Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-19, 17:47
  #73
Medlem
200ms avatar
Det KAN vara Omid Nazari, han har ju lirat några matcher med Irans A-landslag, dock spelar han nu för Ängelholm men han har ju familjen i Malmö.
Citera
2012-11-19, 17:47
  #74
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hinkospade
Eller så är det så enkelt att 14-åringens familj fått reda på det. Inte direkt uppskattat att dottern legat med med en 21-åring. Hon har upplysts om att det är en brottslig handling att idka umgänge med henne, anmälan upprättas efter påtryckningar hemifrån.
Visste han inte om att hon var 14 klarar han sig sannolikt undan med hjärtat i halsgropen och efter att ha fått löpa gatlopp i alternativ media.
Visste han att hon var 14 och det var frivilligt sex klarar han sig säkert undan med i lite böter och uthängning med namn och bild i dagspressen.
Har han våldtagit en 14-åring förtjänar han sitt fängelsestraff, när det är klart är han välkommen tillbaka till fotbollsfamiljen som totalt skiter i om han ligger med eller våldtar 14-åringar så länge han sparkar fotbollen i rätt riktning.

Det fungerar inte så, samtycke ger inte straffrihet vid samlag med individer under 15 år. Läs lagen innan du uttalar dig, förhelvete.

Citat:
Ursprungligen postat av NkR21
Här är bilden.

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.n...24760890_n.jpg

Är det offret?
Citera
2012-11-19, 17:47
  #75
Avstängd
MagnusGadaffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Helvete vilken het donna Albornoz hade innan ändå! Isabell Lörinczy. Ungerskt påbrå? Han verkar inte direkt ha svårt att ordna 10-poängare så att han skulle tvingat till sig sex med en 14-åring med hot om våld köper jag verkligen inte. Antagligen en labil fjortis som ljugit om sin ålder och sen ser sin chans till lite hämnd när han sen bara dragit.

Men återigen, EXTREMT klantigt av Albornoz.

Undrar vad du hänger med för brudar om du tycker hon är en 10 poängare, en ungersk zigenare haha. Duglig helt klart men inte ens nära 7 poängsskalan.
Citera
2012-11-19, 17:48
  #76
Medlem
Nu har jag inte läst hela tråden men mycket pekar på Albornoz:

- Han senaste tweet var 9e november. Innan dess twittrade han frekvent, flera gånger om dagen. Min teori är att tweetet är från natten till 9e, dvs efter 0.00 på torsdagen, då han var för full för att inse vad han gjort.

-Hans flickvän lade upp en bild på ett brustet hjärta på facebook den 15:e november. Kanske var ungefär då hon fick reda på det?

Dessutom allt annat uppenbart - att han spelar i Malmö och har varit iväg på landslagsuppdrag. Det faktum att han är relativt ung, 22 år, och ålderskillnaden inte är jättestor, styrker ju givetvis misstankarna. Känns osannolikt att någon över 25 år skulle göra något med en 14-åring.

Nej, nu skulle jag allt bli förvånad om det inte vore Miiko.
Citera
2012-11-19, 17:49
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cybbelajlaj
inte för att det är särskilt relevant, men hur i helvete kan ni tycka hans ex är fin? ser ut som vilken jävla plastikopererad brud som helst.

Förmodligen för att han har lite annan syn på vad som är fint och inte på tjejer än dig?
Citera
2012-11-19, 17:49
  #78
Medlem
EugeneHutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1


Är det offret?

Nej bara nån bild på nått fan som nån idiot tagit från fb och lagt upp.
Citera
2012-11-19, 17:49
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Är det offret?

Nej, det är inte alls säkert att det är hon. Jag vet faktiskt inte exakt vad som skulle tala för att det är hon. Ser mer ut som en vanlig fan-bild tycker jag..
Citera
2012-11-19, 17:53
  #80
Medlem
Hans flickvän hade den här bilden som omslagsbild: http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphoto...63824781_o.jpg

Tills för fyra dagar sedan då hon nu har den här: http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphoto...34326030_n.jpg

Bilderna talar klarspråk.
Citera
2012-11-19, 17:54
  #81
Avstängd
MagnusGadaffis avatar
Skedde ligget under tiden han hade förhållande eller var förhållandet slut?
Citera
2012-11-19, 17:55
  #82
Medlem
klockan123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atalay
Hans flickvän hade den här bilden som omslagsbild: http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphoto...63824781_o.jpg

Tills för fyra dagar sedan då hon nu har den här: http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphoto...34326030_n.jpg

Bilderna talar klarspråk.
Det tycker jag nog inte. Hon är väl knappast under 15 år?
Citera
2012-11-19, 17:56
  #83
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klockan123
Det tycker jag nog inte. Hon är väl knappast under 15 år?

Det var hans ex som hade de bilderna.
Citera
2012-11-19, 17:57
  #84
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Helvete vilken het donna Albornoz hade innan ändå! Isabell Lörinczy. Ungerskt påbrå? Han verkar inte direkt ha svårt att ordna 10-poängare så att han skulle tvingat till sig sex med en 14-åring med hot om våld köper jag verkligen inte. Antagligen en labil fjortis som ljugit om sin ålder och sen ser sin chans till lite hämnd när han knullat henne och sen bara dragit.

Men återigen, EXTREMT klantigt av Albornoz.

Namnet är ungerskt och de brukar ju vara snygga. Nej känns mer som att han har varit med en tjej utan att veta hur ung hon var och sedan har föräldrarna börjat bråka, men det återstår att se.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback