Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-11-26, 23:05
  #1
Medlem
EliasAlucards avatar
Den här dokumentären är riktigt bra!

The Holocaust hoax: www.youtube.com/watch?v=WS1V_rq_s2U

Krävs YouTubekonto för att kolla på den, då mentalt omogna skitnödiga Shoahtroende töntar har flaggat klippet.

Det som är bra med det här klippet är att den diskuterar hur själva sex miljoner siffran har varit ett återkommande tema—ja något av en folktradition—i judarnas historia under 1900-talet en bra bit före Hitler ens kom till makten. Således verkar det som att just sex miljoner verkar vara något av en teologisk värdefull siffra för judarna, kan vara något slags religiös siffersymbolik, numerologi eller något åt det hållet. Som typ 666 har blivit förknippad med ondska och satan idag i och med bibeln.

En grej jag funderat länge på, är just detta: judarna menar att det dödades sex miljoner judar under andra världskriget. Detta är såklart skitsnack och lögn, men andra världskriget varade i 6 år, och NSDAP varade 6 år i fredstid innan andra världskriget började. Kanske är judarnas envishet med att påstå att det mördades just 6 miljoner judar, något av en ondskecertifiering av Naziregimen? Kanske verkar lite långsökt, och om judarna som ljög ihop den officiella Holohoaxlögnen verkligen tänkte så långt, att de bestämde sig för att påstå att det var 6 miljoner judar som dödades enbart för att avsiktligt länka ihop nazisterna med 666 ondskesymboliken, måste jag erkänna att det var genialiskt av dem.

Eller så kanske det bara är jag som svävar i mina tankar, men intressant är det. Det är alldeles för osannolikt att judarna i 40 år höll på att lipa om 6 miljoner judar i olika tidsskrifter, och att nazisterna senare lyckas pricka in och mörda 6 miljoner judar. Själva den siffran har dessutom varit uppe i revision av ortodoxa Holocaustteologer som Raul Hilberg, som om jag minns rätt, menade att det var 5.1 miljoner judar som dödades, och siffran har varierat alltifrån 300,000 judar till 11 miljoner genom åren.

Att få se den ärliga juden David Cole prata om Zyklon B hos Phil Donahue var även mycket intressant och lärorikt. Tråkigt att Phil Donahue (som annars verkar vara en intellektuellt ärlig och hederlig man, se till exempel hans debatt med Bill O'Reilly om Irakkriget, där den mentala dvärgen Bill O'Reilly blev pwnad) köper judelögnerna på det sättet.

Om ni fortfarande har en tro på den germanhatande Holocaustlögnen så bör denna dokumentär konvertera er fullt ut till skeptiker, såvida ni inte har några genetiska intressen att fortsätta tro på Shoahlögnerna, men då kan ni knappast betraktas som opartiska och objektiva, då vi människor ofta är motiverade att intala oss världsåskådningar vi finner vara kompatibla med våra genetiska intressen, vilket är till stor del vad Holocaustlögnen handlar om.

Ni som har sett den dokumentären, vad tycker ni?
__________________
Senast redigerad av EliasAlucard 2012-11-26 kl. 23:17.
Citera
2012-11-27, 00:08
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Den här dokumentären är riktigt bra!

The Holocaust hoax: www.youtube.com/watch?v=WS1V_rq_s2U

Krävs YouTubekonto för att kolla på den, då mentalt omogna skitnödiga Shoahtroende töntar har flaggat klippet.

Det som är bra med det här klippet är att den diskuterar hur själva sex miljoner siffran har varit ett återkommande tema—ja något av en folktradition—i judarnas historia under 1900-talet en bra bit före Hitler ens kom till makten. Således verkar det som att just sex miljoner verkar vara något av en teologisk värdefull siffra för judarna, kan vara något slags religiös siffersymbolik, numerologi eller något åt det hållet. Som typ 666 har blivit förknippad med ondska och satan idag i och med bibeln.

En grej jag funderat länge på, är just detta: judarna menar att det dödades sex miljoner judar under andra världskriget. Detta är såklart skitsnack och lögn, men andra världskriget varade i 6 år, och NSDAP varade 6 år i fredstid innan andra världskriget började. Kanske är judarnas envishet med att påstå att det mördades just 6 miljoner judar, något av en ondskecertifiering av Naziregimen? Kanske verkar lite långsökt, och om judarna som ljög ihop den officiella Holohoaxlögnen verkligen tänkte så långt, att de bestämde sig för att påstå att det var 6 miljoner judar som dödades enbart för att avsiktligt länka ihop nazisterna med 666 ondskesymboliken, måste jag erkänna att det var genialiskt av dem.

Eller så kanske det bara är jag som svävar i mina tankar, men intressant är det. Det är alldeles för osannolikt att judarna i 40 år höll på att lipa om 6 miljoner judar i olika tidsskrifter, och att nazisterna senare lyckas pricka in och mörda 6 miljoner judar. Själva den siffran har dessutom varit uppe i revision av ortodoxa Holocaustteologer som Raul Hilberg, som om jag minns rätt, menade att det var 5.1 miljoner judar som dödades, och siffran har varierat alltifrån 300,000 judar till 11 miljoner genom åren.

Att få se den ärliga juden David Cole prata om Zyklon B hos Phil Donahue var även mycket intressant och lärorikt. Tråkigt att Phil Donahue (som annars verkar vara en intellektuellt ärlig och hederlig man, se till exempel hans debatt med Bill O'Reilly om Irakkriget, där den mentala dvärgen Bill O'Reilly blev pwnad) köper judelögnerna på det sättet.

Om ni fortfarande har en tro på den germanhatande Holocaustlögnen så bör denna dokumentär konvertera er fullt ut till skeptiker, såvida ni inte har några genetiska intressen att fortsätta tro på Shoahlögnerna, men då kan ni knappast betraktas som opartiska och objektiva, då vi människor ofta är motiverade att intala oss världsåskådningar vi finner vara kompatibla med våra genetiska intressen, vilket är till stor del vad Holocaustlögnen handlar om.

Ni som har sett den dokumentären, vad tycker ni?

Tycker att det är skrämmande att det finns människor som inte tror på Förintelsen. Har inte folk lärt sig någonting i skolan och på annat håll? Gör ett studiebesök i Auschwitz-Birkenau eller prata med någon som var med där och kom sen och säg att det är påhitt.

Jävla antisemiter.
Citera
2012-11-27, 02:16
  #3
Medlem
Jag har sett en annan dokumentär där en judisk kille själv åker till dessa läger och lägger ihop saker.
Bl a. om jag minns rätt.
Det fanns inte tid att ens elda upp så många lik på den tiden som det påstås.
Själva processen att liket skulle eldas till aska tog för lång tid med den teknik som fanns som senast -45.

Om själva rundvandringen han gjorde med sin handhållna kamera.
Han hade en tjej som var anställd av Dödslägret som berättade för honom vad som hänt.
Men hon kunde inte svara alls på kritiska frågor.
På dessa svarade hon att detta har jag fått veta att det hände.

Kalla mig inte antisemit eller nå andra påhopp.
Jag har sett några dokumentärer och återger detta här nu.

Men klart undrar man om man inte finner riktiga bevis på förintelsen, när motbevis kommer ofta.

Och som Dan Brown sade:
“History is always written by the winners.
When two cultures clash, the loser is obliterated, and the winner writes the history books-books which glorify their own cause and disparage the conquered foe.
As Napoleon once said, 'What is history, but a fable agreed upon?”
Citera
2012-11-27, 02:29
  #4
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealHippo
Själva processen att liket skulle eldas till aska tog för lång tid med den teknik som fanns som senast -45.
Tänk ändå.
Trots att detta delforum existerat i ganska många år nu, så poppar det upp de som är totalt grundlurade fortfarande.
Är det inte tragiskt?

/VV
Citera
2012-11-27, 02:38
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Tänk ändå.
Trots att detta delforum existerat i ganska många år nu, så poppar det upp de som är totalt grundlurade fortfarande.
Är det inte tragiskt?

/VV
Och detta har du belägg på?
Hur?

Edit: Set att det finns en hel forumdel på detta ämne.
David Cole hette nog han med dokumentären och han verkar vara även diskuterad i denna forumdel.
Men trots alla muntliga bevis, så verkar de fysiska bevisen via sin frånvaro.
__________________
Senast redigerad av RealHippo 2012-11-27 kl. 03:07.
Citera
2012-11-27, 03:47
  #6
Medlem
-Wasteland-s avatar
Jag spenderade en sommar med att se alla Holocaust- och Holohoaxfilmer och dokumentärer på ämnet jag kunde hitta. De bästa är väl One Third of the Holocaust och The Last Days of the Big Lie. David Coles film i kombination med avsnittet från Phil Donahues program är också bra. Allt och mer därtill finns på Youtube. Det finns också en runt fem timmar lång dokumentär som jag inte minns namnet på just nu, men den kanske ändå är överkurs och för lång för att folk ska orka kolla. Faurissons gaskammarfilm har jag faktiskt inte sett, får ta den nån kväll.

Förintelsen som vi lär oss den och som den presenteras i den officiella historieskrivningen är övervintrad krigspropaganda. Det är berättelser om overklig ondska och makalösa händelser och hejdlösa skräckhistorier; spädbarn som slits itu och slängs in i väggar, allehanda mystiska experiment och framställning av tvålar av döda judiska lik osv. Sammantaget blir det till slut löjeväckande, den diaboliska ondskan är ju hämtad från religiösa vanföreställningar och lampskärmarna av hud är hämtade från USA:s propagandamyndighet.

När man börjar studera den här frågan och läser litteratur och andra källor på området så inser man hur grundlurad man varit. Jag blev jävligt förbannade av att läsa om alla sinnesrubbade lögner, om hatet mot det tyska folket och de brutala övergreppen på tyska kvinnor och barn. Efter ett tag inser man att allt som judarna anklagar tyskarna för är precis det som judarna själva sysslar med - hat och barbariskt våld. Precis det man ägnar sig åt i Mellanöstern idag. U$rael har sedan judarna installerades där med råge överträffat allt som de hävdade att tyskarna ägnade sig åt under andra världskriget. Istället för att köra den trehundrafemtionde tv-reprisen av Hitlers hantlangare eller annan mytoman Hollywood-producerad judepropaganda med effektfull musik och hemska kulisser så kan man ju istället börja granska vad som händer idag, framför våra ögon.

Eftersom historieskrivningen kontrollerats av judiska organisationer, medier, universitet etc. så har förutom alla lögner och påhittade historier även alla verkliga händelser förvrängts och anpassats till den judiska sidans intressen och fördel. Man döljer också de övergrepp man begått mot Tyskland. De flesta har förmodligen ingen aning om att den internationella judenheten bedrev finansiell terrorism och införde en ekonomiska sanktion mot Tyskland 1933, vilket var en fortsättning på det ständiga tyskhat man ägnat sig åt sen innan, under och efter det första världskriget: http://sv.metapedia.org/wiki/Judea_d...war_on_Germany
Återigen är detta förfarande precis samma metoder man använder mot länder idag, när man inför sanktioner mot Iran, Irak och hotar Ungern osv.

Metapedia har en artikel och sammanställning om siffran 6 000 000 och dess betydelse i judisk historia och mytologi: http://sv.metapedia.org/w/6_000_000_judar
Citera
2012-11-27, 04:10
  #7
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
t. Det är alldeles för osannolikt att judarna i 40 år höll på att lipa om 6 miljoner judar i olika tidsskrifter, och att nazisterna senare lyckas pricka in och mörda 6 miljoner judar. Själva den siffran har dessutom varit uppe i revision av ortodoxa Holocaustteologer som Raul Hilberg, som om jag minns rätt, menade att det var 5.1 miljoner judar som dödades, och siffran har varierat alltifrån 300,000 judar till 11 miljoner genom åren.

För mig har antalet sex miljoner alltid varit elefanten i porslinsfabriken, det är helt enkelt något som inte stämmer. Företagsam som jag är startade jag en tråd som likt din tråd satte strålkastarljuset på de "fakta" som utan tvivel är inget annat än lögn, lögn och förbannad lögn. Osäker på hur mycket tydligare det måste bli för att allmänheten en gång för alla ska släppa 6 miljoners-grejen men när något är löjeväckande så är det, fattar ni inte?

https://www.flashback.org/t1525045
Citera
2012-11-27, 07:28
  #8
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealHippo
Och detta har du belägg på?
Hur?

Edit: Set att det finns en hel forumdel på detta ämne.
David Cole hette nog han med dokumentären och han verkar vara även diskuterad i denna forumdel.
Men trots alla muntliga bevis, så verkar de fysiska bevisen via sin frånvaro.

Va bra. Nu kan du läsa på och kanske lära dig ett och annat.
Tex att det som judehatarna skriver inte behöver vara sanning.
Granska fakta med kritiska ögon så klarnar det nog.
Lycka till!

/VV
Citera
2012-11-28, 21:13
  #9
Moderator
feldgraus avatar
Precis som det alltid har varit är det inte tillåtet enligt reglerna att citera långa textstycken ur andra verk (regel 1.02). /MOD

/feldgrau
Citera
2012-11-29, 13:21
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Den här dokumentären är riktigt bra!

The Holocaust hoax: www.youtube.com/watch?v=WS1V_rq_s2U

Krävs YouTubekonto för att kolla på den, då mentalt omogna skitnödiga Shoahtroende töntar har flaggat klippet.

Det som är bra med det här klippet är att den diskuterar hur själva sex miljoner siffran har varit ett återkommande tema—ja något av en folktradition—i judarnas historia under 1900-talet en bra bit före Hitler ens kom till makten. Således verkar det som att just sex miljoner verkar vara något av en teologisk värdefull siffra för judarna, kan vara något slags religiös siffersymbolik, numerologi eller något åt det hållet. Som typ 666 har blivit förknippad med ondska och satan idag i och med bibeln.

En grej jag funderat länge på, är just detta: judarna menar att det dödades sex miljoner judar under andra världskriget. Detta är såklart skitsnack och lögn, men andra världskriget varade i 6 år, och NSDAP varade 6 år i fredstid innan andra världskriget började. Kanske är judarnas envishet med att påstå att det mördades just 6 miljoner judar, något av en ondskecertifiering av Naziregimen? Kanske verkar lite långsökt, och om judarna som ljög ihop den officiella Holohoaxlögnen verkligen tänkte så långt, att de bestämde sig för att påstå att det var 6 miljoner judar som dödades enbart för att avsiktligt länka ihop nazisterna med 666 ondskesymboliken, måste jag erkänna att det var genialiskt av dem.
........

Att ifrågasätta förintelsen är som att ifrågasätta att romarna vattnade vinrankor med judisk blod i SJU år efter Bar Kochba revolten och fortet Betars fall på 100-talet.

http://www.simpletoremember.com/arti...kochba_revolt/
Citera
2013-01-21, 14:37
  #11
Medlem
LojtnantWerners avatar
6miljoner är just vad judarna måste offra för att rena sig för att få sitt förlovade Israel enligt deras heliga skrifter, man sa 6miljoner i första världskriget, 60miljoner i andra världskriget, sedan ändrade man sig och sa 20, sedan 6, man började inte förrän på slutet av 60talet och början på 70talet, när soldater och officerare ur amerikanska och engelska armén blivit så gamla eller dött av att man inte kunde få igång ett motstånd, minns alla hur man ändrar historien hela tiden men bibehåller 6miljoner
Citera
2013-01-21, 15:26
  #12
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Det som är bra med det här klippet är att den diskuterar hur själva sex miljoner siffran har varit ett återkommande tema—ja något av en folktradition—i judarnas historia under 1900-talet en bra bit före Hitler ens kom till makten. Således verkar det som att just sex miljoner verkar vara något av en teologisk värdefull siffra för judarna, kan vara något slags religiös siffersymbolik, numerologi eller något åt det hållet. Som typ 666 har blivit förknippad med ondska och satan idag i och med bibeln.

En grej jag funderat länge på, är just detta: judarna menar att det dödades sex miljoner judar under andra världskriget. Detta är såklart skitsnack och lögn, men andra världskriget varade i 6 år, och NSDAP varade 6 år i fredstid innan andra världskriget började.

Du kanske menar att judarna även hittade på andra världskriget och NSDAP då de innehåller siffran 6?

/VV
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback