Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-07, 02:46
  #1201
Medlem
CygneRouges avatar
Helikopter cirklar över Uppsalas östra stadsdelar.
Citera
2018-06-07, 08:03
  #1202
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CygneRouge
Helikopter cirklar över Uppsalas östra stadsdelar.

Vi kvarngärdet ungefär, det var väl där det dödsköts för någon vecka sedan.
Citera
2018-06-09, 01:05
  #1203
Medlem
3 polisbilar och helikopter på väg norrut mot Sumpan/Solna - what gives?
Citera
2018-06-11, 09:07
  #1204
Medlem
Vad är det för jävla polisaktivitet i Sala-trakten? Jag har åkt igenom Sala två gånger den här morgonen och har mött ca 8 polisbilar vid 7 olika tillfällen och inte nog med det såg jag fyra polisbilar och en buss parkerade vid polisstationen båda gångerna. Jag är i Sala några gånger per månad och ser max 1 polisbil per gång, mycket underligt att kanske så många som 13+ (antagligen inte så många) polisbilar finns i staden och utkanterna samtidigt en måndag morgon, speciellt med tanke på den så kallade bristen på polisbilar i landet, Sala har liksom 15 tusen invånare eller nått.

Någon som vet något?
Citera
2018-06-15, 20:46
  #1205
Medlem
Reggaemans avatar
Någon som vet vad som händer i Hagsätra trakterna?
Jag har vart hemma under dagen och har hört sirener från både brandbilar och polis hela jävla dagen som gasar runt i området kring Rågsved och Hagsätra
Citera
2018-06-25, 12:26
  #1206
Medlem
Omaskeradmasks avatar
6-8 brandbilar och minst en ambulans åkte i full fart med sirener och blåljus längs med Karlavägen i Stockholm riktning Stockholm nu vid tolvtiden.

Lite väl stort pådrag för att vara en påkörning i tunnelbanan eller ett automatlarm, någon som vet något?
Citera
2018-06-26, 15:24
  #1207
Medlem
Såg för en stund sedan en triangelgruppering av (tre) svarta omärkta stora helikoptrar som hovrade runt staden jag bor i och fortsatte i riktning mot nästa stad, någon som vet vilka det kan ha varit? Väldigt häftigt att se i alla fall, lätt skräckblandad förtjusning tillsammans med ljudet dem gav ifrån sig.
Jag tror att det var olika modeller som flög men kan inte svära, har dålig syn & noll kunskap.
Citera
2018-06-30, 15:26
  #1208
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JotIdiot
Såg för en stund sedan en triangelgruppering av (tre) svarta omärkta stora helikoptrar som hovrade runt staden jag bor i och fortsatte i riktning mot nästa stad, någon som vet vilka det kan ha varit? Väldigt häftigt att se i alla fall, lätt skräckblandad förtjusning tillsammans med ljudet dem gav ifrån sig.
Jag tror att det var olika modeller som flög men kan inte svära, har dålig syn & noll kunskap.

New York, vanliga civila polishelikoptrar som arbetade med personskydd för någon toppolitiker. Du tror inte att chansen att få svar ökar om du outar vilka byhålor det rör sig om?
Citera
2018-07-04, 17:49
  #1209
Medlem
Körde just förbi insatsstyrkan i korsningen Norra Ringen/Kävlingevägen, Lund. De hade minst tre killar på marken i handfängsel, och längre nedåt vägen stod en taxichaffis utanför sin bil i handbojor. Bilen hade en krossad bakre passagerarruta på förarsidan. Undrar om detta är relaterat till pågående gängkrig här nere i Skåne, eller kanske en bilkapning som gått snett? Att insatsstyrkan var på plats med så många mannar (2 bussar, en civilbil och en Land Cruiser) får mig att tänka att de just hindrat ett större brott. Jag hörde inga skott avfyras, men rutan på taxibilen såg ut att ha penetrerats av en kula.
Citera
2018-07-05, 18:57
  #1210
Medlem
Swe1227s avatar
Gävle. Såg först en loten brandbil åka i full fart med blåljus genom centrum. Sen var det 2 dykare i gavleån med tillhörande båt. Sen kom det ut tre polisbilar från stationen samtidigt. Känns som något extra.
Citera
2018-07-07, 00:11
  #1211
Medlem
Annacondas avatar
Helikopter cirklar över Stockholms norra innerstad nu.
Citera
2018-07-09, 02:06
  #1212
Medlem
CygneRouges avatar
Helikopter över centrala Uppsala just nu.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback