Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-15, 04:54
  #1
Medlem
Rangers1912s avatar
FIFA ULTIMATE TEAM 13 CHAMPIONS LEAGUE
OBS PLAYSTATION 3!!!

Jag tänkte att det kunde vara kul att köra en liten turnering på fut13 med alla flashback användare som vill. Det kommer att funka så att ni som vill vara med skickar ett simpelt PM till mig med följande:

FLASHBACK NICK
PS3 NAMN
LAGNAMN PÅ FUT

tex:

RANGERS1912
SwedishPanda
TipsyGirls FC


Jag kommer att gå igenom alla som anmält sig och se hur många grupper det blir. sedan lotta in lag i grupper om 4 där alla möter alla 2 gånger. Jag kommer att lägga upp vilka som möter vilka i första omgången osv och sedan så skickar ni in resultatet i ett PM till mig. när ni fått en motståndare i tex runda 1 så möts ni 2 gånger på raken. Så gruppspelet spelas vid 3 tillfällen mot 3 olika motståndare och ni spelar 2 matcher vid 3 tillfällen.

Jag kommer inför varje omgång lägga upp vem som möter vem och då får ni styra upp via pm på flashback eller liknande så att matchen är spelad innan datum för deadline. Om ingen parterna spelat sin match och inte skickat in något resultat innan deadline, vilket jag förstås hoppas går att undvika, så blir det 0 poäng för båda men fortfarande 2 matcher mer spelat.

Det kommer att finnas en deadline för varje omgång på typ 2-3 dagar efter att jag annonserat vilka som ska mötas i respektive omgång. Eftersom att någon kanske är bortrest en hel dag så kommer det som sagt att finnas en deadline på ca 2-3 dagar. Så detta kommer att bli en ca 2 veckor lång turnering men det tycker jag bara är kul!

Jag kommer att komma med mer information om hur ni skall gå tillväga när jag fått in alla anmälningar.

DEADLINE FÖR ANMÄLNING: SÖNDAG DEN 18/11 KL 23.59

anmälan efter utsatt tid godtas inte då jag tycker att 2 dygn från och med nu (fredag morgon) är nog med tid om man är sugen.

Jag hoppas att ni blir många som anmäler er och att alla sammarbetar för en rolig turnering.

PRISPOTT SOM JAG STÅR FÖR ÄR PÅ 25.000 SOM DELAS UT TILL SEGRAREN EFTER GRUPPSPELET OCH SLUTSPELET.
Citera
2012-11-15, 11:32
  #2
Medlem
Rangers1912s avatar
Till alla er som PM;at mig med anmälningsdetaljer så svarar jag inte på pm men jag kan garantera att om jag fått pm av er innan söndag 23:59 så är ni uppskrivna och kommer att vara med i lottningen som äger rum natten till måndag!
Citera
2012-11-15, 12:49
  #3
Medlem
Jag är på.

Hyppan
Hyppanlol
Dennis FC
Citera
2012-11-15, 13:49
  #4
Medlem
Skulle det inte vara roligt om alla fick lägga in t.ex. 5k för att vara med?
Citera
2012-11-15, 18:19
  #5
Medlem
Rangers1912s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Skulle det inte vara roligt om alla fick lägga in t.ex. 5k för att vara med?

jo verkligen! men jag har tänkt på det och det kommer ta säkert 3-4 timmar för alla att föra över cashen men tanke på att jag måste lägga upp en brons som var och en måste leta upp och köpa osv osv. Så jag tänkte att jag står för 25,000 sen om någon vill donera till prispotten så kör hårt!
Citera
2012-11-15, 21:01
  #6
Medlem
Electros avatar
Skickade pm till dig förut, du har fått de eller vart de fel?
Citera
2012-11-15, 21:17
  #7
Medlem
Rangers1912s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Electro
Skickade pm till dig förut, du har fått de eller vart de fel?


Du är reggad!

Har förövrigt för skitmycket bra respons och vi är redan 20 stycken och de är bara torsdagkväll.
Om vi kommer upp till 32 anmälda ska vi rulla igång då?
Det är ju 8 grupper precis som riktiga CL.
Kom med förslag allihopa!
Citera
2012-11-16, 08:40
  #8
Medlem
Electros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangers1912
Du är reggad!

Har förövrigt för skitmycket bra respons och vi är redan 20 stycken och de är bara torsdagkväll.
Om vi kommer upp till 32 anmälda ska vi rulla igång då?
Det är ju 8 grupper precis som riktiga CL.
Kom med förslag allihopa!

Jag tycker vi kör när vi fått in 32 pers!
Citera
2012-11-16, 20:57
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rangers1912
FIFA ULTIMATE TEAM 13 CHAMPIONS LEAGUE
OBS PLAYSTATION 3!!!

Jag tänkte att det kunde vara kul att köra en liten turnering på fut13 med alla flashback användare som vill. Det kommer att funka så att ni som vill vara med skickar ett simpelt PM till mig med följande:

FLASHBACK NICK
PS3 NAMN
LAGNAMN PÅ FUT

tex:

RANGERS1912
SwedishPanda
TipsyGirls FC


Jag kommer att gå igenom alla som anmält sig och se hur många grupper det blir. sedan lotta in lag i grupper om 4 där alla möter alla 2 gånger. Jag kommer att lägga upp vilka som möter vilka i första omgången osv och sedan så skickar ni in resultatet i ett PM till mig. när ni fått en motståndare i tex runda 1 så möts ni 2 gånger på raken. Så gruppspelet spelas vid 3 tillfällen mot 3 olika motståndare och ni spelar 2 matcher vid 3 tillfällen.

Jag kommer inför varje omgång lägga upp vem som möter vem och då får ni styra upp via pm på flashback eller liknande så att matchen är spelad innan datum för deadline. Om ingen parterna spelat sin match och inte skickat in något resultat innan deadline, vilket jag förstås hoppas går att undvika, så blir det 0 poäng för båda men fortfarande 2 matcher mer spelat.

Det kommer att finnas en deadline för varje omgång på typ 2-3 dagar efter att jag annonserat vilka som ska mötas i respektive omgång. Eftersom att någon kanske är bortrest en hel dag så kommer det som sagt att finnas en deadline på ca 2-3 dagar. Så detta kommer att bli en ca 2 veckor lång turnering men det tycker jag bara är kul!

Jag kommer att komma med mer information om hur ni skall gå tillväga när jag fått in alla anmälningar.

DEADLINE FÖR ANMÄLNING: SÖNDAG DEN 18/11 KL 23.59

anmälan efter utsatt tid godtas inte då jag tycker att 2 dygn från och med nu (fredag morgon) är nog med tid om man är sugen.

Jag hoppas att ni blir många som anmäler er och att alla sammarbetar för en rolig turnering.

PRISPOTT SOM JAG STÅR FÖR ÄR PÅ 25.000 SOM DELAS UT TILL SEGRAREN EFTER GRUPPSPELET OCH SLUTSPELET.

Jag är på!
FB: Jonis10
PS3: Pjonkan10
UT: Pjonkan FC
Citera
2012-11-16, 21:46
  #10
Medlem
Jag e på ! PSN: blomman94
Citera
2012-11-16, 23:13
  #11
Medlem
Rangers1912s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ante9423
Jag e på ! PSN: blomman94

som jag skrev i trådstarten så behöver jag psn nick samt futlagnamn.
Citera
2012-11-17, 11:25
  #12
Medlem
jugo-mannens avatar
Jugo-mannen
Sukii_m
Fc Bayern
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback