And in doing so, they will waste the one life they have on this planet.

Us merely shaming them and pointing out what idiots they are, not only is likely to go unheeded, but in the off chance they listen, they might actually benefit from it. Ergo, my friends who work hard at staying in shape, take joy in the just what miserable lives these people lead."

http://captaincapitalism.blogspot.co...necessary.html
Citera
2013-10-18, 01:15
  #127
Medlem
ssols avatar
Tycker faktiskt ingenting om Kakan eftersom att jag hört så lite från henne, men alltså vad fan är grejen med att klanka ner på hennes utseende? Är det relevant hur hon ser ut? Ni som kommenterar hennes utseende bör fundera kring varför ni gör det. Även om ni bara kommenterar för att provocera så borde ni försöka anstränga era små hjärnor och komma på ett bra svar till varför.

Förstår verkligen inte samhällets fettfobi. Speciellt inför tjocka kvinnor som inte är rädda för att säga vad dom tycker.
Citera
2013-10-18, 02:42
  #128
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssol
Tycker faktiskt ingenting om Kakan eftersom att jag hört så lite från henne, men alltså vad fan är grejen med att klanka ner på hennes utseende? Är det relevant hur hon ser ut? Ni som kommenterar hennes utseende bör fundera kring varför ni gör det. Även om ni bara kommenterar för att provocera så borde ni försöka anstränga era små hjärnor och komma på ett bra svar till varför.

Förstår verkligen inte samhällets fettfobi. Speciellt inför tjocka kvinnor som inte är rädda för att säga vad dom tycker.

Fettfobi i samhället?
Det är ju tröstätande fetton till feministslödder överallt. Hu vore det om feminister kunde lösa sina psykiska besvär, istället för att försöka fly till första bästa pizzeria.

Jag kan gladeligen medge att jag är fettofob. Skall mina skattepengar gå till att rädda livet på någon misandriker. Så har jag rätt att yttra mig kring hur hennes uppenbara negativa levernekomponenter ineragerar med varandra och att det enbart är sunt att påpeka galenskapen. Då Sveriges feministkår hellre ser att man tiger och ser på medans de äter sig till döds.

http://www.youtube.com/watch?v=S3vTGPsqbZ0 Ännu en elak misandriker som dränker sina sorger i fett och misandri...

Snart kommer väll krav på justerat BMI, för att passa just tröstätande feminister. Som måste deklarera sig lesbiska, för att ingen man kan vara deras partner.

Varför är det mest tröstätande hysterikor som är feminister?
Frågan lyfts i början av denna debatthttp://www.youtube.com/watch?v=Fx-Q-nbAtSk
__________________
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2013-10-18 kl. 02:52.
Citera
2013-10-18, 16:31
  #129
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denroliga
Är hon döpt till Kakan? Om inte, vart kommer namnet ifrån och varför vill man ens kalla sig för Kakan i vuxen ålder?

På dialekt säger man även kaka om gräddtårtor och feta bakelser oh bullar. Hennes rätta smeknamn borde därför vara Fettisdagsbullen, Äppelmunken eller Donuts.

Har även hör att hon kallas "Marshmallowen" i vissa kretsar.
Citera
2013-10-21, 11:47
  #130
Medlem
funktioners avatar
Trodde inte måndagsmorgonen kunde bli mycket sämre innan jag fick lyssna till kakans hemska stämma i P3s morgonpass. Fy fan va kass hon är!

Bannlys henne från all form av media, snarast!
Citera
2013-10-21, 15:34
  #131
Medlem
Ingen har nämnt Kitty Jutbrings än i tråden vad jag kan se, jag tycker Kakan är lite av hennes tronföljare.
Båda är skrikiga överviktiga evighetsfjortisar som så klart grundar sig i dålig självkänsla och som i sin tur grundar sig i dålig självbehärskning sen barnsben. En uppenbar oantastlig sanning.
Snart fyllda 35 sprider båda oerhört djupa budskap i stil med "Man får visst vara som man är, så de så!", något en normalbegåvad människa fattar i 12års åldern.

Men Kitty Jutbring hade i alla fall den goda smaken att gilla kuk och vara mer korkad än rabiat. Hon fick även ibland en insikt av andra människor och höll vid sällsynta tillfällen käften också.
Det enda som överträffar Kakans korkade våpighet däremot är hennes skrikiga rabiata dryghet.
Med sin "keepin' it real" attityd sparkar hon dagligen in vid öppna dörrar och hon skryter ohämmat så fort hon får tillfälle. Ge henne 3 meningar så har hon antingen berättat om sitt "fantastiska" konstnärskap, att hon är feminist eller om hur jävla fett hon hänger i New York hela tiden.

Jag hatar Kakan Hermansson med en brinnande passion och hennes fetma är faktiskt det enda jag gillar med henne för det kan leda till hennes för tidiga död.
Hon är det sämsta som P3 nånsin gett oss och det säger fan inte lite när det kommer från en kanal där alla tjejer pratar som barn och alla killar som tjejer och alla är inkvoterade jävla evighetsfjortisar, "indie" människor från Göteborg eller bara jävla hipsters som kände nån som kände nån som redan jobbade på kanalen.
Citera
2013-11-13, 17:15
  #132
Medlem
fuzzybunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friskytt
Ge henne 3 meningar så har hon antingen berättat om sitt "fantastiska" konstnärskap, att hon är feminist eller om hur jävla fett hon hänger i New York hela tiden.

Byt ut "konstnärskap" mot att hon nämner hennes läggning så fort hon får chansen så stämmer det jävligt bra!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback