Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-09, 14:54
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ponyboy
Detta är en tråd för att försöka få reda på hur många som ärligt skulle våga testa djursex. Inte bara som fantasi, utan verkligen göra det. Det kan vara olika grad, från att bli slickad av sin hund till att knulla sitt sto! Eller andra varianter!
Vad tror ni därute, hur vanligt är detta?

Jag skulle tro att jag kommer att vara restriktivt inställd till detta även under den senare delen av mitt liv.
Citera
2018-08-10, 12:36
  #86
Medlem
ChemicalGirls avatar
Våga skulle, göra för skoj skull knappast. Men har blivit erbjuden att ha sex med hundar för betalt. Men det blev inte av, annars hade det väl gått för rätt summa pengar.
Lite läskigt dock om hundarna blir aggressiva eller liknande.
Men inget jag skulle göra bara för mig själv.
Citera
2018-08-10, 12:46
  #87
Medlem
Som andlig varelse utan kropp så har jag/vi haft sex med djur många gånger men det är inget jag skulle kunna tänka mig som "människa" med de värderingar man då har. Äcklas av blotta tanken.
Citera
2018-09-12, 10:01
  #88
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Jag skulle aldrig göra det. Fy, så gör man bara inte.
Citera
2018-11-24, 02:33
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ponyboy
Detta är en tråd för att försöka få reda på hur många som ärligt skulle våga testa djursex. Inte bara som fantasi, utan verkligen göra det. Det kan vara olika grad, från att bli slickad av sin hund till att knulla sitt sto! Eller andra varianter!
Vad tror ni därute, hur vanligt är detta?


Testa? Nej, tack.

Hur vanligt? Troligen DJÄVLIGT ovanligt.
Citera
2018-12-15, 17:49
  #90
Medlem
redan gjort...
Citera
2018-12-15, 20:19
  #91
Medlem
Kanske..
Citera
2018-12-15, 20:31
  #92
Medlem
ReiseReises avatar
Hade fantasier när man var 13 och hormonerna sprängdes, man blev ju kåt bara man såg ett hål i ett träd. minns att jag då någon gång satt och kollade på videon på tjejer som blev tagna av hundar och skrek som fan.


Annars så nej.
Citera
2018-12-16, 11:40
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Hade fantasier när man var 13 och hormonerna sprängdes, man blev ju kåt bara man såg ett hål i ett träd. minns att jag då någon gång satt och kollade på videon på tjejer som blev tagna av hundar och skrek som fan.


Annars så nej.

Man fick galna infall när hormonerna styrde en tidigt
Citera
2019-02-01, 02:56
  #94
Medlem
Självklart skulle jag vilja prova det
Citera
2019-02-02, 09:28
  #95
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ponyboy
Detta är en tråd för att försöka få reda på hur många som ärligt skulle våga testa djursex. Inte bara som fantasi, utan verkligen göra det. Det kan vara olika grad, från att bli slickad av sin hund till att knulla sitt sto! Eller andra varianter!
Vad tror ni därute, hur vanligt är detta?
Vill ABSOLUT inte.
Citera
2019-02-02, 13:09
  #96
Medlem
area50s avatar
Att sätta på ett djur via penetrering eller dylikt är en totalt vidrig sak man kan göra. Snuddar ju för fan vid gränsen till pedo när det kommer till att utnyttja.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback