Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-28, 21:15
  #421
Medlem
TheLizardKing22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Questions11
Hallå igen Lizard King!
Några fler tankar såhär mer än en månad efter första intaget? Några negativa effekter? Hur är motivationen när du inte använder 2fma? Baseline, eller lägre än normalt?

Det finns nog allt negativa effekter. Framförallt vid långvarigt och/eller i kombination med upprepade stora doser (över 100mg). När det gäller motivation är min baseline låg, så kan inte säga mycket om den. Vad kan jag säga är väl att jag sover igen mina timmar och möjligen är lite nedstämd någon dag eller två, beroende på hur vårdslös jag varit med mitt bruk. Detsamma kan väl sägas om alla centralstimulerande preparat.

Håller du dig disciplinerat till små doser (här tänker jag motsvarande ordinationer av t.ex. ritalin) och hittar dina "sweet spots" är dessa bieffekter negligerbara. Kort och gott fortfarande mycket positivt inställd!
Citera
2018-12-28, 21:20
  #422
Medlem
TheLizardKing22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Questions11
Hallå igen Lizard King!
Några fler tankar såhär mer än en månad efter första intaget? Några negativa effekter? Hur är motivationen när du inte använder 2fma? Baseline, eller lägre än normalt?

Citat:
Ursprungligen postat av TheLizardKing22
Det finns nog allt negativa effekter. Framförallt vid långvarigt och/eller i kombination med upprepade stora doser (över 100mg). När det gäller motivation är min baseline låg, så kan inte säga mycket om den. Vad kan jag säga är väl att jag sover igen mina timmar och möjligen är lite nedstämd någon dag eller två, beroende på hur vårdslös jag varit med mitt bruk. Detsamma kan väl sägas om alla centralstimulerande preparat.

Håller du dig disciplinerat till små doser (här tänker jag motsvarande ordinationer av t.ex. ritalin) och hittar dina "sweet spots" är dessa bieffekter negligerbara. Kort och gott fortfarande mycket positivt inställd!

Nu ska det (bättre sent än aldrig) även gå bra att ställa frågor via PM!
Citera
2020-11-28, 12:09
  #423
Medlem
Har hittat 2-FMA från en EU shop som jag faktiskt tror jag får igenom och ska testa att ta hem 1g och om det passerar tullen kommer jag beställa mycket mer och andra produkter. Vill inte skriva från vilket land men inte holland för det tar dom.
Vill gärna testa 2-FMA för det verkar sjukt intressant av vad jag läst.
Återkommer om det landar.
Citera
2021-01-09, 13:30
  #424
Medlem
Hejsan.
Jag har 2-FMA och är inte en av dom som älskar amfetamin eller jag älskar ruset mer än något annat men när det går ur kroppen kommer min ångest fast 20X värre och inte ens benzo hjälper men pregabalin. Fast var ju hockt på benzo förr och tolerans till månen. Iaf ska börja plugga och valde 2-FMA bland alla för den kändes rätt. Vilken dos skulle ni säga om man bara vill studera som fan och att det blir 5 gånger roligare??? Tänker testa 80mg ikväll för att se om det är likt the real deal.

Om ni fått välja bland dessa vilken hade ni valt om man ska ha det som drog och vill bli så go och skön det bara går, eller kanske en blandning av 2-FMA och vad???

Alpha-PHP
3-MMC
Alpha PV8
N-Ethyl-Hexedrone
alpha-phip
4F-MPH
4F-EPH
6-apb
3-FPM
N-Ethyl-Pentedrone
4-CMC
3-CMC
4CI-PVP
3-FMC
4-FMA
2-FMC
3-mec
N-Isopropyl-Pentedrone (NIPP)

Jag orkade inte läsa om alla så vilka 4st är bäst och bäst blanda med 2-FMA??
Ni som orkar hjälpa till är bäst.
Citera
2021-01-09, 16:43
  #425
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhytm81
Hejsan.
Jag har 2-FMA och är inte en av dom som älskar amfetamin eller jag älskar ruset mer än något annat men när det går ur kroppen kommer min ångest fast 20X värre och inte ens benzo hjälper men pregabalin. Fast var ju hockt på benzo förr och tolerans till månen. Iaf ska börja plugga och valde 2-FMA bland alla för den kändes rätt. Vilken dos skulle ni säga om man bara vill studera som fan och att det blir 5 gånger roligare??? Tänker testa 80mg ikväll för att se om det är likt the real deal.

Om ni fått välja bland dessa vilken hade ni valt om man ska ha det som drog och vill bli så go och skön det bara går, eller kanske en blandning av 2-FMA och vad???

Alpha-PHP
3-MMC
Alpha PV8
N-Ethyl-Hexedrone
alpha-phip
4F-MPH
4F-EPH
6-apb
3-FPM
N-Ethyl-Pentedrone
4-CMC
3-CMC
4CI-PVP
3-FMC
4-FMA
2-FMC
3-mec
N-Isopropyl-Pentedrone (NIPP)

Jag orkade inte läsa om alla så vilka 4st är bäst och bäst blanda med 2-FMA??
Ni som orkar hjälpa till är bäst.

Ingen av dessa substanser är speciellt hälsosamma att blanda med.
Citera
2021-01-09, 16:54
  #426
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Ingen av dessa substanser är speciellt hälsosamma att blanda med.
Nej kanske inte men vilken drog e hälsosam?
Förstår dig men vill ha tips på hur bra dom är eller vilken är bäst.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback