2005-04-14, 02:12
Medlem
ni får straffa mej om svaret redan finns här nånstans. jag hittade inte iaf.

finns det något effektivt sätt att listra fram trådar man har skrivit i?
så man slipper att klicka runt och leta som en dåre för att hitta alla trådar man har deltagit i.

jag vet att det går att klicka på ens namn och hitta alla inlägg, men det är lite rörigt. och har man skrivit 10 ggr i en tråd så kommer ju dessa 10 upp, istället för bara en gång.
Citera
2005-04-14, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peja
ni får straffa mej om svaret redan finns här nånstans. jag hittade inte iaf.

finns det något effektivt sätt att listra fram trådar man har skrivit i?
så man slipper att klicka runt och leta som en dåre för att hitta alla trådar man har deltagit i.

Kontrollpanelen? Där har jag alla mina.
Citera
2005-04-14, 02:20
Medlem
xatrixs avatar
I kontrollpanelen->inställningar kan du ställa in hur du vill prenumerera på trådar du deltagit i. Sedan får du upp dessa i kontrollpanelen om någon svarat.
Citera
2005-04-14, 02:37
Medlem
dIRe_s avatar
Det är ju bara att klicka på sitt nick i forumet och välja "hitta fler inlägg av NN". T.ex. på nicklänken som finns över ens avatar här till vänster.
Citera
2005-04-14, 02:43
Medlem
brtkrbzhnvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dIRe_
Det är ju bara att klicka på sitt nick i forumet och välja "hitta fler inlägg av NN". T.ex. på nicklänken som finns över ens avatar här till vänster.

Du borde väl kunna läsa åtminstone det inlägg du besvarar?

Citat:
Ursprungligen postat av peja
jag vet att det går att klicka på ens namn och hitta alla inlägg, men det är lite rörigt. och har man skrivit 10 ggr i en tråd så kommer ju dessa 10 upp, istället för bara en gång.
Citera
2005-04-14, 03:12
insomnias avatar
Om du klickar på Sök > Avancerad sökning och sen söker på ditt nick under "Sök efter användarnamn" så kommer alla trådar du svarat i upp.
Citera
2005-04-14, 12:32
Medlem
okej. tack för tipsen alla!
Citera
2005-04-14, 17:53
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Om du klickar på Sök > Avancerad sökning och sen söker på ditt nick under "Sök efter användarnamn" så kommer alla trådar du svarat i upp.

Dock måste man se till att Visa som ämnet i det nedre vänstra hörnet är förbockat. Annars kommer alla inlägg upp även om det är skrivna i samma tråd.
Citera
2005-04-14, 17:59
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Dock måste man se till att Visa som ämnet i det nedre vänstra hörnet är förbockat. Annars kommer alla inlägg upp även om det är skrivna i samma tråd.

Det är så automatiskt för mig, så det visste jag inte.
Citera
2005-04-14, 18:03
Medlem
dIRe_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brtkrbzhnv
Du borde väl kunna läsa åtminstone det inlägg du besvarar?
hmm... måste missat det, sorry.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in