Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-04-18, 14:11
  #1
Banned
LopoWahos avatar
Efter en massa öl och vodka i lördags hamna jag i trägårn (stor techno klubb i göteborg).

Så fick jag flipp på en kille som stötte till mig så hårt att ja tappa ölen.
Slår ner honom med en enda box o han ligger bara där. 2 vakter kommer in och gissa vad?

De ber mig snällt o lämna platsen.
asså de stog ca 2 meter ifrån mig o bad mig jätte snällt o gå därifrån.

Lite nyfiken på varför de inte tex grep mig eller slängde ut mig?
2005-04-18, 14:38
  #2
Medlem
Kan vara för att alla cellerna skulle fyllas om dem skulle gripa alla som slogs på krogen
Sen är det ju aldrig så bra att blanda roids med alko heller
2005-04-18, 14:41
  #3
Banned
LopoWahos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jigga
Kan vara för att alla cellerna skulle fyllas om dem skulle gripa alla som slogs på krogen
Sen är det ju aldrig så bra att blanda roids med alko heller


aa men först o främst så stötte han till mig allt han kunde så att jag tappa ölen på golvet. De fanns ca 10meter ledigt utrymme som han kunde gått på.
Det andra så måste man unna sig nått gott
2005-04-18, 14:53
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LopoWaho
Efter en massa öl och vodka i lördags hamna jag i trägårn (stor techno klubb i göteborg).

Så fick jag flipp på en kille som stötte till mig så hårt att ja tappa ölen.
Slår ner honom med en enda box o han ligger bara där. 2 vakter kommer in och gissa vad?

De ber mig snällt o lämna platsen.
asså de stog ca 2 meter ifrån mig o bad mig jätte snällt o gå därifrån.

Lite nyfiken på varför de inte tex grep mig eller slängde ut mig?

För att alla kanske inte reagerar med våld som första alternativ? Dom kanske råkade vara två av dom få vakter som faktiskt har folk vett och ber dig lämna stället innan dom tar till handgripligt våld för att få ut dig, vilket skulle ställa till en scen vilket dom kanske inte vill?

Eller så kan jag ge dig det svar som du egentligen fiskar efter med din fråga: För att du är så stor och dom vågade inte göra annat.

Du får väl ta det svar som du gillar bäst men min gissning är att dom tampas med stoora killar ett par gånger i månaden så att jag tror inte att dom reflekterar över sånt.

Citat:
Ursprungligen postat av LopoWaho
aa men först o främst så stötte han till mig allt han kunde så att jag tappa ölen på golvet. De fanns ca 10meter ledigt utrymme som han kunde gått på.
Det andra så måste man unna sig nått gott


Däremot kan jag hålla med om att det finns alldeles för många människor som prompt ska knuffas och trängas trots att det finns utrymme och ibland så måste man lära dom lite folkvett.
2005-04-18, 14:53
  #5
Medlem
DU är så stark och stor så de vågade inte.
2005-04-18, 14:54
  #6
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av LopoWaho
Efter en massa öl och vodka i lördags hamna jag i trägårn (stor techno klubb i göteborg).

Så fick jag flipp på en kille som stötte till mig så hårt att ja tappa ölen.
Slår ner honom med en enda box o han ligger bara där. 2 vakter kommer in och gissa vad?

De ber mig snällt o lämna platsen.
asså de stog ca 2 meter ifrån mig o bad mig jätte snällt o gå därifrån.

Lite nyfiken på varför de inte tex grep mig eller slängde ut mig?
haha då ska du se vakterna i stockholm. där finns det gott och psykfall. som bara väntar på att slå på nån jävel. Men dom börjar bli lite rädda efter alla atentat mot dom.
2005-04-18, 14:56
  #7
Avstängd
bojs avatar
detta e anledningen till att ja inte dricker när ja kurar, man vill ju fan mosa nån bara för o prova lixxom
2005-04-18, 16:19
  #8
Medlem
helthemligts avatar
Vakterna i stockholm är för DJÄVLIGA !!
Helt otroligt att man bor här - och de flesta här skulle nog inte tveka en sekund att gangbanga dig medvetslös hur stor du än är -- ingen idé att åtala dem heller de fixar vittnen
2005-04-18, 16:48
  #9
Medlem
onödigt om du frågar mig, att dricka under kur menar jag då.

sen så tror jag personligen att så kallat "roid-rage" är ren inbillning.
2005-04-18, 16:56
  #10
Medlem
bully146s avatar
[quote=helthemligt]Vakterna i stockholm är för DJÄVLIGA !!
Helt otroligt att man bor här haha skulle alldrig bo utanför sthlm!!! om jag ska bo i sverige never ever
2005-04-18, 17:03
  #11
Medlem
Alladins avatar
Roid-rage håller jag med föregående talare om att jag tror är bara inbillning.
Alkohol + Roidz = BIG F-KING NO-NO.
2005-04-18, 17:34
  #12
Banned
LopoWahos avatar
lol jag e inte ens så stor. Det andra så bad de inte mig lämna stället. bara platsen.. Att ja skulle från tex dansgolvet.
Här e gbg e vakterna helt cp. Räcker kanske att du glor fel på en av de.
Jag skulle aldrig ge mig på en vakt och jag tror knappast att en vakt heller inte skulle våga slå ner mig. Tror att de utan tvekan hade slått ner mig om de velat. Därför undrade jag varför de beteede sig så.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback