6 581 besökare online
855 843 medlemmar • 45 769 769 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Hem, bostad & familj > Husdjur
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Rastaratta
Avstängd
Varför är det så att nästan inga negrer har husdjur? Att dom är rädda för hundar vet vi ju men en liten katt borde dom ju kunna ha iallafall.

Nu pratar jag alltså om somalier/afrikaner inte Mohammed från Irak som tycker det är fräckt med en kamphund

Moff .. e
Medlem
Moff .. es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goseklumpen
Jag är trött i skallen och läste neger som husdjur hahahahhaha
jag med!

Negrer verkar inte ha empati för något som går på fyra ben.
Har aldrig sett en neger i väntrummet hos veterinären.

Thain
Medlem
Thains avatar
Beror ju på. Men vanligtvis är det för att negren inte vill känna sig underlägsen själva djuret i intelligensnivå
Senast redigerad av Thain 2012-11-10 kl. 21:11. Anledning: felstavning

Knotknet
Medlem
Knotknets avatar
Det finns en neger som är veterinär som medverkade i Robinsson för några år sedan. Han heter Buba eller nåt. Att negrer generellt inte har meningslösa husdjur visar att dem är smarta och tillräckligt socialt begåvade så dem slipper skaffa en efterbliven hundjävel.

sneakydude
Medlem
sneakydudes avatar
Skulle gissa att det är mycket vanligt att negrer har djur hemma. Dock inte som sällskapsdjur, utan som föda.

TimmieStark
Medlem
TimmieStarks avatar
Jag har själv noterat att många nyanlända är osunt rädda för hundar. Tror muslimer allmänt ser på hundar som orena.

dwg
Medlem
dwgs avatar
Dom får inga djur av staten, men pengar funkar.

Visste du att öl innehåller kvinnliga könshormoner?
Efter ett par kan du verken köra bil eller hålla käften.

K.
Medlem
K.s avatar
I Somalia kaster de stenar efter hundar... antagligen för att de flesta hundar där är vilda. Därav rädslan för hundar.

Sen ska vi väl komma ihåg att det i viss mån kostar pengar att ha djur. Invandrare brukar inte bada i pengar så de prioriterar kanske annat... vad vet jag.

Zigga
Medlem
skitsnack..som vanligt ni vet inget men gissar..

Ceilingcat
Medlem
Ceilingcats avatar
Kan ju även vara så att det generellt sätt finns FÄRRE negrar än vita i sverige, och därmed färre färgade som har husdjur? Det är fasen skitovanligt med svarta personer där jag bor. Mellanöstern-invandrare, visst, men dom har ju någon lag som säger att bara hundar av rasen afghan/saluki/något liknande anses vara 'rena'. Men dom har ju ingen kultur av att hålla husdjur. Där borta är ju saluki jakthundar.

Sen kan ju tilläggas att invandrare ofta är 1) fattigare och 2) har flera barn sett till genomsnittet, varav båda är ganska starka indikationer på att det för tillfället är en DÅLIG idé att skaffa ett husdjur som är större än ett marsvin.

Hastiiiifan
Medlem
Hastiiiifans avatar
En hund är oftast smartare än genomsnittsnegern, de skulle bara känna sig kränkta när de märker att husdjuren är smartare än de själva..

m00nst0ne
Medlem
m00nst0nes avatar
Det har du fanimej rätt i TS! Det är väldigt sällan man ser negrer med hund eller katt. Förmodligen beror det på att dessa invandrare inte klarar av ansvaret det innebär att ha husdjur. När det gäller ens egna barn är det ju bara att skicka ut dessa på snattar/stöldturné, men med husdjur funkar det ju inte.

Svara på ämne
Topp Dela »