Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-20, 22:25
  #397
Medlem
Psychoramas avatar
Detta är en av de RC-stimsen jag gillat bäst men verkar väldigt svårt att få tag på. Har verkligen likheter med 3f-fenmetrazin fast mycket stabilare och bättre. Lite mer fokus och minst 8 timmars rustid. Bättre än amfetamin också tycker jag. Kanske bara jag men upplevde det väldigt bra i medicinsk syfte. På 80-120mg bombat vart jag kreativ, motiverad, lugn i sinnet och kunde koncentrera mig. Blev alltså "normal' + lite mer välmående. Passade till festen med för pupillerna va helt normala! Inga biverkningar att tala om heller. Riktigt synd att det blev olagligt... Skulle bunkrat upp 10g eller nåt.

Vet nån om det fortfarande går att få tag på? Bara nyfiken. Finns många scamsidor så...

Mvh
Citera
2018-03-27, 13:43
  #398
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Detta är en av de RC-stimsen jag gillat bäst men verkar väldigt svårt att få tag på. Har verkligen likheter med 3f-fenmetrazin fast mycket stabilare och bättre. Lite mer fokus och minst 8 timmars rustid. Bättre än amfetamin också tycker jag. Kanske bara jag men upplevde det väldigt bra i medicinsk syfte. På 80-120mg bombat vart jag kreativ, motiverad, lugn i sinnet och kunde koncentrera mig. Blev alltså "normal' + lite mer välmående. Passade till festen med för pupillerna va helt normala! Inga biverkningar att tala om heller. Riktigt synd att det blev olagligt... Skulle bunkrat upp 10g eller nåt.

Vet nån om det fortfarande går att få tag på? Bara nyfiken. Finns många scamsidor så...

Mvh

Fick du något svar på denna frågan någonsin?
Jag har varit jäkligt sugen på att testa 2fma länge nu, men verkar vara omöjligt att hitta...
Citera
2018-03-27, 21:52
  #399
Avstängd
nils.flygels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Questions11
Fick du något svar på denna frågan någonsin?
Jag har varit jäkligt sugen på att testa 2fma länge nu, men verkar vara omöjligt att hitta...

Du pratar med en död man tyvärr.
Citera
2018-03-28, 02:47
  #400
Medlem
Presentpappers avatar
Att det aldrig kan dyka upp en fungerande flouramfetamin på marknaden igen. Hoppades både på 3-fea och 2-fea men tyckte inte någon höll måttet.

Edit: Vila i frid Psychorama, tider var det när man satt och pratade i Skype med dig natten lång.
Citera
2018-11-14, 12:51
  #401
Medlem
TheLizardKing22s avatar
Har nyligen hittat en relativt pålitlig källa för denna substans och sitter för närvarande spänt och väntar på leverans. Personligen så har jag köpt den i ett bokstavligt studiesyfte, då den i alla fall på pappret ska vara relativt lik de s.k. studiedrogerna (och jag har en helt del att studera).

Inser att det kan vara längesedan någon brukade denna substans och att den inte funnits inrikes på ett bra tag, men vill ändå fråga om era upplevelser nu när tiden givit oss (er) lite perspektiv på 2-FMA.

Tack på förhand

EDIT: Tänker mig noggrant uppmätta doser intaget oralt.
Citera
2018-11-19, 16:46
  #402
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLizardKing22
Har nyligen hittat en relativt pålitlig källa för denna substans och sitter för närvarande spänt och väntar på leverans. Personligen så har jag köpt den i ett bokstavligt studiesyfte, då den i alla fall på pappret ska vara relativt lik de s.k. studiedrogerna (och jag har en helt del att studera).

Inser att det kan vara längesedan någon brukade denna substans och att den inte funnits inrikes på ett bra tag, men vill ändå fråga om era upplevelser nu när tiden givit oss (er) lite perspektiv på 2-FMA.

Tack på förhand

EDIT: Tänker mig noggrant uppmätta doser intaget oralt.


Finns ju en massa grejer jag vill fråga nu, men är osäker på vad som är emot reglerna på dessa forum...

Fick du ditt 2fma till slut? Testat det? Hur upplevde du det?
Skickades det inrikes?

Jag har försökt få tag på det hur länge som helst nu - utan någon lycka...
Citera
2018-11-19, 20:04
  #403
Medlem
TheLizardKing22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Questions11
Finns ju en massa grejer jag vill fråga nu, men är osäker på vad som är emot reglerna på dessa forum...

Fick du ditt 2fma till slut? Testat det? Hur upplevde du det?
Skickades det inrikes?

Jag har försökt få tag på det hur länge som helst nu - utan någon lycka...

Hej, kul att någon svarar!

För att svara på dina frågor i ordning: Ja, nej och så snart så!

Fick tag på min batch och det efter ca en veckas leverans från en utrikes shop, emellertid inom Europa.

Batchen som jag beställt kommer alltså från en välrenommerad europeisk shop. Jag kanske kan hjälpa till på den fronten utan att nämna några namn och förarga några moderatorer (vilkas arbete jag som verkligen uppskattar! Välbehövligt).

Har inte hunnit prova än, men lovar att återkomma med rapport om kvalitet och om det är något att ha. Eventuellt låga noggrant uppmätta doser redan ikväll.

Då denna är mycket lik de klassiska amfetamin-derivaten kan man säkert knarka på tills hjärtat ger upp, men detta är alltså inte min avsikt, utan i strikt konstruktivt syfte höja studie- motivation och förmågan.

Får helt enkelt återkomma!

P.S. Skicka gärna ett meddelande om du har andra frågor, onekligen intressant substans!
Citera
2018-11-20, 12:24
  #404
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLizardKing22
Hej, kul att någon svarar!

För att svara på dina frågor i ordning: Ja, nej och så snart så!

Fick tag på min batch och det efter ca en veckas leverans från en utrikes shop, emellertid inom Europa.

Batchen som jag beställt kommer alltså från en välrenommerad europeisk shop. Jag kanske kan hjälpa till på den fronten utan att nämna några namn och förarga några moderatorer (vilkas arbete jag som verkligen uppskattar! Välbehövligt).

Har inte hunnit prova än, men lovar att återkomma med rapport om kvalitet och om det är något att ha. Eventuellt låga noggrant uppmätta doser redan ikväll.

Då denna är mycket lik de klassiska amfetamin-derivaten kan man säkert knarka på tills hjärtat ger upp, men detta är alltså inte min avsikt, utan i strikt konstruktivt syfte höja studie- motivation och förmågan.

Får helt enkelt återkomma!

P.S. Skicka gärna ett meddelande om du har andra frågor, onekligen intressant substans!


Kul att se att du svarat!
Ja, dessa modatorer måste man vara försiktig kring, jag har märkt att de är väldigt hårda haha

Ett PM med fler off-topic frågor får du så fort jag har möjligheten till det! (jag har inte tillräckligt många inlägg för att få skicka PM...)

Återkom definitivt! Jämför gärna med andra studiedroger som du testat! Så som jag förstår det så skall denna enligt många slå även Adderall.
Citera
2018-11-20, 13:12
  #405
Medlem
TheLizardKing22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Questions11
Kul att se att du svarat!
Ja, dessa modatorer måste man vara försiktig kring, jag har märkt att de är väldigt hårda haha

Ett PM med fler off-topic frågor får du så fort jag har möjligheten till det! (jag har inte tillräckligt många inlägg för att få skicka PM...)

Återkom definitivt! Jämför gärna med andra studiedroger som du testat! Så som jag förstår det så skall denna enligt många slå även Adderall.

Bara att bli mer aktiv på FB helt enkelt!

Jo, jag hör också hört att den ska matcha (och eventuellt t.o.m. överträffa) de konventionella derivaten, vilket gav upphov till mitt intresse och sedermera min beställning.

Tyvärr börjar nog forskandet först på torsdag, men som sagt; jag håller dig (och tråden...) uppdaterade!
Citera
2018-11-22, 21:16
  #406
Medlem
TheLizardKing22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLizardKing22
Bara att bli mer aktiv på FB helt enkelt!

Jo, jag hör också hört att den ska matcha (och eventuellt t.o.m. överträffa) de konventionella derivaten, vilket gav upphov till mitt intresse och sedermera min beställning.

Tyvärr börjar nog forskandet först på torsdag, men som sagt; jag håller dig (och tråden...) uppdaterade!

Hej igen,

Nu har "forskandet" börjat!

Jag vill börja med att förvarna om ett långt inlägg med mycket information, som ni kanske inte alltid uppfattar som relevant. Precis som det tenderar bli när man skriver påverkad av centralstimulerande substanser som 2-FMA. Vad som följer skulle även kunna ligga under kategorien som trippraport, men min tanke är att de som vill läsa en trippraport om 2-FMA läser den här tråden. Ni som endast är intresserade av slutsatserna kan scrolla till slutet. Jag kommer inte lägga rapport-delen som spoiler. För er som har svårt med långa inlägg och väggar av text, får jag helt enkelt vänligen be om ursäkt.

Efter en kväll och natt av firande där det dracks många flaskor vin beslutade jag mig för att skippa den ovannämnda nattens sömn och inviga den nya dagen med mitt första intag av 2-FMA. Såhär i efterhand inser jag att det var ett dumt beslut och ett slöseri av 2-FMA. Till saken hör även att jag inte heller sovit mycket nätterna innan heller.

Klockan 06:15 på morgonen intog jag exakt 70mg av 2-FMA. En dos som definieras som en ”heavy” enligt psychonautwiki, jag är emellertid storväxt, så det brukar få vara ”heavy” som gäller (https://psychonautwiki.org/wiki/2-FMA). Gällande sidan, så anser jag att den är mycket användbar vid intag av diverse olika substanser, även om dess definitioner av doser kan vara lite sparsamma (vilket väl egentligen bara är bra i rent skademinimeringssyfte).

Mitt sporadiska morgon-intag av 2-FMA berodde på både mitt dåliga omdöme i ett sömndepraverat och ett lätt berusat tillstånd. Tanken var att 2-FMA, som vanligt amfetamin brukar kunna göra, hålla dig vaken. Förhoppningen var även att dygnandet inte skulle märkas, något jag brukar lyckas med i relativt bra. Magnesium är nyckeln!

Redan efter en halvtimma, alltså 06:45 började substansen göra sig påmind och jag påbörjar mitt sedvanliga listskrivande av allt man ska hinna med i sitt nu så kapabla tillstånd. En skön känsla av eufori börjar infinna sig. I takt med att dopaminet gör sitt jobb börjar även pupillerna dilatera, men inte särskilt mycket och framförallt inte så att det syns utan mycket noggrann inspektion nära ansiktet.

Smått oväntat var dock känslan att 2-FMA har, om så extremt små, serotonerga egenskaper. Då jag känner stor vilja att hjälpa medlemmarna i mitt hushåll med morgonbestyren på ett mycket empatiskt sätt. 2-FMA ska och bör emellertid inte påverka dina serotoninnivåer. Är det inte bara gammal hederlig välvilja, så måste de tillika serotonerga läkemedels liknande egenskaperna, bero på att batchen inte är helt rent 2-FMA. Leverantören labbtestar själv och är seriös, så detta betvivlar jag starkt. Det är alltså troligare att jag förnimmer fel egenskaper hos substansen än att batchen är helt rent FMA-2. Om man vill dra en liknelse till en annan RC tycker jag att man kan dra den 2-FEA eller 3-FEA. De två sistnämnda substanserna är dock definitivt serotonerga. Jag önskar ingen AT’n efter ett ”race” på någon av dem.

Klockan 07:00 känner jag mig relativt pigg och har en skön känsla av eufori i kroppen, så jag bestämmer för att lämna mitt laboratorium/rum för att påbörja den sedvanliga frukostrutinen och sedan börja studera. Får flika in att ingen annan i mitt hushåll har vetskap om mitt "forskande". Aptiten är oförändrad, även om matlusten kan bero på att jag inte ätit något under natten och därav inte har några problem att äta en rejäl frukost som vanligt. Naturligtvis noteras direkt att min uppsyn är trött och att jag verkar lite ”sömndrucket förvirrad” (vilket jag även var p.g.a. att inte ha sovit överhuvudtaget och intagit två flaskor vin tidigare under natten utan att någon av de personer jag nu skriver om var närvarande).

Tiden går och effekterna gör sig all mer påminda. Jag befinner mig nu i vad som kan jämföras med ett mycket angenämt och rent amfetamin-rus, fast utan de mindre angenäma käk-spänningarna som brukar infinna sig vid ett sådant. Jag är oerhört fokuserad och mitt listskrivande går med rasande fart. Den tidigare nämnda förvirringen blir dock allt mer påtaglig och vid 07:30 är listorna ostrukturerade och mitt balanssinne är märkbart påverkat. Observera dock att det fortfarande rör sig om mild förvirring som helt och hållet skulle kunna vara en konsekvens av bristen på sömn. Här är antagligen pupillerna betydligt mer dilaterade, men glömde dessvärre undersöka detta vid tidpunkten.

Brödet glöms bort i brödrosten, kaffet står och kallnar samtidigt som mitt rörelsemönster blir klumpigt. Detta försvårar naturligtvis möjligheten att hemlighålla mitt forskande. Förvirringen förklaras bort med att jag sovit dåligt, i vilket det ju faktiskt ligger ett visst mått av sanning. Jag börjar ångra storleken på intaget och inser att 70mg vid ett tillfälle, med stor sannolikhet är för mycket av det goda om syftet är att studera. Insikten kommer trots att jag är väl medveten om de andra starkt bidragande faktorerna till den förvirrade delen av tillståndet. Börjar även få det lite svårt att fokusera blicken. Det är svårt att veta vad som beror på vad i dock.

Klockan är nu 08:00 och i stunden finner jag det för svårt att uppnå önskad nivå av diskretion och för att undvika misstankar om att jag eventuellt skulle vara påverkad av något, utan de övrigas vetskap, informerar jag de andra om att jag sovit dåligt under natten, är trött efter gårdagens ståhej och att jag således bestämt mig för att ta en vilopaus, för att återfå mitt pigga och icke-uppseendeväckande tillstånd. Avsaknaden av sömn i kombination med resterna av alkohol i blodet tillåter mig att somna ca klockan 09:00 trots effekterna av 2-FEA och jag lyckas sova av mig "peaken" av ruset, så att jag kan vakna upp ca 3 timmar senare utan de oönskade biverkningarna (framförallt den "sömndruckna förvirringen").

När jag vaknar är klockan i ca 11:45. Nu är effekterna av FEA-2 precis vad jag eftersökte när jag beställde substansen. Allt känns möjligt och kul och jag fokuserar mycket lätt på de mest alldagliga och tråkiga, likväl som komplicerade formler. Jag har full kontroll bortsett från att jag oerhört lätt fastnar i diverse projekt. Alla som någon gång tagit centralstimulerande preparat vet nog vad jag menar. Det är dock inte några svårigheter att moderera mitt beteende. Jag kan alltså utan problem uppföra mig på ett sätt som gör att det inte längre finns några frågetecken kring handling eller utseende. Inte heller nu har jag några tefat till pupiller. Det perfekta tillståndet som syftet var att uppnå har uppnåtts.

Även om ruset fortfarande är aktivt och påtagligt bestämmer jag mig för att emulera den planerade rutinen med 2-FMA. Hade ju faktiskt inte tänkt använda något jag köpt för studiedoping för att hålla mig vaken. Alla effekter av alkohol och baksmälla har vid det här laget avtagit med god marginal. Det är alltså endast 2-FMA som är i omlopp i systemet.

Jag förbereder en gelatinkapsel med exakt 30mg 2-FMA som jag planerar inta klockan 12:15. Tyvärr så råkade jag befinna mig vid mitt skrivbord, där även min dator är placerad. Distraktioner gör att jag fastnar med annat; t.ex. sidan du läser det här på. Efter ca 10 sidospår tar jag mig samman och mäter upp den exakta mängden.

Först 13:45 intar jag den andra, mindre dosen av 30mg, med lite magnesium för käkarna och diskretionens skull. Jag känner vid denna tidpunkt fortfarande av effekterna av det första intaget vilket är i linje informationen om 2-FMA som finns på psychonautwiki d.v.s. 7-9 timmar.

Efter det andra intaget fungerar allt fortsatt som det var det ska. 2-FMA är i mina ögon är en värdig motståndare gentemot de andra lagliga derivaten på marknaden och med allra största säkerhet den bästa RC’n för syftet. Upplever dock att effekten ”kickar” lite sent, men då ska man inte glömma att jag var mycket trött och relativt berusad vid mitt första intag. Den andra gången vävs rusen ihop på ett mycket behagligt sätt, utan att störa mitt "focus" och "flow". Personligen väljer jag att inta mitt 2-FMA oralt i gelatinkapslar, vilket även det kan göra att det tar lite längre tid för substansen att ”kicka”. När du gör planerade intag är detta dock inget problem. Oralt intag med gelatinkapslar kommer det också förbli dels, då jag inte är särskilt förtjust i att skölja ner papperstussar samt att det känns rätt pundigt att bomba när man ska sätta sig och studera (eller vad man nu vill göra), även om man vinner några minuter tills substansen kickar.

Jag vill påpeka att det, som det bör med amfetaminer och amfetaminderivat, är otroligt lätt att fastna vid saker (som att skriva detta inlägg). Så se till att förbereda en omgivning där ni minimerar möjliga distraktioner t.ex. telefon innan ni intar, d.v.s. om syftet är att studera. Ska ni inte studera är det bara att njuta och låta er svepas med, ner i de små kaninhålen.
Citera
2018-11-22, 21:21
  #407
Medlem
TheLizardKing22s avatar
Sammanfattningsvis:

2-FMA är helt klart en ny favorit inom kategorin studiedroger. Den var dessutom relativt lätt att få tag på. Jämför du med kostnaden att köpa motsvarande substanser svart, vänta ett halvår på en utredning eller att betala för en psykiater och skaffa recept är 2-FMA även väldigt prisvärt. Får dock experimentera lite mer med doser innan jag kan beräkna hur mycket du kan spara in.

I ärlighetens namn är 2-FMA även mycket trevlig i renodlat russyfte vid doser som de 70mg jag intog på morgonen, även om jag antagligen inte kommer göra några sådana inom den närmaste framtiden. Hade jag varit utsövd och nykter, råder det inga tvivel om att ruset hade varit ännu behagligare än vad det var. Jag lyckades ju trots allt antagligen sova genom "peaken" vid det större intaget på morgonen.

Vid 17:30 är fokus fortfarande mycket bra, jag känner välmående i hela kroppen och känner inga aversioner mot att nu när jag snart är klar med detta inlägg, öppna de annars så tunga studieböckerna.

Gällande aptiten, så är den nedsatt under ruset, men det är snarare en känsla av att du inte måste äta, du vill det fortfarande. 2-FMA bör alltså inte störa dina vanliga rutiner i någon större utsträckning. Det är fortfarande gott att äta, så den påverkade aptiten låter knappast som ett problem för mig.

Jag kommer att fortsätta laborera under veckan med olika doser och intags-intervaller med syftet att hitta den optimala metoden för mig själv att maximera mina studier. Är ni intresserade är det bara att kolla i tråden.

Trots att 2-FMA är klassad är jag förvånad över hur lite trafik t.ex. denna tråd har. Samtidigt har det aldrig varit mer populärt att försöka få diagnoser och recept till höger och vänster. Om ni har ADHD ska ni självklart få den medicin ni behöver. Är ni istället som jag och behöver lite extra motivation, så är 2-FMA enligt mig, det bästa alternativet på marknaden just nu. Synd att det inte finns att beställa inrikes.

Om ni har några frågor efter att ha plöjt textväggen som är min post, eller föredrar att fråga istället för att läsa er till svaret i den, är det bara att göra ett inlägg, så ska jag svara så gott jag kan. Det verkar inte vara många andra som brukar denna för tillfället, så står självklart till er tjänst.

Det var allt för denna gång. Uppdateringar kommer inom kort!
Citera
2018-11-24, 01:24
  #408
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLizardKing22
Sammanfattningsvis:

2-FMA är helt klart en ny favorit inom kategorin studiedroger. Den var dessutom relativt lätt att få tag på. Jämför du med kostnaden att köpa motsvarande substanser svart, vänta ett halvår på en utredning eller att betala för en psykiater och skaffa recept är 2-FMA även väldigt prisvärt. Får dock experimentera lite mer med doser innan jag kan beräkna hur mycket du kan spara in.

I ärlighetens namn är 2-FMA även mycket trevlig i renodlat russyfte vid doser som de 70mg jag intog på morgonen, även om jag antagligen inte kommer göra några sådana inom den närmaste framtiden. Hade jag varit utsövd och nykter, råder det inga tvivel om att ruset hade varit ännu behagligare än vad det var. Jag lyckades ju trots allt antagligen sova genom "peaken" vid det större intaget på morgonen.

Vid 17:30 är fokus fortfarande mycket bra, jag känner välmående i hela kroppen och känner inga aversioner mot att nu när jag snart är klar med detta inlägg, öppna de annars så tunga studieböckerna.

Gällande aptiten, så är den nedsatt under ruset, men det är snarare en känsla av att du inte måste äta, du vill det fortfarande. 2-FMA bör alltså inte störa dina vanliga rutiner i någon större utsträckning. Det är fortfarande gott att äta, så den påverkade aptiten låter knappast som ett problem för mig.

Jag kommer att fortsätta laborera under veckan med olika doser och intags-intervaller med syftet att hitta den optimala metoden för mig själv att maximera mina studier. Är ni intresserade är det bara att kolla i tråden.

Trots att 2-FMA är klassad är jag förvånad över hur lite trafik t.ex. denna tråd har. Samtidigt har det aldrig varit mer populärt att försöka få diagnoser och recept till höger och vänster. Om ni har ADHD ska ni självklart få den medicin ni behöver. Är ni istället som jag och behöver lite extra motivation, så är 2-FMA enligt mig, det bästa alternativet på marknaden just nu. Synd att det inte finns att beställa inrikes.

Om ni har några frågor efter att ha plöjt textväggen som är min post, eller föredrar att fråga istället för att läsa er till svaret i den, är det bara att göra ett inlägg, så ska jag svara så gott jag kan. Det verkar inte vara många andra som brukar denna för tillfället, så står självklart till er tjänst.

Det var allt för denna gång. Uppdateringar kommer inom kort!


Fantastiskt rolig läsning! Jag väntar spänt på uppdateringar!

Här sitter man och försöker få ihop sina 50 inlägg i snart en vecka (för att kunna skicka PM). Jag känner att jag hade samlat ihop dom 50 inläggen på en timme om jag haft 2fma. :P hahaha

Har du testat någon av de andra "studiedrogerna"? Ritalin, concerta, metamina huvudsakligen.
Hur är dessa i jämförelse i rent studiesyfte? Bättre? Samma?
Alla tre nämnda har jag testat, och alla tre var dunder för mig. Men enligt vad jag läst på nätet så skall 2FMA vara snäppet bättre.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback