Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-22, 17:14
  #1
Medlem
hejsan, har gjort ett uttag från en Bet-hemsida via E-kortet då fick jag ett nytt konto nummer, så pengarna som hemsidan kommer skicka till är inte mitt riktiga kontonummer då utan det är de kontonummer E-kortet gav mig att skriva in.., hur blir detta då vart tar pengarna vägen???
Citera
2012-11-22, 17:18
  #2
Medlem
RingInteSnutens avatar
Nar jag jobbade pa BWIN accepterade vi inte e-kort....

Vissa kunde efter mycket tjat fa ut stalarna till kortet men det var alltid krangel.

Tycker du ska avbryta utbetalningen och krava direkt till bankkontot istallet.

Edit: Vi accepterade inbetalning fran korten men inte utbetalning, oftast da pa grund av att vi kravde en kopia av fram och baksida pa kortet vilket folk inte kunde leverera.
__________________
Senast redigerad av RingInteSnuten 2012-11-22 kl. 17:24.
Citera
2012-11-22, 17:29
  #3
Medlem
hur avbryter jag utbetalningen då? tror inte jag kan göra de nu försent ..
Citera
2012-11-22, 17:31
  #4
Medlem
RingInteSnutens avatar
Kontakta dom via e-mail och kolla utifall det gar.
Du bor fa svar ganska snabbt, jag var den enda personen som tackte den svenska marknaden.
Dock stangt nu men du kanske kan fa svar av Tilde utifall hon jobbar kvar (hon jobbade hemifran).

Nar begarde du utbetalningen? Har du laddat upp kopia av legitimation redan?
Citera
2012-11-22, 17:35
  #5
Medlem
du tror de har löst sig, för att det var e-nummer jag hade skrivit in då, inte kontonummeret, frågade swedbank sverige på facebook angående detta då sa en personal som jobbar där då att ifall det är till e-nummer pengarna ska skickas till då är det mitt bankkonto så de har löst sig då, jag har dock ännu en fråga till dig, jag skickade in kopia av mitt legitimation idag, undrar bara hur lång tid det kommer ta för dem att se id kortet? och hur lång tid utbetalningen kommer ta då? kommer det ta extra arbetsdagar för dem inte har fått fram kopian av mitt id kort ännu eller?
Citera
2012-11-22, 17:39
  #6
Medlem
RingInteSnutens avatar
Hur skickade du in den, via mail?
Jag brukade godkanna id kort dagligen runt 16:00....
Se dock till att den ar riktigt tydlig da dom ar ratt kinkiga.

Bwin var svartlistade nar jag jobbade dar, vet inte om dom har blivit battre men i varsta fall kan det ta upp till tva veckor (absolut varsta fall). Deras huvudkontor ligger i Osterike och det ar aven dar bankkontoret ligger.

Normalt ska det ta 5 arbetsdagar om dom inte har andrat pa nagot.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback