Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-25, 19:35
  #1
Medlem
Jag behöver hjälp med 2 saker i spelet the sims 3 och hoppas någon kan hjälpa
för det första gifte sig min sim (och flyttade ihop) med en annan sim som var ful som stryk, så jag tänkte att jag skulle fixa till hans ansikte lite innan dom skaffade barn, men när jag "köpte" plastkirurgin på sjukhuset kom det bara upp en ruta där det stod- "gå in på skapa en sim" jag testade med att gå till spegeln och byrån, men det gick inte att göra några ansiktsändringar där. SÅ är det någon som vet hur man bär sig åt?

och sen nr 2
hur får man med sig en enhörning hem ? jag har blivit vän med typ åtta olika djur eller vad det nu var man skulle göra, men den nekar mig ändå? vad gör jag för fel ?

TACKSAM för svar !
Citera
2012-11-25, 20:07
  #2
Medlem
Vvalentina9212s avatar
Här kommer en länk om enhörningar http://mobil.fantasims3.bloggplatsen...a-en-enhorning hoppas de hjälpte!
Citera
2012-11-25, 20:13
  #3
Medlem
Tack!
Citera
2012-11-25, 20:47
  #4
Medlem
kan meddela att jag gick till sjukhuset och köpte en ny plastkirurgi och att man visst fixade simmen på plats så det måste ha blivit någon bugg innan.. hur som helst, problem solved!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback