Istället för att skriva en ny tråd fortsätter jag på denna.
Höjde dosen till 15mg för 2-3 veckor tillbaka.
Blev lite bättre redan på första dagen men nu är jag där jag var förut...
Så jäkla viljelös,orklös,motivationslös och trött så det går inte att förklara!
Känner mig så jäkla tom inom mig,får ingenting gjort alls på dagarna,jag vill bara inte.
Inget känns roligt,pendlar mellan datorn,xboxet och filmer dagarna ut oavsett väder.
Jag hatar det! Det första jag tänker när jag går upp på morgonen är "jaha,en likadan dag som igår då".
Äter dåligt,inget smakar lika gott,känns som jag inte behöver äta heller.
Folk tjatar på mig om jag vill ta en promenad,festa osv men näe,jag känner bara inte för det för det ger mig ingenting.
På kvällarna blir jag oftast piggare och så var det innan jag började med cipralexen då med.
Ibland har jag svårt att sova för ler på saker jag tänker på undermedvetet. Helskumt,och peppar mig själv att imorgon då jäklar skall jag göra detta men lätt att tänka så när jag mår som bäst tills det att man vaknar så är man där igen. Händer ibland på dagarna att jag ler omedvetet om det är nån speciell film jag ser på el. likn. men sen försvinner det och jag bara är igen.
Har sagt det mesta jag skrev till min kontaktperson på VPM men hon säger att jag skall fortsätta med det,kan tydligen ta 3 månader innan det ger full effekt men jag orkar verkligen inte snart mer
Bryr mig inte om ett skit längre och har fortfarande oftast kass mage och muntorrhet.
Några råd ni kan ge mig? Jag vill sluta med dom men samtidigt inte konstigt nog.
Ursäkta för att det kanske blev lite mkt text.