Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-20, 04:49
  #1
Medlem
volvoforlife1337s avatar
Tjenare ! Är hyfsat bra på datorer, har det som krävs för WoW och dylikt, även bf3 osv, MEN nu så har jag märkt att vissa sidor med klipp etc, tex dom Existenz.se länkar inte spelas upp, utan det är helt svart och man hör ljuden bra, men det hackar typ i klippen, men youtube osv funkar bra? Vad kan det vara? Har w7, 60 / 10 i internet 2g ram grafik, ATI radeon HD 4800 S osv, men datorn är fortfarande lite slö osv, laddade ner.. Cod mw 2 häromdagen, jag ska ha vad som minst krävs men det fuckar iaf? liksom, kanske börjar spela och sen nästan direkt fryser det och bara är så tills jag stänger av? Även att det kan fastna och inte ens starta.. Visst detta är la ingen spel tråd men så ni vet hur det är liksom. (Bannad på Existenz.se så kan inte skriva där, 1 år för outing)
Citera
2012-11-20, 06:01
  #2
Medlem
Har du testat på en kompis dator? Har du testat med olika webläsare? Uppdaterat datorn? Hände det hela plötsligt? Kommer du ihåg vad du gjorde alldeles innan?

Citat:
Ursprungligen postat av volvoforlife1337
Tjenare ! Är hyfsat bra på datorer, har det som krävs för WoW och dylikt, även bf3 osv,
Lol, wtf? Tack för ett gott skratt!
Citera
2012-11-20, 06:24
  #3
Medlem
volvoforlife1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Har du testat på en kompis dator? Har du testat med olika webläsare? Uppdaterat datorn? Hände det hela plötsligt? Kommer du ihåg vad du gjorde alldeles innan?


Lol, wtf? Tack för ett gott skratt!


Tänkte på liksom, att datorn klarar av det ^^

Inte uppdaterat på.. ja ingen aning japp, det hände hyfsat plötsligt, och nej.
Citera
2012-11-20, 11:51
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvoforlife1337
Tänkte på liksom, att datorn klarar av det ^^ .

Så... du har en hyfsat bra dator?
Citera
2012-11-20, 12:44
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvoforlife1337
Tänkte på liksom, att datorn klarar av det ^^
Ah. Det var en helt annan femma.
Citat:
Inte uppdaterat på.. ja ingen aning japp, det hände hyfsat plötsligt, och nej.
Om du vill ha hjälp bör du svara på övriga frågor nu. Det enda tips jag kan ge för stunden är att du ska installera om Windows.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback