• 2
  • 3
2012-12-09, 22:15
Medlem
AkademiskOchSDares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordochsyd
Tv saker. 9/10... vad har du ftt den statistiken ifrn? Avpixlat? Sverigedeomkraterna r det strsta hotet mot demokratin sen Ny Demokrati. Att spa en nazist r fan inte ett hot mot demokratin, det r en samhllstjnst!

S du anser allts att folk som rstar p Sverigedemokraterna r nazister? Vet du ens vad nazism r fr ideologi? P vilket stt menar du att Sverigedemokraterna bedriver en odemokratisk politik? Din sista mening skulle kunna anmlas d det mer eller mindre r uppvigling. Vldsbejakare som du borde frpassas till arbetslger dr man kan bevaka er.
Citera
2012-12-09, 22:21
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkademiskOchSDare
S du anser allts att folk som rstar p Sverigedemokraterna r nazister? Vet du ens vad nazism r fr ideologi? P vilket stt menar du att Sverigedemokraterna bedriver en odemokratisk politik? Din sista mening skulle kunna anmlas d det mer eller mindre r uppvigling. Vldsbejakare som du borde frpassas till arbetslger dr man kan bevaka er.

Anml p du bara. Men nordochsyd r bara en mellanklassunge i identitetskris. 2014 eller 2018 rstar hen p SD.
Citera
2012-12-09, 22:26
Medlem
Nightflowers avatar
Citat:
Vad tror du sjlv det r hgst odds p d? Att en nazist hjlper mig om jag fr sp eller att en invandrare gr det? Lt oss anta att den dr har ftt sp av invandrare. D har han ftt va han frtjnar nd, hur fan kan det ens bli en nyhet? Hur kan ni tycka att det r mer rtt att f sp fr att man inte r fdd i Sverige n att f sp fr att man frsker gra karrir p att sprida hat mot alla som inte r fdda i Sverige?

Men lilla gubben...
Tja. fr du sp av en invandrare hjlper nog nazisten dig
Nej men p allvar. Du kan ju fr det frsta slppa teorin att alla SD:are r nazister, fr det r fel. Lika fel som att alla SD:are r fr att misshandla alla invandrare. D snackar du snarare om SvP. Sen kan du ge upp tanken p att vare sig SD eller NyD r eller har varit ngra strre hot mot demokratin, utan det hotet r snarare en politisk apati som dessa partier, tro det eller ej, kan hjlpa till att motverka.

Samma sak gller din frvirrade tanke om att vld som politiskt medel skulle vara bra, det r faktiskt bara efterblivet.

Och fresten, g inte igng s fort ngon skriver ogrundad generaliserade statistik, alla gr det, tyvrr. Tnk p blodtrycket
Citera
2012-12-09, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AkademiskOchSDare

1. Jag uppmanar ingen att spa ngon, jag tycker att man med debatt ska driva ut SD. Det r ett effektivare stt eftersom de inte kan argumentera.
2. Det mste vara lika mycket uppvigling att sga att man ska skicka mig till arbetslger som att tycka det r logiskt att en person i ett frmlingsfientligt parti fr stryk av nn frn ett annat land. Jag uppmanar ingen till vld, men jag tror inte det r en slump att Sverigedemokraterna r verrepresenterade i vld jmfrt med alla andra riksdagspartier. Sen tror jag iochfrsig att tex AFA, NSF osv r i lika mycket slagsml. Minst. Extrema vldsbengna mnniskor dras till sna partier. ven om just denna snubbe fick sp i sitt hem, men det hnder AFA ocks ibland.
Citera
2012-12-09, 22:28
Medlem
Marler78s avatar
Citat:
Tv saker. 9/10... vad har du ftt den statistiken ifrn? Avpixlat? Sverigedeomkraterna r det strsta hotet mot demokratin sen Ny Demokrati. Att spa en nazist r fan inte ett hot mot demokratin, det r en samhllstjnst!
Med andra ord r det okej att spa muslimer(nazister).
Citera
2012-12-09, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Anml p du bara. Men nordochsyd r bara en mellanklassunge i identitetskris. 2014 eller 2018 rstar hen p SD.
Jag r faktiskt en mellanklassunge i en identitetskris, fast jag rstar p Piratpartiet och gr nog det ngra val till
Citera
2012-12-09, 22:36
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Jag r faktiskt en mellanklassunge i en identitetskris, fast jag rstar p Piratpartiet och gr nog det ngra val till

Ok, det r lugnt. Kan lova dig att ingen SD:are vill sparka p dig och stampa p ditt medelklassungehuvud. Dremot finns det en mngd invandrarbarn som vill se dig bde dd och stjrtknullad .... allt fr att f din smartphone.
Lite trkigt d att du vill att SD:are ska sparkas snder.
Citera
2012-12-09, 22:46
Medlem
eireanns avatar
Citat:
1. Jag uppmanar ingen att spa ngon, jag tycker att man med debatt ska driva ut SD. Det r ett effektivare stt eftersom de inte kan argumentera.
2. Det mste vara lika mycket uppvigling att sga att man ska skicka mig till arbetslger som att tycka det r logiskt att en person i ett frmlingsfientligt parti fr stryk av nn frn ett annat land. Jag uppmanar ingen till vld, men jag tror inte det r en slump att Sverigedemokraterna r verrepresenterade i vld jmfrt med alla andra riksdagspartier. Sen tror jag iochfrsig att tex AFA, NSF osv r i lika mycket slagsml. Minst. Extrema vldsbengna mnniskor dras till sna partier. ven om just denna snubbe fick sp i sitt hem, men det hnder AFA ocks ibland.
Oj d, trodde aldrig att jag skulle behva anvnda solglasgonen nu i vintermrkret. Fel av mig d jag blivit alldeles blndad av din lysande argumentationsteknik....
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in