2012-11-30, 10:22
Bannlyst
Filip och Fredrik avsljade idag deras senaste tv-satsningen dr idn r att Filip och Fredrik fastnar i en hiss med tv knda personer.

Aftonbladet:
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle15857545.ab

Lter spontant som ett vrdelst program, vad tror ni?
Citera
2012-11-30, 10:25
Medlem
Kastrullhunds avatar
Tror nog det kan bli bra, bara jag slipper tvlingsprogrammet de har.
Citera
2012-11-30, 10:25
Medlem
Westridges avatar
Lter som en extremt dlig programid. Hoppas det floppar rejlt

Lite text frn AB fr de som inte vill g in dr
Citera
2012-11-30, 10:27
Bannlyst
Tv jvla pinsamma tntar som jag inte skulle slsa 1 minut p att titta p.
Citera
2012-11-30, 10:35
Medlem
MystEquals avatar
Det knns vldigt 50/50 om detta blir fantastiska eller vrdelst, men det r ju tjusningen med F&F! De kan gra episk TV av en kass id, men de kan ocks flamsa bort en jttebra programid!
Citera
2012-11-30, 10:37
Medlem
Kastrullhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westridge
Lter som en extremt dlig programid. Hoppas det floppar rejlt

Lite text frn AB fr de som inte vill g in dr

Men varfr vill du att det ska floppa? Jag frstr verkligen inte varfr mnniskor vill att det ska g dligt fr andra.
Citera
2012-11-30, 11:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kastrullhund
Tror nog det kan bli bra, bara jag slipper tvlingsprogrammet de har.

Citat:
Ursprungligen postat av MystEqual
Det knns vldigt 50/50 om detta blir fantastiska eller vrdelst, men det r ju tjusningen med F&F! De kan gra episk TV av en kass id, men de kan ocks flamsa bort en jttebra programid!

Man kan ju frga sig vilka kndisar som kommer vilja tillbringa 12 timmar p en dag med Filip och Fredrik i en hiss? Lr ju bli svrt att f ngra riktiga kndisar att vara med, blir vl mest B-kndisar.
Citera
2012-11-30, 11:18
Medlem
Kycklingsoffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qnekten
Man kan ju frga sig vilka kndisar som kommer vilja tillbringa 12 timmar p en dag med Filip och Fredrik i en hiss? Lr ju bli svrt att f ngra riktiga kndisar att vara med, blir vl mest B-kndisar.
Tanken r ju att kndisarna inte ska veta om att hissen kommer att stanna upp, eller "fastna".
Citera
2012-11-30, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kycklingsoffa
Tanken r ju att kndisarna inte ska veta om att hissen kommer att stanna upp, eller "fastna".
I s fall borde det vll kunna klassas som kidnappning? Eller tminstone frihetsbervande... Inte mig emot!
Citera
2012-11-30, 11:27
Medlem
Flinta82s avatar
Kan nog bli intressant, om inte annat ur social synvinkel. Att vara "fast" med frmmande mnniskor, ven om dom m vara kndisar, r nog till en brjan rtt trevligt men kan ocks tnka mig att det efter 6-8 timmar brjar bli skapligt irriterande. Ihopklippt till en timme s kan det bli underhllande att bevittna.
Citera
2012-11-30, 11:45
Medlem
Snooze91s avatar
Fr se hur detta blir, som sagt kan bli bra och kan bli ngot frjvla trist. Frgan blir ju hur de ska lsa de sanitra behoven? Vilken kndis r redo att pissa i flaskan infr ett par hundratusen tittare?
Citera
2012-11-30, 11:46
Medlem
Det hr knns spontant som en ljummen id frn grabbarna som brukar kunna gra fantastisk tv av just ljumna ider. Det hr dremot... jag vet inte!

Det jag undrar ver r hur mycket tid F&F lgger ner p detta. 12 timmar i en hiss = ett avsnitt. Hur mnga avsnitt blir det? Trkigt att hva in stlar p att hnga med tv oknda kndisar i 12 timmar.

Hur vet de dessutom att personerna som fastnar i hissen med de klarar av/har tid att sitta dr i 12 timmar. Klaustrofobi eller taganden tnker jag i frsta hand p. Det kanske de har klurat ut dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in