Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-24, 01:30
  #13
Medlem
91:an Karlssons avatar
För er som spelat de tidigare spelen:

Citera
2013-06-24, 02:16
  #14
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 91:an Karlsson
För er som spelat de tidigare spelen:


Ett av
Citera
2013-06-26, 23:23
  #15
Medlem
91:an Karlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Ett av

Citera
2013-06-27, 00:26
  #16
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 91:an Karlsson
Det låter
__________________
Senast redigerad av Arne.Anka 2013-06-27 kl. 00:32.
Citera
2013-06-28, 13:47
  #17
Medlem
91:an Karlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Det låter


Jag valde att struna i extended cut av två anledningar - dels var min ståndpunkt att trots mitt missnöje med slutet så är det ett enormt svaghetstecken av utvecklarna att inte kunna stå för det utan att måste behöva göra en ytterligare version för alla whiners. När extended cut väl kom ut så var de första reaktionerna ifrån de större spelmedierna i Sverige att ganska så fett "mjää". Därav mitt ointresse för versionen. Kommer fyran att bygga på trean så kommer jag dock att se igenom de alternativa sluten. Det blir jävligt spännande att se vad som kommer. Så länge man fortsätter med sin överlägsna karaktärdesign så kommer jag deffo att köpa ett ex.
Citera
2013-06-28, 15:36
  #18
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 91:an Karlsson
Jag valde att struna i extended cut av två anledningar
Då är det inte konstigt att du inte har nån koll på me3 över huvudtaget.

Citat:
dels var min ståndpunkt att trots mitt missnöje med slutet så är det ett enormt svaghetstecken av utvecklarna att inte kunna stå för det utan att måste behöva göra en ytterligare version för alla whiners.
Så du har inget annat än idiotresonemang och idiotsnack om att alla som inte gillar slutet skulle va "whiners" wow du är bra korkad som inte förstår att vi som spelat alla 3 delarna vill ha ett logiskt vettigt slut som besvarar dom frågor som kommit upp under spelandets gång.

Citat:
Kommer fyran att bygga på trean så kommer jag dock att se igenom de alternativa sluten
me3 är ingen fortsättning på me4.
Citera
2013-06-28, 22:53
  #19
Medlem
Jaktmarks avatar
Jag hade gillat om man i 4:an skulle kunna välja vilken ras man ville spela som. Då kunde de första uppdragen/tutorialsen vara unika för varje ras. Huvuduppdragen skulle sedan vara lika oavsett vilken ras man spelar som men ska självklart påverkas av spelarens beslut.
Citera
2013-06-29, 00:24
  #20
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaktmark
Jag hade gillat om man i 4:an skulle kunna välja vilken ras man ville spela som. Då kunde de första uppdragen/tutorialsen vara unika för varje ras. Huvuduppdragen skulle sedan vara lika oavsett vilken ras man spelar som men ska självklart påverkas av spelarens beslut.

De gjorde ju så i Dragon Age så jag hoppas detta också.

Sedan hoppas jag också på att man kan få lite mer kontroll över sina karaktärer utseendemässigt.
Citera
2013-07-18, 06:48
  #21
Medlem
Mackan52s avatar
http://www.gamespot.com/news/bioware...n-real-6411572

Låter som om utvecklarna har passerat stadierna "slänga idéer på väggen" och "gråta riktigt duktigt hos ekonomin/chefsfolket".

Två uttalanden på kort tid, något obskyra men ändå tydliga med att ME4 har passerat "ett bord och några papper" med bred marginal och seriös produktion är i full gång.

Vad tror ni, fler uttalanden snart? Tydligare inriktingar? Kanske en teaser om en framtida huvudkaraktär?
Citera
2014-01-12, 15:35
  #22
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Något nytt om ME4?
Citera
2014-01-12, 19:46
  #23
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Något nytt om ME4?

Vi har ju artiklar, men mest hörsägen, rykten etc.

http://www.gamerheadlines.com/mass-e...4-year-review/
http://gamerant.com/mass-effect-4-playable/

Vad säger folket?
Citera
2014-01-16, 19:50
  #24
Medlem
Jaktmarks avatar
Såg en video för några veckor sen som var intressant. Ingen bioware-bekräftad fakta dock. De verkar ha haft någon form av undersökning bland fans om vilka raser som var mest intressanta mm.
http://www.youtube.com/watch?v=4BnNK3Q-nLs
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback