Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-02, 03:02
  #1
Medlem
Akilles-själs avatar
Hej därborta allt kunnigt folk :-)
Jag har en fråga: Kan man instalera alla spel till hårdisken och köra dom från den istället för på/via skivan med nu även på ps3 (precis som på xbox 360)?
Mvh Akilles.
Ps: är nya ps3 väldigt tystgående?
Tack igen!
Citera
2012-12-03, 16:52
  #2
Medlem
Akilles-själs avatar
Ingen kunnig
Citera
2012-12-04, 00:25
  #3
Medlem
JagVanns avatar
Osäker på ps3 men vad du kan göra på xbox 360 är ju att spara spelet på hd men du måste ju ändå has skivan i för att spela det. Egentligen rätt onödigt men visst blir det lite tystare när den inte låter som en svarv och laddningstiden krymper någon sekund, tror nog man kan göra samma sak på ps3 men osäker. Har även sett en del spel som inte är arcade köpbara på market men detta är ju lureri, de är ofta dyrare och du kan ju inte sälja dem om du inte vill ha dem.
Citera
2012-12-04, 03:19
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles-själ
Ps: är nya ps3 väldigt tystgående?
Tack igen!

Min polare har den nya superslim PS3;an och den låter en hel del när han skall spela Call of duty black ops , det låter från Bluerayspelaren. Hur högt fläkten låter har jag ingen aning om men tror den är förhållandevis tyst.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback