Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-03, 00:08
  #1
Avstängd
Tjena! Mitt internet har något cp problem atm så när jag sökte efter liknande trådar så blev det typ "Kan inte ansluta" tog mig typ 10 min att ens komma fram till att börja skriva tråden.

Men iaf, På cs:go så har jag fått någon grej under mitt namn vid menyn "Ärad mästerväktare" och sen så har jag två "Ringar" med något på under "Ärad mästerväktare". Vad är de här sakerna? :3

Ps - kan ha fel placerat tråden men tror jag hitta rätt iaf

Även så har jag ett problem ingame, (vet att det tillhör support, om jag inte har helt fel) men iaf när jag sitter i en kö för tävlingsinriktat eller vad det heter så kan de komma upp helt random typ "Du har inte accepterat blablabla" så jag blir utkastad ur kö'n och får börja om helt från början och det kan hända flera gånger i rad, har någon samma problem så är jag väldigt tacksam för hjälp!

Mvh Hctp!
Citera
2012-12-03, 00:42
  #2
Medlem
Lumias avatar
Har samma problem gællande "Har inte accepterat". Æven ett par venner till mig har problemet.

Søk på din ranking på Google så kan du nog få fram en lista på varje rank som finns
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback