Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-22, 16:28
  #1
Medlem
Som rubriken lyder. Hur tror ni då att det hade sett ut med HA och BMC, hade dom lyckats etablera sig så stort och starkt som dom ändå är i skandinavien? Hade det varit Mongols eller Outlaws som vart de största osv?

Kanske värt att poängtera ut att jag vet noll om MCsfären, jag vet bara det jag läser här, och allt det stämmer ju givetvis inte.
Citera
2012-12-03, 17:43
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Som rubriken lyder. Hur tror ni då att det hade sett ut med HA och BMC, hade dom lyckats etablera sig så stort och starkt som dom ändå är i skandinavien? Hade det varit Mongols eller Outlaws som vart de största osv?

Kanske värt att poängtera ut att jag vet noll om MCsfären, jag vet bara det jag läser här, och allt det stämmer ju givetvis inte.


De kanske varit störst men inte så länge med de som varit inne och rotat och byggt i den sfären titta bara på Jonas.B, tidernas största bedragare,fifflare,golare osv som varit i mongols innan.
Titta på outlaws bllir knäppta bankade mm, och inte EN enda gång slår de tillbaks
Och sen folket i outlaws lol en tid var där veterans lol, fd Hells angels Pidder.B
Haha de kommer aldrig att bli något i detta land så länge de fortsätter med det folket de har, men blir inte långvarigt, outlaws blir snart avvästade av sina egna från utlandet såvida inte 81 hinner före
Citera
2018-07-06, 14:59
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Som rubriken lyder. Hur tror ni då att det hade sett ut med HA och BMC, hade dom lyckats etablera sig så stort och starkt som dom ändå är i skandinavien? Hade det varit Mongols eller Outlaws som vart de största osv?

Kanske värt att poängtera ut att jag vet noll om MCsfären, jag vet bara det jag läser här, och allt det stämmer ju givetvis inte.


Det fanns en klubb på 90-talet i Södra Sverige som ville öppna Outlaws i Sverige detta var innan Ha och
Bmc fanns i landet.
Outlaws Europa va tveksamma. Är rätt säker att dom ångrade sig.
Citera
2018-07-07, 16:56
  #4
Medlem
Tänker du på klubben i Kristianstad?

De ville aldrig bli Outlaws. Det var nog bara en tillfällighet att de valde det namnet. Kanske såg det i någon amerikansk mc blaska eller dylikt.

När de internationella började dyka upp i Skandinavien bytte de till Road Hogs Mc.

Väldigt seriösa byggare/mekare. Arrangerade mc utställningar osv. Fick aldrig uppfattningen då att de skulle aspirera på något annat än go svensk chopperkultur.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback