Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2015-10-30, 13:50
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Fick du ut pengar till slut då? Hur många megapixlar hade du på kameran du fotade med? Jag har spelat på Williamhill en del själv, och jag tycker den sidan är väldigt bra! Men det kommer alltid finnas missnöjda kunder, oavsett vilket företag vi snackar om. Finns säkert en tråd här på FB om varenda spelbolag därute folk varnar för, konstigt nog börjar nästan varje tråd med att TS använt en bonus. Mitt råd är att skita i bonusar helt och hållet då de stjälper mer än hjälper, samt skicka in väl fotade dokument innan ett uttag
Oh nej, den är långt ifrån "väldigt bra" Betfair är den bästa sidan idag, unibet är en bra sida, bet365 är en bra sida. Williamhill ska ni hålla er borta ifrån! Idioter hela högen som jobbar där.
Citera
2015-10-30, 13:54
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Att de flesta sajter idag inte vill ha in papper i samband med ett uttag är ju bara bs. Tror inte jag kommit undan det i samband med ett hyfsat uttag nån gång, och det är MÅNGA sajter.

Om du sen fotograferar som en kråka och/eller använder en nokia 3310 för detta är ju svårt att kommentera utan att ha sett bilderna. Men har jag fattat det rätt så blev ju allt godkänt till slut så..?
Vilka sidor spelar du på? Jag har spelat på bet365 unibet och bwin, ingen av de har begärt papper. Har tagit ut några tiotusen från bet365 utan att skicka in något.

Du kanske inte läste allt, men paypal och skrill accepterade samma dokument som william nekade.
Citera
2015-10-30, 13:56
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av derivat
Låter som de ville förnedra dig lite där med bild på dig när du håller upp dokument, aldrig hört innan.
Verkar också som du blev flaggad av någon anledning där i början, varför tror du att dom limiterade dig? Vad spelade du på?
Ja, den känslan fick jag också. Ingen aning, det ville de ju inte berätta. Spelade mitt första spel på skottska ligan och blev limiterad direkt efter vinst.
Citera
2015-10-31, 07:08
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imsmarter
Oh nej, den är långt ifrån "väldigt bra" Betfair är den bästa sidan idag, unibet är en bra sida, bet365 är en bra sida. Williamhill ska ni hålla er borta ifrån! Idioter hela högen som jobbar där.

Vad jag tycker suger dase med bet365 och unibet är att de inte ctrl+f funktionen, och inte heller är det möjligt att ha uppe flera matcher i olika flikar samtidigt med hjälp av ctrltangenten, det är jävligt irriterande! Men alla kan inte tycka lika, så är det.
__________________
Senast redigerad av next-chapter 2015-10-31 kl. 07:12.
Citera
2015-11-01, 15:21
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Vad jag tycker suger dase med bet365 och unibet är att de inte ctrl+f funktionen, och inte heller är det möjligt att ha uppe flera matcher i olika flikar samtidigt med hjälp av ctrltangenten, det är jävligt irriterande! Men alla kan inte tycka lika, så är det.
Jo, jag håller med, väldigt störande att behöva leta efter spelet. Därför betfair är den bästa.
Vad som gör bet365 så bra är deras underbara odds, och Unibet har något mindre bra odds, men en bra kundsupport.
Citera
2016-04-28, 07:56
  #78
Medlem
Hej! Jag skulle vilja berätta min historia om William Hill. Det började med att jag satte in 1000 kr (som visades i DKK istället, dvs 812 DKK) i hopp om att få en bonus att spela med. Sedan fick jag inte någon bonus och ville då ta ut mina 1000 kr till mitt bankkonto. Efter att ha skrivit in uppgifter och lagt en order på uttag kommer 2 mejl som ber mig skicka in uppgifter på mitt bankkort som jag satte in pengar med och även mitt ID.
Jag gör detta och får ingen respons på en dag, så jag kontaktar live chatten. Live chatten säger att mina foton inte är tillräckligt bra och jag skickar in via chatten andra bilder. Dessa foton räcker inte och jag som inte är tålmodig förstår att detta kommer vara alldeles för krångligt, så jag ber dem ta tillbaka mitt uttag till WH-kontot varpå det fixar detta.
Därefter sätter jag ett spel på hästar för att göra något med pengarna jag ändå inte kan ta ut. Jag vinner tyvärr mot förmodan till ca 5 i odds, och har nu 6000 på kontot som är mina. Jag är då väl medveten om att uttaget kommer fortfarande inte kunna göras smidigt.
Så jag ringer kundtjänst som tydligen har sitt kontor i bulgarien, pratar med en kvinna som hänvisar mig till live chatten där jag får prata med henne. Jag skickar in tydligare bilder som hon säger är godkända men att hon ska skicka dem till säkerhetsteamet. De nekar till bådas förvåning mina uppgifter och i slutet av dagen har mitt konto stängts ner. Jag ringer tillbaka arg som ett bi och hon bekräftar att mitt konto är nedstängt för tillfället eftersom säkerhetsteamet inte kan verifiera mig men att pengarna inte är raderade.Inte förrän då läser jag på internet om hur folk har haft månadsvis långa utredningar och aldrig fått sina pengar.

Just nu väntar jag på svar från säkerhetsavdelningen, jag ska även ringa idag till svenska kundtjänsten där en chef ska va på plats tydligen. Men detta känns fortfarande hopplöst oavsett om William Hill ska va en pålitlig sida. Har ni några tips på vad som kan göras ytterligare? Avråder er starkt från detta elände till sida.
__________________
Senast redigerad av Acckol 2016-04-28 kl. 08:21.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback