Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-22, 23:12
  #1
Avstängd
Kubakrisens avatar
Ett stort jävla till er som vill att Sverige ska legalisera cannabis.

Jag har själv varit i Amsterdam och sett hur stan ser ut. Kryllar av pundare från världens alla hörn, smutsigt och äckligt. När man är ute och går så sitter folk vid fönsterna i ett coffeshop och ser ut att vara helt jävla död ut. Allt som kallas moral,etik och självrespekt existera inte den där hålan.

Vill ni verkligen ha konstiga människor från världens alla hörn, speciellt idiot landet USA springandes runt t ex Stockholm? Snacka om att Stockholm kommer att bli en jävla sunkstad.

Ni har troligen sett den här när Fredrik och FIlip åkte ner till Amsterdam under Cannabiscup
http://www.kanal5play.se/#!/play/program/321072/video/282319|/program/321072/video/282319


Herre jävlar, vilka pundiga människor. ,. Vill ni ha det där skräpet i Sverige?

Jag kan hålla med om att polisen inte behöver haffa varenda jävla tjugoåring som stor och röker en gås men snälla att legalisera skitet kommer göra Sverige till en pundar land där pundare kommer att semestra.
Citera
2012-11-22, 23:15
  #2
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubakrisen
Ett stort jävla till er som vill att Sverige ska legalisera cannabis.

Jag har själv varit i Amsterdam och sett hur stan ser ut. Kryllar av pundare från världens alla hörn, smutsigt och äckligt. När man är ute och går så sitter folk vid fönsterna i ett coffeshop och ser ut att vara helt jävla död ut. Allt som kallas moral,etik och självrespekt existera inte den där hålan.

Vill ni verkligen ha konstiga människor från världens alla hörn, speciellt idiot landet USA springandes runt t ex Stockholm? Snacka om att Stockholm kommer att bli en jävla sunkstad.

Ni har troligen sett den här när Fredrik och FIlip åkte ner till Amsterdam under Cannabiscup
http://www.kanal5play.se/#!/play/program/321072/video/282319|/program/321072/video/282319


Herre jävlar, vilka pundiga människor. ,. Vill ni ha det där skräpet i Sverige?

Jag kan hålla med om att polisen inte behöver haffa varenda jävla tjugoåring som stor och röker en gås men snälla att legalisera skitet kommer göra Sverige till en pundar land där pundare kommer att semestra.

Så med andra ord tycker du att folk som lider av diverse sjukdomar skall plågas av det, för det förtjänar de va? Det måste du tycka. Vad tycker du om alkohol då?. Ska jag dricka mig packad, komma och slå in skallen på dig för att du tittar fel på mig? Ja det låter otroligt bra. Du verkar förtjäna lite stryk, någon smäll hit och dit gör inget. Väx upp kompis och börja leva i verkligheten.
Citera
2012-11-22, 23:18
  #3
Medlem
GanjaMoons avatar
Sverige är redan ett jävla pundar land,och cannabis finns här vad en lagen säger,så i stället för lägga dessa tillgångar till kriminella vore de bättre om staten kontrollerar försäljningen och får in pengar för den

du kan inte stoppa nåt som så många vill ha,det gynnar inte nån,eller jo grovkriminella ,droger kommer alltid finnas vad lagen än säger
Citera
2012-11-22, 23:18
  #4
Avstängd
Kubakrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slitet-Golv
Så med andra ord tycker du att folk som lider av diverse sjukdomar skall plågas av det, för det förtjänar de va? Det måste du tycka. Vad tycker du om alkohol då?. Ska jag dricka mig packad, komma och slå in skallen på dig för att du tittar fel på mig? Ja det låter otroligt bra. Du verkar förtjäna lite stryk, någon smäll hit och dit gör inget. Väx upp kompis och börja leva i verkligheten.


Cannabis är olagligt in nästan hela Europa och USA, sen helt plötsligt så blir lilla landet Sverige som bryter sig ut och legalisera cannabis, och vad händer då? Hela västvärldens ögon kommer att bli riktat mot Sverige,medialt. Det kommer att krylla av knarkturister i Stockholm,göteborg och Malmö. Vill ni ha det?
Citera
2012-11-22, 23:22
  #5
Medlem
Denna värld behöver inte mer droger/gifter , legalisera inte cannabis förbjud alkohol istället .

Ett steg i rätt riktning !!!
Citera
2012-11-22, 23:23
  #6
Medlem
GanjaMoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pchb
Denna värld behöver inte mer droger/gifter , legalisera inte cannabis förbjud alkohol istället .

Ett steg i rätt riktning !!!


och vad kommer det att göra,hur kommer det göra nåt bättre
Citera
2012-11-22, 23:24
  #7
Medlem
GrovvyZileans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubakrisen
Ett stort jävla till er som vill att Sverige ska legalisera cannabis.

Jag har själv varit i Amsterdam och sett hur stan ser ut. Kryllar av pundare från världens alla hörn, smutsigt och äckligt. När man är ute och går så sitter folk vid fönsterna i ett coffeshop och ser ut att vara helt jävla död ut. Allt som kallas moral,etik och självrespekt existera inte den där hålan.

Vill ni verkligen ha konstiga människor från världens alla hörn, speciellt idiot landet USA springandes runt t ex Stockholm? Snacka om att Stockholm kommer att bli en jävla sunkstad.

Ni har troligen sett den här när Fredrik och FIlip åkte ner till Amsterdam under Cannabiscup
http://www.kanal5play.se/#!/play/program/321072/video/282319|/program/321072/video/282319


Herre jävlar, vilka pundiga människor. ,. Vill ni ha det där skräpet i Sverige?

Jag kan hålla med om att polisen inte behöver haffa varenda jävla tjugoåring som stor och röker en gås men snälla att legalisera skitet kommer göra Sverige till en pundar land där pundare kommer att semestra.

Och ändå ligger alkohol och tobak på ~1-3 plats i ALLA uppdaterade "Drog & Narkotika"-undersökningar... HHHHHHHHHHHHHHHHMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM... .........................
Citera
2012-11-22, 23:25
  #8
Medlem
dresscodeaddicts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubakrisen
Cannabis är olagligt in nästan hela Europa och USA, sen helt plötsligt så blir lilla landet Sverige som bryter sig ut och legalisera cannabis, och vad händer då? Hela västvärldens ögon kommer att bli riktat mot Sverige,medialt. Det kommer att krylla av knarkturister i Stockholm,göteborg och Malmö. Vill ni ha det?
Portugal, Spanien, Tjeckien, Schweiz, Tyskland, nederländerna och snart Danmark är väldigt liberala..
Kanada, USA (tror det är 14 stater) har medecinsk marijuana. Colorado och Washington: legaliserat.
Citera
2012-11-22, 23:26
  #9
Medlem
EdwardWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubakrisen
Ett stort jävla till er som vill att Sverige ska legalisera cannabis.

Jag har själv varit i Amsterdam och sett hur stan ser ut. Kryllar av pundare från världens alla hörn, smutsigt och äckligt. När man är ute och går så sitter folk vid fönsterna i ett coffeshop och ser ut att vara helt jävla död ut. Allt som kallas moral,etik och självrespekt existera inte den där hålan.

Vill ni verkligen ha konstiga människor från världens alla hörn, speciellt idiot landet USA springandes runt t ex Stockholm? Snacka om att Stockholm kommer att bli en jävla sunkstad.

Ni har troligen sett den här när Fredrik och FIlip åkte ner till Amsterdam under Cannabiscup
http://www.kanal5play.se/#!/play/program/321072/video/282319|/program/321072/video/282319


Herre jävlar, vilka pundiga människor. ,. Vill ni ha det där skräpet i Sverige?

Jag kan hålla med om att polisen inte behöver haffa varenda jävla tjugoåring som stor och röker en gås men snälla att legalisera skitet kommer göra Sverige till en pundar land där pundare kommer att semestra.


Det är ungefär samma folk som röker nu som kommer röka efter en legalisering. Efterhand som det blir lagligt i resterande världen så kommer majaturisterna minska drastiskt.
Citera
2012-11-22, 23:28
  #10
Medlem
EdwardWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pchb
Denna värld behöver inte mer droger/gifter , legalisera inte cannabis förbjud alkohol istället .

Ett steg i rätt riktning !!!

Mer restriktioner? Idioti.

Mer restriktioner innebär fler langare och kriminella som tjänar pengar. Maffian hade aldrig växt sig stark i USA om det inte vore för deras alkoholförbud i början på 1900-talet, vi har liksom redan försökt detdär med förbud.
Citera
2012-11-22, 23:30
  #11
Medlem
Anklagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubakrisen
Cannabis är olagligt in nästan hela Europa och USA, sen helt plötsligt så blir lilla landet Sverige som bryter sig ut och legalisera cannabis, och vad händer då? Hela västvärldens ögon kommer att bli riktat mot Sverige,medialt. Det kommer att krylla av knarkturister i Stockholm,göteborg och Malmö. Vill ni ha det?

Abort är olagligt i en hel del länder, dock är så inte fallet i Sverige. Vill vi verkligen ha hit alla gravida slampor som inte orkar hålla knäna stängda utan föredrar att abortera fostret efteråt i ett annat land?
__________________
Senast redigerad av Anklagare 2012-11-22 kl. 23:32.
Citera
2012-11-22, 23:34
  #12
Medlem
INTE EN JÄVEL på denna planet skulle välja Sverige som röksemester ort!

SPECIELLT INTE Amerikaner då dom redan har 2 stater där det är lagligt, och närmare hälften av staterna kommer ha medicinskt bruk lagligt nästa år om jag får gissa, sedan flera andra stater där det är avkriminaliserat för personligt bruk i små mängder och lätt är det att få tag på i vilket fall vart man än är i USA.

Du är bakom flötet TS, men ingen i den här tråden kommer kunna ändra din åsikt mer än dig själv.
Men snälla, tänk lite längre än näsan räcker innan du startar en tråd om något du inte har något intresse av eller är insatt i.

Motfråga: Är det bättre med alla vilda alkoholpåverkade personer som raserar samhället varje helg?
Våldtäkt, misshandel, mord, självmord, sker ofta av folk som är alkohol påverkade.
Kom nu inte med nå skit som att man hoppar från fönster när man rökt nu. Det är inte verkligheten.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback