Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-04-16, 20:31
  #1
Avstängd
ni som kurrat har ni märkt att ni blivit mer tunnhåriga?
....av vilken mest decca eller testo?
Citera
2005-04-17, 03:14
  #2
Medlem
Alladins avatar
har du skallighet inom familjen? (nära släkt) Om inte, så kan du nog ganska lugnt köra på...

Har tyvärr inget bra svar, då jag inte har de problemen och inte engagerat mig i det hela.
Citera
2005-04-17, 20:15
  #3
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av leker
ni som kurrat har ni märkt att ni blivit mer tunnhåriga?
....av vilken mest decca eller testo?



japp har blivit tunnhårigare...visst jag har det i släkten med men vill man ha stora ökningar får man betala det priset med
Citera
2005-04-17, 21:26
  #4
Banned
chewdogs avatar
Jag har ej anlag som tur är så jag har aldrig upplevt det. Men det räcker ofta med att kolla på männen på morsans sida för att se ditt "öde". Inte idiotsäkert men stämmer oftast
Citera
2005-04-18, 00:39
  #5
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chewdog
Jag har ej anlag som tur är så jag har aldrig upplevt det. Men det räcker ofta med att kolla på männen på morsans sida för att se ditt "öde". Inte idiotsäkert men stämmer oftast

Phew... Då kan man andas ut....

Riktigt dum fråga men varför gäller det bara huvudhåret och inte hår på rygg, bröst etc etc... Tycker ju att samma hormon eller vad det nu är som påverkas för skallighet måste ligga till grund för all annan behåring.

ps. Fråga hellre och verka dum, än var tyst och förbli dum - Ordspråk från de djupa skogarna i Norrland

/mvh Ikh
Citera
2005-04-18, 07:45
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leker
ni som kurrat har ni märkt att ni blivit mer tunnhåriga?
....av vilken mest decca eller testo?

deca är snällt mot håret, testo elakt..

du kan köra 1-2mg finasteride/proscar per dag under kur det skyddar mot håravfall eller rogaine som finns på apoteket, du ska dock inte blanda rogaine med deca för då kan det få motsatt effekt
Citera
2005-04-18, 08:43
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Phew... Då kan man andas ut....

Riktigt dum fråga men varför gäller det bara huvudhåret och inte hår på rygg, bröst etc etc... Tycker ju att samma hormon eller vad det nu är som påverkas för skallighet måste ligga till grund för all annan behåring.

ps. Fråga hellre och verka dum, än var tyst och förbli dum - Ordspråk från de djupa skogarna i Norrland

/mvh Ikh


Nej det är inte samma sak. Tvärtom faktiskt. Man tappar håret på skallen och får hår på kroppen.
Citera
2005-04-18, 10:30
  #8
Medlem
helthemligts avatar
rogaine tvingar faktiskt håret att stanna kvar .. funkade bra för mig, kör med det fortfarande för jag får tebax hår !!
Citera
2005-04-18, 16:54
  #9
Medlem
Alladins avatar
Känner hur det börjar klia på skallen nu...
Citera
2005-04-18, 16:55
  #10
Avstängd
bojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helthemligt
rogaine tvingar faktiskt håret att stanna kvar .. funkade bra för mig, kör med det fortfarande för jag får tebax hår !!


länk?
Citera
2005-04-19, 07:14
  #11
Medlem
jag skrev fel, det är ju rogaine man inte ska blanda med deca
Citera
2005-04-19, 07:16
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helthemligt
rogaine tvingar faktiskt håret att stanna kvar .. funkade bra för mig, kör med det fortfarande för jag får tebax hår !!


funkar bra för mig också, jag körde winstrol och tappade massa hår, nu har jag kört rogaine i 4-5 månader och nu är mitt hår lika tjockt som det var innan tycker jag...

det man undrar är ju vad som händer om jag nu skulle sluta med rogaine, jag är inte så säker på att jag skulle tappa håret igen...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback