Flashback bygger pepparkakshus!
2012-11-12, 15:58
Medlem
Hej!
Har haft mobilen nu lite mer än ett halvår som har fungerat utmärkt utan några större problem. Dock så fick jag problem igår natt.
Jag märkte att jag hade 1% batteri kvar, så jag rusade kvickt och laddade mobilen. Fick klartecken att den laddade osv. Efter ett par timmars laddande så gjorde jag en lägeskoll och märkte att min mobil fortfarande låg på 1%. Jag testade att starta om mobilen, men har inte kommit längre än så. Får tecken att den behöver laddas med en Iphone adapter, vilket jag sedan gör. Sedan kommer nästa symbol att det är svag batteri och den behöver laddas innan den kan användas. Längre än så kommer jag inte. Den kan ladda i all evighet, men kommer ingen vart.

Någon som har haft liknande problem, lösning till problemet eller dylikt?

Tack i förhand!
Citera
2012-11-12, 16:01
Medlem
Mr Coffees avatar
Jag hade samma fel. Lämnade in, fick en ny.
Citera
2012-11-12, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Jag hade samma fel. Lämnade in, fick en ny.

Jo, det är ett alternativ, dock vore det guld om jag kunde försöka få det att fungera för att få tag i alla bilder osv jag har tagit. Vore dystert annars.
Citera
2012-11-12, 16:06
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muren123
Jo, det är ett alternativ, dock vore det guld om jag kunde försöka få det att fungera för att få tag i alla bilder osv jag har tagit. Vore dystert annars.
Hmm...jag säkerhetskopierar min så klart, dagligen. Sedan loggar man ju bara in med Apple-ID på den nya och allt ser exakt ut som innan.
Citera
2012-11-12, 16:43
Medlem
tror inte de går att lösa.. Bara att skicka in den de! )=
Citera
2012-11-12, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krocker66
tror inte de går att lösa.. Bara att skicka in den de! )=

Jo, antar det är det enda alternativet i detta hopplösa fall ;(
Citera