Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-11-27, 22:58
  #25
Medlem
praeles avatar
De flesta jag kan komma på direkt är med i tråden, de bästa är med William Pierce.
Det var främst två videoklipp med William Pierce som till slut fick mig att förstå det judiska inflytandet och agendan med massinvandringen:
En intervju från mitten av 80-talet och Who do you trust? Pierce börjar 10.10 in i klippet.

The gift of life som redan nämnts i tråden är också oerhört bra.

Två filmer som inte är nämnda i tråden är:
A conversation about race och Adolf Hitler som antirasist
Citera
2013-12-09, 08:34
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NationalistFagel

How Nations Die
Dr. David Duke

Väldigt kraftfull video. Maxad volym och fullskärmsläge!
Oj! Trodde faktiskt inte att David Duke kunde vara så rakt på sak likt William Pierce.
Citera
2013-12-09, 10:22
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
White Race Suicide

Informativ men dåligt klippt av den som gjorde filmen som täcker talet. Den värnar först och främst till känslor och inte till rationalitet genom bilder på barn och liknande.

Talet börjar bra och informativt genom att påpeka Englands hyckleri. Att Frankrike faktiskt angrepp Tyskland först och talet undviker att göra det befängda påståendet att Tyskland bara försvarade sig mot en Polsk attack som är ett väldigt populärt argument bland nynazister.

Dock blir han lite känslomässig i slutet och bilderna blir bara massa karikatyrer som ger ett budskap av att den som gjorde filmen tycker att dom som tittar på den är dumma.
Citera
2013-12-10, 08:19
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Man får inte glömma filmerna White Race Suicide och What Started World War 2 där han beskriver Andra världskriget ur ett annat perspektiv än vad skolorna och Hollywoodfilmerna gör.
Jag märkte nu i efterhand att båda dessa länkar till samma video. Här är den andra som jag hade avsikt att länka till.
Citera
2016-10-20, 19:51
  #29
Medlem
Linnaeusss avatar
Följande video anser jag vara värd att sprida:
https://www.youtube.com/watch?v=CMvoDVnbvl8

Den innehåller ett tal av Adolf Hitler där han förklarar bristerna med det så kallade demokratiska systemet, samt videoklipp som gör parallella liknelser med hur det ser ut i Sverige idag.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback