• 1
  • 2
2012-11-14, 18:27
Medlem
Tja, som rubriken lyder...

Blir generellt lättare hög än andra verkar det som, kan handla om allt från 0.2 till 2.0g. Har rökt cirka 2 år och kan ändå bli mer påverkad än en person som inte rökt i närheten av lika mycket.

Anledningen till att jag frågar är att jag tycker att det är pinsamt och även jobbigt. Att röka mindre är ju självklart en lösning men vill helst inte det.
Citera
2012-11-14, 18:30
Medlem
beavertands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EqualityNfreedom
Att röka mindre är ju självklart en lösning men vill helst inte det.

Om det löser problemet så varför inte?
Citera
2012-11-14, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EqualityNfreedom
Att röka mindre är ju självklart en lösning men vill helst inte det.

Skulle vilja att du utvecklade detta. Kan inte riktigt förstå problemet.
Citera
2012-11-14, 18:31
Medlem
flingaroos avatar
men din tönt, du gör verkligen ett problem av ingenting.
själv röker jag oftast inte mer än 0.1, för då blir jag cpbäng, och det gillar jag inte. se det som en tillgång istället, vem fan bryr sig om att vara lightweight när man betalar typ hälften så mycket som alla andra för o bli lite go?
eller dra munbloss om det nu är så jäkla viktigt att visa vilken stor kuk du har som kan röka mycket.
Citera
2012-11-14, 18:32
Medlem
Jag gillar att röka helt enkelt, jag röker oftast mindre numera pga detta men skulle ändå vilja veta varför? man brukar väl utveckla tolerans?
Citera
2012-11-14, 18:34
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Det är inte så att dina vänner "låtsas" att vara mer nyktra än vad dom egentligen är. Dom kanske tänker samma som dig, att dom blir sönderbänga men vill inte visa det, för att verka vara en mer "inbiten rökare"
Citera
2012-11-14, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Det är inte så att dina vänner "låtsas" att vara mer nyktra än vad dom egentligen är. Dom kanske tänker samma som dig, att dom blir sönderbänga men vill inte visa det, för att verka vara en mer "inbiten rökare"

Tveksamt men inte omöjligt.
Citera
2012-11-14, 18:41
Medlem
foshobros avatar
Vissa har högre/lägre tolerans än andra helt enkelt. Jag får nästan ta dubbelt så mycket av piller och pulver gentemot mina bekanta, men när det kommer till röka var det precis tvärt om.
Efter en massa syntetiska cannabinoider har jag nu sabbat toleransen på rökat med. Jag blir knappt stenad längre. Helt värdelöst

Varför vill du inte röka mindre då, tappar du respekten i gänget om du inte kan blaza som snoop?
Var glad att du inte behöver bolma som en jävla skorsten för att bli svängd
Citera
2012-11-14, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foshobro
Vissa har högre/lägre tolerans än andra helt enkelt. Jag får nästan ta dubbelt så mycket av piller och pulver gentemot mina bekanta, men när det kommer till röka var det precis tvärt om.
Efter en massa syntetiska cannabinoider har jag nu sabbat toleransen på rökat med. Jag blir knappt stenad längre. Helt värdelöst

Varför vill du inte röka mindre då, tappar du respekten i gänget om du inte kan blaza som snoop?
Var glad att du inte behöver bolma som en jävla skorsten för att bli svängd

Skulle inte påstå att det är ett stort problem men skulle dock vilja veta varför, har ingenting med respekt att göra. Tycker om att röka helt enkelt, känns inte så kul att hoppa av innan den är färdigrökt.
Citera
2012-11-14, 19:32
Medlem
honesttogods avatar
mecka ner mindre i jointen då?
Citera
2012-11-14, 20:09
Medlem
Känner många som blir höga, men inte vågar visa det eller rentav skäms för att embrace:a och låta ruset styra dem. Du kanske upplever det som att de inte blir lika stenade som dig, som gör tvärtom.
Citera
2012-11-14, 20:53
Medlem
ni4ns avatar
Själv skulle jag bara väldigt glad om jag hade låg tolerans, rent ekonomiskt tänkt.
Sen självklart kanske man skulle framstå som lite av en färsking om du blir helt färdig på typ en 0.2a..
Men det är ju bara att fula på blossen, ta små smygiga munbloss osv, kan hända att man gör det själv när man är alldeles för stekt och det är fler som man röker med..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in