Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-30, 15:30
  #145
Medlem
Tuttdyrkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Men Jesus, du fattar väl vad jag menar?

För att förtydliga för de svagbegåvade: hur smugglar man MDMA inrikes så riskfritt som möjligt?
Lägg i plastfolie och punga det?
Citera
2018-07-30, 15:35
  #146
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttdyrkaren
Lägg i plastfolie och punga det?

Jag har ingen pung, men menar du att jag ska stoppa upp 1g MDMA, en splirre, benso och sömntabletter i fittan?

Låter inte så smidigt.
Citera
2018-07-30, 19:08
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Jag har ingen pung, men menar du att jag ska stoppa upp 1g MDMA, en splirre, benso och sömntabletter i fittan?

Låter inte så smidigt.
En bit röka en påse Mdma några benso och sömnisar som du knyter I plastpåse som är ordentligt försluten och sen kör du upp den i glädje grottan bara...

Antingen det eller upp i fisen.. Och jag är rätt så övertygad om att det blir fräschare att rengöra en muff geggad påse än en brunöge smord a trap haha
Citera
2018-07-30, 19:49
  #148
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
En bit röka en påse Mdma några benso och sömnisar som du knyter I plastpåse som är ordentligt försluten och sen kör du upp den i glädje grottan bara...

Antingen det eller upp i fisen.. Och jag är rätt så övertygad om att det blir fräschare att rengöra en muff geggad påse än en brunöge smord a trap haha

Du har sett på för mycket border control, det är inte usa jag ska till.

Någon som har andra tips än att köra upp mdma:t i kroppsöppningar?
Citera
2018-07-30, 22:54
  #149
Medlem
Tuttdyrkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Jag har ingen pung, men menar du att jag ska stoppa upp 1g MDMA, en splirre, benso och sömntabletter i fittan?

Låter inte så smidigt.
Du kan punga det även om du är kvinna. Om du pungar det så kör du inte upp det någonstans utan lägger det i kalsongen/trosan. Upp i fittan ska det absolut inte. Lägg det i trosorna bara, strax ovanför fittan låter väl rimligt. Mecka inte en spliff i förväg, om du måste så gör en secret agent och ha i ett vanligt cigarettpaket i väskan. När du passerat säkerhetskontrollen eller sitter på planet kan du ju gå in på toan och lägga det på ett bekvämare ställe.
Citera
2018-07-30, 22:57
  #150
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttdyrkaren
Du kan punga det även om du är kvinna. Om du pungar det så kör du inte upp det någonstans utan lägger det i kalsongen/trosan. Upp i fittan ska det absolut inte. Lägg det i trosorna bara, strax ovanför fittan låter väl rimligt. Mecka inte en spliff i förväg, om du måste så gör en secret agent och ha i ett vanligt cigarettpaket i väskan. När du passerat säkerhetskontrollen eller sitter på planet kan du ju gå in på toan och lägga det på ett bekvämare ställe.

Tack för tipset men är det alltså inte lättare att bara lägga det i bagage som man checkar in, så att man inte har det på sig?

Jag har iofs rest med amfetamin på mig (innanför bh:n) inom Europa så det borde ju vara samma sak här.
Citera
2018-07-31, 04:15
  #151
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Velainte
Kommer inom någon vecka resa runt i Europa med bil med några arbetskamrater, vill ha med runt 50 st stesolid men mina arbetskamrater får absolut inte få reda på att jag håller på med sånt. Känns som risken är minimal att åka fast i tullen men vill ändå höra mig för. Kommer besöka Danmark, Tyskland, Frankrike, Schweiz, Österrike, Tjeckien och Polen. Det borde väl va helt lugnt? Vill inte bli av med mitt jobb...
Jag kan ju svara nu några veckor efteråt att det inte va några problem, behövde inte ens visa pass någonstans. Tog någon timme innan vi förstod ens att vi kommit in Schweiz, åkte via Camonix. Samma med Österrike och Tyskland, gränskontrollerna är inte hårda.
Citera
2018-08-03, 11:37
  #152
Medlem
har tillomed fått ut tramadol ur sverige, så tabletter går fint att smuggla bara ha is i magen
Citera
2018-09-27, 08:21
  #153
Medlem
Tallinn tullen?

Nån som vet hur säkert det är att gå igenom med 1 g koks i skon? Av och på båten hundar o så? Länge sen jag var på Tallinn resa
Citera
2018-09-27, 09:44
  #154
Medlem
139lastkajens avatar
Kommer inte vara några problem alls, har åkt flera gånger och de har aldrig haft hundar eller liknande. största säkerheten de haft för mig är att de kollat pass.
Citera
2018-10-15, 09:53
  #155
Medlem
Någon som nyligen varit i usa och tagit med sig tram ? och hur förvarade ni dom ?
Citera
2018-12-19, 02:18
  #156
Medlem
mabynexttimes avatar
Jag undrar bara det säkraste sättet att smuggla in saker på olika institutioner.. I Röven då alltså.

Tänkte om man ska smuggla in låt oss säga 50bens av liten storlek och kanske några oxy eller sub eller liknande. Vad som helst egentligen..

Vet ju att man ska använda kondomer dubbla kondomer. Men är de nån som har nått tips å trix?

Ska man forma ''paketet'' som en liten skitkorv eller ska den va rund tror ni? Det gäller väl att vara renskiten när man stoppar in den iaf. Men räcker det med fylla kondomen med piller å sen knuta lägga på en till kondis knyta klippa av de som blir över sen bara trycka in å hoppas på de bästa?

Har ni nå tips så förmedla gärna snabbt!

Tack på förhand
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback