Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-20, 00:51
  #1
Medlem
Izak80s avatar
Har precis vunnit ett bud på "Darksiders 2: Death Rides Pack" till min Ps3. Jag ser att det finns två versioner av spelet: "Death Rides Pack" och "Nordic Limited Edition" och undrar vad som skiljer dom åt?
Citera
2012-11-20, 02:01
  #2
Medlem
MegaAgamers avatar
Varför söker du inte bara på google eller på någon spelsida?


Kan säga att Darkness 2 är ett riktigt bra spel, det är bara ca 6 timmar långt. Men det är ändå ett av mina favorit spel.
Citera
2012-11-20, 02:54
  #3
Medlem
Izak80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaAgamer
Varför söker du inte bara på google eller på någon spelsida?


Kan säga att Darkness 2 är ett riktigt bra spel, det är bara ca 6 timmar långt. Men det är ändå ett av mina favorit spel.

Jag har hittat svaret på frågan nu, verkar vara en utgåva som inte släppts i Sverige varför jag inte hittade något när jag sökte på Svenska sidor. Det är för övrigt Darksiders 2 jag pratar om inte The Darkness 2
Citera
2012-11-20, 04:05
  #4
Medlem
MegaAgamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Izak80
Jag har hittat svaret på frågan nu, verkar vara en utgåva som inte släppts i Sverige varför jag inte hittade något när jag sökte på Svenska sidor. Det är för övrigt Darksiders 2 jag pratar om inte The Darkness 2


Ah läste fel, får du den edition med masken med eller? Om inte så kan du alltid beställa den på webhallen. Har ingen kolla på alla editions
Citera
2012-11-20, 14:32
  #5
Medlem
Izak80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaAgamer
Ah läste fel, får du den edition med masken med eller? Om inte så kan du alltid beställa den på webhallen. Har ingen kolla på alla editions


Det vet jag inte (tror inte det dock), det är den här versionen jag vann ett bud på:

http://www.tradera.com/darksiders-2-...0703_168541413
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback