Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-17, 18:55
  #1
Medlem
Zomb1s avatar
Tjena!Sugen på ett nytt bilspel nu och jag undrar vilket som är bäst? Dirt3 eller Gran Turismo? Jag vill helst spela bilspel med dom nyaste bilarna, då menar jag nästan alla. BMW, Audi, Toyota, Mercedes m.m. Finns det andra spel där man kan åka runt fritt i världen med vilka bilar som helst? Eller vilka är bäst? Annars kan ni ju ge tips..!! Man ska kunna åka alla bilar (nästan) som jag nämnde ovanför.. Kosta helst under 400.. MegaStore eller Cdon beställer jag direkt ifrån om det finns, då jag är medlem på båda!

Tack i förväg !!
Citera
2012-11-17, 19:37
  #2
Medlem
Kolla Forza Horizon som är en öppen värld med nya bilar annars har du väl Forza 4 men du kan bara köra på banor där. Test drive unlimited 2 är en öppen värld med många nya bilar fast spelet sög dock balle.
Citera
2012-11-18, 00:04
  #3
Medlem
Zomb1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FJunior
Kolla Forza Horizon som är en öppen värld med nya bilar annars har du väl Forza 4 men du kan bara köra på banor där. Test drive unlimited 2 är en öppen värld med många nya bilar fast spelet sög dock balle.

Synd att Forza inte finns till PS3.. köpte iaf Gran Turismo 5
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback