Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-27, 00:08
  #1
Medlem
Hej!

Imorgon öppnar det en ny elgiganten i malmö och där går det att köpa den nya Superslim Ps3 12gb för endast 1390:-

Nu undrar jag om det är värt att köpa den med liten hårdisk el ska man köpa den stora på 500gb. Jag tänker endast lira ett par sport spel och kanske något bil spel. Är det värt för mig isf. Jag tänker på när spelet sparar så att det ska få plats på endast 12gb flash minne

Tack på förhand

mvh
Citera
2012-11-27, 08:47
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manolito.
Hej!

Imorgon öppnar det en ny elgiganten i malmö och där går det att köpa den nya Superslim Ps3 12gb för endast 1390:-

Nu undrar jag om det är värt att köpa den med liten hårdisk el ska man köpa den stora på 500gb. Jag tänker endast lira ett par sport spel och kanske något bil spel. Är det värt för mig isf. Jag tänker på när spelet sparar så att det ska få plats på endast 12gb flash minne

Tack på förhand

mvh
Om du spelar mycket Battlefield 3, Call of Duty eller likande så lär dina ynka 12GB snart ta slut, med tanke på hur pass stora dagens nedladdningsbara spel, extramaterial och patcher är, men då du endast ska "..lira ett par sport spel och kanske något bil spel..." så bör det bli en problemfri upplevelse. Köp!
Citera
2012-12-07, 17:26
  #3
Avstängd
Super slim "låter" mycket mer än slim IOM att skivläsaren sitter så nära öppningen .
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback