Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-02-24, 08:31
  #193
Avstängd
DEPRESSIVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Snorta det istället. Högre upptag då
Ja just ja, fel av mig. Ska vara ett bra märke också så det ska inte vara risk för ojämna tabs som Bensedine och ksalol brukar vara.
Citera
2021-03-27, 00:08
  #194
Medlem
Thibideauxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litteratur
Finns på FS

Gör det? Jag har letat och letat men aldrig hittat Somadril där.
Citera
2021-08-04, 17:18
  #195
Medlem
Muskelavslappnande med kort halveringstid?

Tja! Jag undrar om ni känner till någon muskelavslappnande benso, likt diazepam, fast som inte sitter i så jävla länge? Tar man diazepam på kvällen känner man ju fortfarande av det dagen efter vilket är värdelöst (ibland).

Det jag gillar med alprazolam är just att de inte sitter i så länge, men det jag saknar är den mjuka fina känslan av diazepam...

Någon som har nåt tips?
Citera
2021-08-05, 19:06
  #196
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackarrn
Tja! Jag undrar om ni känner till någon muskelavslappnande benso, likt diazepam, fast som inte sitter i så jävla länge? Tar man diazepam på kvällen känner man ju fortfarande av det dagen efter vilket är värdelöst (ibland).

Det jag gillar med alprazolam är just att de inte sitter i så länge, men det jag saknar är den mjuka fina känslan av diazepam...

Någon som har nåt tips?

Iktorivil sitter inte i lika länge som Stesolid. Och det är bra muskelavslappnande.
Citera
2021-08-05, 21:18
  #197
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackarrn
Tja! Jag undrar om ni känner till någon muskelavslappnande benso, likt diazepam, fast som inte sitter i så jävla länge? Tar man diazepam på kvällen känner man ju fortfarande av det dagen efter vilket är värdelöst (ibland).

Det jag gillar med alprazolam är just att de inte sitter i så länge, men det jag saknar är den mjuka fina känslan av diazepam...

Någon som har nåt tips?
Skulle också säga Iktorivil.
Citera
2021-08-05, 21:24
  #198
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackarrn
Tja! Jag undrar om ni känner till någon muskelavslappnande benso, likt diazepam, fast som inte sitter i så jävla länge? Tar man diazepam på kvällen känner man ju fortfarande av det dagen efter vilket är värdelöst (ibland).

Det jag gillar med alprazolam är just att de inte sitter i så länge, men det jag saknar är den mjuka fina känslan av diazepam...

Någon som har nåt tips?

Lorazepam tror jag e de du letar efter, iktorivil sitter i nästan lika länge som stess.
Citera
2021-08-05, 22:40
  #199
Medlem
getbusys avatar
För mig är ikto överlägsen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback