Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-29, 10:07
  #1
Medlem
Disponibels avatar
Hallå.

Köpte en ps3 slim 160gb igår på elgiganten. När blu-ray spelaren läser spelskivor låter den stundtals som en jävla skördetröska. Min gamla modell på 60gb den stora lät aldrig så.
Är slimvarianterna undermåligt producerade?

Spelen laggar dock inte och film och musikskivor får inte bluray spelaren att låta som sig bör.

Ska man byta maskin? Skicka in på service.
Har ju full garanti så.
Citera
2012-11-29, 10:21
  #2
Medlem
Gosifs avatar
Det tycker jag du ska göra. Min är ljudlös. äldre 320gb-variant.
Citera
2012-11-29, 10:23
  #3
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disponibel
Hallå.

Köpte en ps3 slim 160gb igår på elgiganten. När blu-ray spelaren läser spelskivor låter den stundtals som en jävla skördetröska. Min gamla modell på 60gb den stora lät aldrig så.
Är slimvarianterna undermåligt producerade?

Spelen laggar dock inte och film och musikskivor får inte bluray spelaren att låta som sig bör.

Ska man byta maskin? Skicka in på service.
Har ju full garanti så.

Låter inte bra. Gå tillbaka till affären och lämna in den.
Kan ta lite tid då de ska skicka iväg den.
Minns när jag köpte ett ps2 som gick isönder.
Lämna in den på inköpsstället och efter en månad ringde dom och sa att jag fick ett nytt
Lasern som gått åt helvete. Dom skickade det till tyskland, vet inte hur det är idag.
Citera
2012-11-29, 10:44
  #4
Medlem
GrandMaster-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disponibel
Hallå.

Köpte en ps3 slim 160gb igår på elgiganten. När blu-ray spelaren läser spelskivor låter den stundtals som en jävla skördetröska. Min gamla modell på 60gb den stora lät aldrig så.
Är slimvarianterna undermåligt producerade?

Spelen laggar dock inte och film och musikskivor får inte bluray spelaren att låta som sig bör.

Ska man byta maskin? Skicka in på service.
Har ju full garanti så.
In med den på service. Hoppas att du har bra tålamod bara, de är allt utom snabba när det gäller service. Bli heller inte förvånad om du får tillbaka den, trasig. Men så länge du har tålamod så ska det lösa sig
Citera
2012-11-29, 11:40
  #5
Medlem
Disponibels avatar
Nåväl han sa på elgiganten att om den skulle strula så får jag en ny rakt av då jag tog full garanti. Tänkte snåla först och inte göra det och det hade vart surt.
Citera
2012-11-29, 18:36
  #6
Medlem
JerkZs avatar
Lagergubbarna på elgiganten kanske även dom har "lite skoj" på jobbet.
Som dessa walmart-snubbar
http://www.youtube.com/watch?v=L_DLJK4o2YM
Citera
2012-11-30, 10:01
  #7
Medlem
Disponibels avatar
Det lät inget när man spelade film eller musikskivor.
Tekken tag 2 var också en fröjd att spela.
Var när jag lirade CoD Black ops 2 den lät som fan.

Ska testa lite mer spel och se om den reagerar på dessa med.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback