Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-11-24, 14:22
  #13
Medlem
Dunder84s avatar
Jag har X41 och är väldigt nöjd med dessa. Det finns inga direkta svagheter men har du glasögon kan de sitta åt lite för mycket.

Ljudet är kanon. Saknar dock ett av de stegen som fanns på modellen tidigare i ljudinställningen, men som tidigare nämnt, väldigt nöjd.
Citera
2012-11-30, 19:19
  #14
Medlem
Folketstempels avatar
Går det att koppla in vilket headset som helst, eller har Xboxen en speciell kontakt?
Citera
2012-11-30, 22:03
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Går det att koppla in vilket headset som helst, eller har Xboxen en speciell kontakt?
Ja, så länge headsetet har en plugg på 2,5 mm annars får du köpa en adapter där du kan kan koppla in t.ex. vanlig 3,5 mm-plugg.
Citera
2012-11-30, 22:06
  #16
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Ja, så länge headsetet har en plugg på 2,5 mm annars får du köpa en adapter där du kan kan koppla in t.ex. vanlig 3,5 mm-plugg.
Tack, köpt en ny xbox till ungen då jag "moddat" den gamla och vågar inte köra live på den. Därför är jag inte så insatt då nya xboxen ligger inpackad i julklappspapper.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback